Aihe

..kun narsisti ei saa tahtoaan läpi

Anonyymi

nyt niin toivon itselleni paljosti voimaa ja jaksamista puurtaa läpi tämän viimeisen vaiheen. oon selvillä toisen pelaamisesta tunteillani ja katkaisin tietyt välit ja nyt alan rakentamaan minääni ehjäksi. tiedän kaiken ja tiedän tarvitsevani voimaa jaksaa tilanne yli. voin psyykkisesti heikosti kaiken ymmärrettyäni mutta aion selvitä enkä jäädä kuoppaan. kamalia ponnisteluja vaatii ja oon ihan rikki kaikesta tiedostamisestani. empatiakyvyttömyys ihmisessä on kauhea asia kohdata. se satuttaa ja hajottaa. ihan palasiksi. vuosia oon katsonut ja nyt pystyn toteamaan että on juostava kauas.. oon hakenut myös apua jaksamiseen. en voi ymmärtää miten joku voi olla niin tunteeton elämässään. tässä kohti voin kokemani perusteella todeta että se tosiaan on niin että jos lähdet narsistin luota pois, haluat irtaantua niin hänelle se ei ole ok asia ja tekee kaikkensa satuttaakseen lisää.

0

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        198
        11686
      2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
        Kotimaiset julkkisjuorut
        177
        2710
      3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
        Kotimaiset julkkisjuorut
        143
        2077