nyt niin toivon itselleni paljosti voimaa ja jaksamista puurtaa läpi tämän viimeisen vaiheen. oon selvillä toisen pelaamisesta tunteillani ja katkaisin tietyt välit ja nyt alan rakentamaan minääni ehjäksi. tiedän kaiken ja tiedän tarvitsevani voimaa jaksaa tilanne yli. voin psyykkisesti heikosti kaiken ymmärrettyäni mutta aion selvitä enkä jäädä kuoppaan. kamalia ponnisteluja vaatii ja oon ihan rikki kaikesta tiedostamisestani. empatiakyvyttömyys ihmisessä on kauhea asia kohdata. se satuttaa ja hajottaa. ihan palasiksi. vuosia oon katsonut ja nyt pystyn toteamaan että on juostava kauas.. oon hakenut myös apua jaksamiseen. en voi ymmärtää miten joku voi olla niin tunteeton elämässään. tässä kohti voin kokemani perusteella todeta että se tosiaan on niin että jos lähdet narsistin luota pois, haluat irtaantua niin hänelle se ei ole ok asia ja tekee kaikkensa satuttaakseen lisää.
..kun narsisti ei saa tahtoaan läpi
Anonyymi
0
285
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643766
- 1153682
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364