Ongelma Apple iPhone 8 kanssa

Anonyymi

9

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asetukset -> Safari -> Tyhjennä historia ja poista data

• Anonyymi

Tai vaihtoehtoisesti suoraan safari-selaimesta: kirjan kuva-> Tyhjennä-> Koko ajalta.

Tuolta kautta voit myös valita, miltä ajalta historia pyyhitään. Voit pyyhkiä vaikkapa viimeisen tunnin historian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti suoraan safari-selaimesta: kirjan kuva-> Tyhjennä-> Koko ajalta.

Tuolta kautta voit myös valita, miltä ajalta historia pyyhitään. Voit pyyhkiä vaikkapa viimeisen tunnin historian.

Eli onnistuu Safarissa samalla tavalla, kuin Androidin Chrome-selaimessa. Ainut ero on siinä, että napissa lukee "tyhjennä", eikä "poista historia". Myös valikko on erin näköinen.

• Anonyymi

Jos sulla ei ole iPhonea niin miksi tuollaisia edes mietit?

• Anonyymi

Kyllähän me uskomme ettei sinulla ole mitään iPhonea, joten miksi kommentoit täällä miettimättä yhtään mitään?

Anonyymi
        Tänään 22:30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän me uskomme ettei sinulla ole mitään iPhonea, joten miksi kommentoit täällä miettimättä yhtään mitään?

Anonyymi
        Tänään 22:30

Aloittajalle tässä kommentoin, kyllä mulla on iPhone, aloittajalla ei ilmiselvästi ole, miksi trollaat, vtuttaako android vai mikä Hä, mikä hä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle tässä kommentoin, kyllä mulla on iPhone, aloittajalla ei ilmiselvästi ole, miksi trollaat, vtuttaako android vai mikä Hä, mikä hä?

No ei todellakaan ole tuollaisella epäkohteliaalla juntilla mitään Applen puhelinta, korkeintaan joku vanha hikinen Nokian gsm jossa kuluneet näppäimet. Tuolla ylempänä onneksi muutama sivistynyt kertoi ihan järkeviä käyttövinkkejä, mutta he ovatkin parasta A-ryhmää ja omistavat oikeasti iPhonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole tuollaisella epäkohteliaalla juntilla mitään Applen puhelinta, korkeintaan joku vanha hikinen Nokian gsm jossa kuluneet näppäimet. Tuolla ylempänä onneksi muutama sivistynyt kertoi ihan järkeviä käyttövinkkejä, mutta he ovatkin parasta A-ryhmää ja omistavat oikeasti iPhonen.

Ei varmaan olekaan, sitähän minä sanoin jo.
        Ei sitä muuten hehkutettaisi jotain Androidia ja samassa viestissä haukuttaisi iPhonea kalliiksi ja työlääksi.

Ei ole sinullakaan, eikä tule olemaan.

• Anonyymi

Miksi niitä pitää poistaa? En ymmärrä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe