Kyselen asiantuntijoilta, minkä arvoisia ovat esim. Nanny Stillin Grapponia sarjan pullo ja kulho ja mihin mahdollisesti kannattaisi yrittää myydä. Olisin kiitollinen avusta!!!
Grapponia sarja/Nanny Still
7
17666
Vastaukset
- amy
Kantsii katsoa hintoja vaikka huuto.netistä. Laittaa hauksi grapponia ja suljetut haut. Hinta riippuu suuresti esineiden kunnosta.
- Puristelasinkerääjä
ryhmä pullo lasi, kannu, kermakko ja sokerikko on ikkunallani keräämässä auringonsäteet enkä luopuisi niistä pikkusummilla mitä niistä saa.
kannusta ja lasista maksoin 10 E, joskus 10 v sitten.
Nanny Still on todella onnistunut tässä luomaan pesoonallisen luomuksen, sekä muodon koristeen ja va värin onnistuneena symbioosina.
Jotta on onnistuttu samaan väriin syvyyttä on pieni haitttatekijä tullut kuvaan, kannu on kohtuutoman raskas käyttöesineenä, senkö takia tahdot siitä päästä eroon:)
Pienenä hauskana asimekkinä oli kannu antiikimessuilla yhdellä arvostetulla myyjällä jonka tunsin täällä ruotsissa ja hän oli hinnoitellut sen 50 E, mikä hinta tietysti oli ihan metsässä, äkkiä hän otti sen pois hyllystä, hänkun luuli pulloa paljon vanhemmaksi, kun kerroin että olin ostanut kannun lasin 10 E suomessa jossa sentään arvostetaan puristelasia pikkasen enemmän kuin ruotsissa.
Mutta en edes myisi sitä edes siihen hintaan, kun olen siihen kovion kiintynyt onhan se aurinkoni!- Minttu
"kannusta ja lasista maksoin 10 E, joskus 10 v sitten"
Halvalla olet saanut.
Äkkivilkauksella netistä löytyy eri antiikkikauppiailta esim seuraavia hintoja:
"2315
Grapponia-sarjaa
design Nanny Still, Riihimäen Lasi
kannu / jalallinen lautanen / kulhot
50€ / 60€ / à 15€"
"NANNY STILL GRAPPONIA VASE: RIIHIMAKI / RIIHIMAEN 33.00"
"This Riihimaen Lasi Glass Vase by Nanny Still is a classic vase from Finland and is called Grapponia. It is 7.1",at least a piece.
marked: - / condition: excellent / price: US$ 75"
"Riihimaen Lasi / IITTALA Grapponia Glass Vase-RARE 29.99" - bbbbb
...nyt kuin kymmenen vuotta sitten. Eli sen aikuisina markkinoina on saattanut saada tuolla hinnalla useammastakin paikasta, mutta nykyään ihan eri juttu.
Löysin itse muutama vuosi sitten virheettömän Franckin val.pun. lasikannun hintaan 10 e, ja se oli jo sen ajan hinnoilla tositosi halpa, eli tuuria oli. Nykyään mulla kolme muutakin Franckin kannua, ja jokaisesta niistä olen maksanut keskimäärin 35-40 e.
- Lily
Nanny still on aika arvostettu taiteilija ja luulisin äkkiä sanottuna että yhteensä niistä sais varmaan lähemmäs sata euroa jos enemmänkin. Huuto netissä liikkuu varmasti paljon keräilijöitä joten sinne vaan.
- arskaparska
Noi hinta arviojutut harvemmin osuu "arvaamalla" kohdalleen....
- norsu
mitä väriä ovat ja ovatko ehjät? Minulle kannattaa yrittää myydä jos keltaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004356364- 252451
- 2112356
- 1141678
- 1261670
- 741093
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu60856