Bitcoin idea on yksinkertainen ja helppo, sillä oli tarkoitus ottaa rahaa pois toisilta. Täysin sama kuin pyrämidihuijauksissa ja win capitoissa yms muissa huijauksissa. Tarkoitus saada oikeaa rahaa pois ihmisiltä.
"Louhiminen" tietokoneilla on se juttu jolla ihmiset saavat jotain konkreetista, tässä tapauksessa tyhjästä kesksittyä bitcoinia.
Paljon ihmisiä ostaa tätä huijausrahaa oikealla valuutalla joka pitää pyrämidiä pystyssä.
Tämä on hyvin yksinkertainen nähdä ja ymmärtää.
Bitcoin is a ponzi, pyramid scheme.
Anonyymi
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
Juu juu. Sinulla on varmaan tähän spämmäämiseen joitain intressejä, kokemusta ja tietoa asiasta enemmän kuin on Bitcoinin white paperissa. Selitäs miten blockchainin ledgeriä pystyy ylipäätään huijaamaan niin kuuntelen mielelläni.
- Anonyymi
Pyramidihuijauksessa minun pitäisi kai jotenkin värvätä, suositella tms. uusia "jäseniä" tai saada kaupatuksi jotakin eteenpäin.
Mitään näistä en ole tehnyt ja minulla on silti hiukan bitcoineja. En käsitä tätä jatkuvaa pyramidirinnastusta. Joku ei nyt ymmärrä mitä on bitcoin ja/tai pyramidihuijaus ja mitä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339