Minne avaatte uuden s-postiosoitteen?

Anonyymi

Minne avaatte uuden s-postiosoitteen, kun supmi24.fi lopettaa?
Millaisen osoitteen avaatte?
Minne?

Apua auttakaa!

Pitää käydä posti läpi ja lähettää se jphonkin omaan osoitteeseen, ellei hlua tuhota kaikkea.

Voivan kettu!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhdistava tuho
      Ihana tunne
      Jättää kaikki
      Aloitus puhtaalta
      Kuin lähtisi uudelleen eläkkeelle

      • Anonyymi

        Minne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne?

        Minulla on hotmail.com ollut niin kauan kuin muistan.

        Eipä ole siinä vielä koskaan apina raapinut päätään, että oi voi se on rikki nyt.


      • Tellukka kirjoitti:

        Minulla on hotmail.com ollut niin kauan kuin muistan.

        Eipä ole siinä vielä koskaan apina raapinut päätään, että oi voi se on rikki nyt.

        En ole käyttänyt tämän firman sähköpostia, kun muutaman kerran vuosia sitten, joten menköön.
        Minullakin on tuo hotmail.con tällä läppärillä sitä käytän ja se onkin ainoa.
        Kännyssä on g-mail, en ole käyttänyt. Viestittelen WhatsAppilla.


      • Eliaana kirjoitti:

        En ole käyttänyt tämän firman sähköpostia, kun muutaman kerran vuosia sitten, joten menköön.
        Minullakin on tuo hotmail.con tällä läppärillä sitä käytän ja se onkin ainoa.
        Kännyssä on g-mail, en ole käyttänyt. Viestittelen WhatsAppilla.

        Ei kai nykyisin kukaan käytä meiliä enää muuten kuin jossain virallisissa jutuissa.
        Ilmaisia kommunikointimahdollisuuksia yksityisesti on niin paljon muitakin, jos on puhelin- ja/tai nettiliittymä.

        Kuulostaa jotenkin ahneelta maksullinen e-mail vaikka ei niin kallis olekaan, mutta kuitenkin.
        Lankeaakohan kukaan sellaiseen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei kai nykyisin kukaan käytä meiliä enää muuten kuin jossain virallisissa jutuissa.
        Ilmaisia kommunikointimahdollisuuksia yksityisesti on niin paljon muitakin, jos on puhelin- ja/tai nettiliittymä.

        Kuulostaa jotenkin ahneelta maksullinen e-mail vaikka ei niin kallis olekaan, mutta kuitenkin.
        Lankeaakohan kukaan sellaiseen.

        Eikö häiritse
        kun puhelimeen tulee sposteja

        niin elämä häiriintyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö häiritse
        kun puhelimeen tulee sposteja

        niin elämä häiriintyy

        Ei häiritse enää.
        Aluksi meinasi häiritä, kun kuului se bling ja sitten ei meinannut olla sen tärkeämpääkuin että joku kauppa ilmoitti nyt olevan tarjouksessa läskiä tai jotain.
        Sitten löysin aikani räplättyään sen, mistä voi laittaa s-postista äänen pois.


    • Anonyymi

      Avasin gmail.com-postin. Sinne voi jollakin toiminnolla siirtää Suomi24n meilit, mutta minä tallensin tikulle tiedostona. Karsee määrä vuosien varrelta, työaikaisiakin meilejä, tuskin suurinta osaa ikinä tulen tarvitsemaan.

      Nyt alan ottamaan Suomi24stä osoitteita ylös, kopsaan ja siirrän exeliin, sorttaan aakkosjärjestykseen ja siitä sitten käytän sitä mukaan kuin tarvitsen. Ne luultavasti voi myös jollakin toiminnolla siirtää, mutta minulla on niissäkin paljon turhia ja vanhentuneita, hyvä että tulee joskus putsattua.

      Sitten odotan, millaiset ohjeetSuomi24n muutoksesta tulee meiliini. Jos vaikuttavat hyviltä niin jatkan sitä. Jos en saa etukäteen tarpeeksi suomenkielistä tietoa, niin annan loppua 10.1.

      Sitten lähetän uuden gmail-osoitteeni paikkoihin jotka sen tarvitsevat. Toisiin kuten sähkö- ja puhelinyhtiölle ne muutetaan itse omasivulla. On siinä hommaa.

      Mielestäni uusi osoite kannattaa joka tapauksessa avata vaikka jatkaisikin Suomi24ssä. Muutoksissa tulee usein takkuja, on hyvä olla toinen osoite varalla.

      • Anonyymi

        MInulle riittää 1 sähköpostiosoite, siitäkin karsin muutamia lukuunottamatta turhat viestit roskiin. Suomi 24 en ole käyttänyt 4-5 kertaa enemmän, silloinkin vain vastannut lähettäjälle.
        Pidä turhana koko mailien käyttöä, vistintä pelaa tekstiviesteinä naamakkainkin nykyaikana. Ei kiinnosta S-24 sähköpostit! Omani pidän jatkossakin.


      • """Sitten odotan, millaiset ohjeetSuomi24n muutoksesta tulee meiliini."""

        Minun meiliini tuli jo viikko sitten.
        Luulin niitten lähettäneen massapostauksena kaikille rekisteröityneille.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """Sitten odotan, millaiset ohjeetSuomi24n muutoksesta tulee meiliini."""

        Minun meiliini tuli jo viikko sitten.
        Luulin niitten lähettäneen massapostauksena kaikille rekisteröityneille.

        Kirjoitin kaksi asiaa puutaheinää. 1. Tosiaankin on tullut ohjeet, olin lukenut huonosti.
        2. Kerroin että olen tallentanut Suomi24n meilit tiedostoksi tikulle. Niinhän luulin, siellä ne olivatkin, en vain saanut niitä auki. Hyvä että hoksasin tarkistaa.
        Niinpä olen istunut neljä tuntia ja poistanut Suomi24n turhat ja vanhat meilit. Hirveä homma. Sitten siirrän ne meilit gmail.comiin.
        No siirrytkö uuteen mailbox.orgiin vai avaatko kokonaan toisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin kaksi asiaa puutaheinää. 1. Tosiaankin on tullut ohjeet, olin lukenut huonosti.
        2. Kerroin että olen tallentanut Suomi24n meilit tiedostoksi tikulle. Niinhän luulin, siellä ne olivatkin, en vain saanut niitä auki. Hyvä että hoksasin tarkistaa.
        Niinpä olen istunut neljä tuntia ja poistanut Suomi24n turhat ja vanhat meilit. Hirveä homma. Sitten siirrän ne meilit gmail.comiin.
        No siirrytkö uuteen mailbox.orgiin vai avaatko kokonaan toisen?

        En minä tuollaisiin maksullisiin orgioihin liity.
        Eikä minulla mitään tärkeää ole tässä Suomi24 postissa mitä jäisin kaipailemaan.
        Tämä Suomi24 s-posti tuli vain kylkiäisinä ja ihan turhan panttina siinä kun rekisteröidyin. Ilman sitäkin olisin pärjännyt.

        Käytän jatkossakin vain samaa hotmail.com, jota tähänkin asti.


    • Anonyymi

      Minulla on aina ollut operaattorini sähköposti. Sinne ei sontaa tule.

    • Anonyymi

      Minulla toimii pädissäni g-mail loistavasti. Muita en kaipaa.

    • Anonyymi

      Tarkoitus on avata se Panamaan, tai vaihtoehtoisesti Haitiin.

    • Anonyymi

      En ole koskaan käyttänyt suomi24- sähköpostiosoitetta, Olen myös karsastanut .fi-osoitteita. En käytä myöskään com-osoitteita, koska ne ovat rahvaanomaisia.
      Käytössäni on useampikin ulkomainen osoite: ne ovat cz-, ru-, de- ja eu--loppuisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe