Ongelma Apple iPhone 8 kanssa

Anonyymi

9

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asetukset -> Safari -> Tyhjennä historia ja poista data

• Anonyymi

Tai vaihtoehtoisesti suoraan safari-selaimesta: kirjan kuva-> Tyhjennä-> Koko ajalta.

Tuolta kautta voit myös valita, miltä ajalta historia pyyhitään. Voit pyyhkiä vaikkapa viimeisen tunnin historian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti suoraan safari-selaimesta: kirjan kuva-> Tyhjennä-> Koko ajalta.

Tuolta kautta voit myös valita, miltä ajalta historia pyyhitään. Voit pyyhkiä vaikkapa viimeisen tunnin historian.

Eli onnistuu Safarissa samalla tavalla, kuin Androidin Chrome-selaimessa. Ainut ero on siinä, että napissa lukee "tyhjennä", eikä "poista historia". Myös valikko on erin näköinen.

• Anonyymi

Jos sulla ei ole iPhonea niin miksi tuollaisia edes mietit?

• Anonyymi

Kyllähän me uskomme ettei sinulla ole mitään iPhonea, joten miksi kommentoit täällä miettimättä yhtään mitään?

Anonyymi
        Tänään 22:30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän me uskomme ettei sinulla ole mitään iPhonea, joten miksi kommentoit täällä miettimättä yhtään mitään?

Anonyymi
        Tänään 22:30

Aloittajalle tässä kommentoin, kyllä mulla on iPhone, aloittajalla ei ilmiselvästi ole, miksi trollaat, vtuttaako android vai mikä Hä, mikä hä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle tässä kommentoin, kyllä mulla on iPhone, aloittajalla ei ilmiselvästi ole, miksi trollaat, vtuttaako android vai mikä Hä, mikä hä?

No ei todellakaan ole tuollaisella epäkohteliaalla juntilla mitään Applen puhelinta, korkeintaan joku vanha hikinen Nokian gsm jossa kuluneet näppäimet. Tuolla ylempänä onneksi muutama sivistynyt kertoi ihan järkeviä käyttövinkkejä, mutta he ovatkin parasta A-ryhmää ja omistavat oikeasti iPhonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole tuollaisella epäkohteliaalla juntilla mitään Applen puhelinta, korkeintaan joku vanha hikinen Nokian gsm jossa kuluneet näppäimet. Tuolla ylempänä onneksi muutama sivistynyt kertoi ihan järkeviä käyttövinkkejä, mutta he ovatkin parasta A-ryhmää ja omistavat oikeasti iPhonen.

Ei varmaan olekaan, sitähän minä sanoin jo.
        Ei sitä muuten hehkutettaisi jotain Androidia ja samassa viestissä haukuttaisi iPhonea kalliiksi ja työlääksi.

Ei ole sinullakaan, eikä tule olemaan.

• Anonyymi

Miksi niitä pitää poistaa? En ymmärrä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5257
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      81
      3064
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      309
      1624
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1224
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1156
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1124
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1095
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      131
      1093
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171