nyt niin toivon itselleni paljosti voimaa ja jaksamista puurtaa läpi tämän viimeisen vaiheen. oon selvillä toisen pelaamisesta tunteillani ja katkaisin tietyt välit ja nyt alan rakentamaan minääni ehjäksi. tiedän kaiken ja tiedän tarvitsevani voimaa jaksaa tilanne yli. voin psyykkisesti heikosti kaiken ymmärrettyäni mutta aion selvitä enkä jäädä kuoppaan. kamalia ponnisteluja vaatii ja oon ihan rikki kaikesta tiedostamisestani. empatiakyvyttömyys ihmisessä on kauhea asia kohdata. se satuttaa ja hajottaa. ihan palasiksi. vuosia oon katsonut ja nyt pystyn toteamaan että on juostava kauas.. oon hakenut myös apua jaksamiseen. en voi ymmärtää miten joku voi olla niin tunteeton elämässään. tässä kohti voin kokemani perusteella todeta että se tosiaan on niin että jos lähdet narsistin luota pois, haluat irtaantua niin hänelle se ei ole ok asia ja tekee kaikkensa satuttaakseen lisää.
..kun narsisti ei saa tahtoaan läpi
Anonyymi
0
272
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415438Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624279NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764159Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673901Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.771254- 3281105
- 601070
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831