Kuuntelen tässä samalla musiikkia. Ihana Esko. Huokaus.... Suomalaisen tanssilavakulttuurin YKKÖNEN!
Esko Rahkonen
22
1267
Vastaukset
- Myös Lahtelainen
Eskon komeimpia kipaleita on Tallinnan laulu.
- Kake
Kuuluu porukkaan : ammattimiehet asialla.
- onpi
napurin setä, tosi lupsakka mies Lahtelaista nykyään Tottakai.
- Myös Lahtelainen
onpi kirjoitti:
napurin setä, tosi lupsakka mies Lahtelaista nykyään Tottakai.
se Esko siellä Launeella asustaa?
Muistan kun Irvin kävi Eskon luona aika usein, silloin kauan sitten. - Laune
Myös Lahtelainen kirjoitti:
se Esko siellä Launeella asustaa?
Muistan kun Irvin kävi Eskon luona aika usein, silloin kauan sitten.täällähän me..
- nainen
Ei voi muuta tuosta "lupsakasta naapurinmiehestä" noin niinkuin ihmisenä sanoa! Kauhee pukki ja alaikäisetkin kelpaa!
- Marshall
onko vahvistusta väitteellesi?
- Esko
tyhmä, mikä tyhmä oot
- Masa
Jo oli taas kuvottava väite joka ei taatusti pidä paikkaansa.
- jäbä
Tekstisi katkerasta sävystä päätellen,sun pilde ei tainnut Eskolle kelvata.
- Luuvitonen
jäbä kirjoitti:
Tekstisi katkerasta sävystä päätellen,sun pilde ei tainnut Eskolle kelvata.
sä ääliö painua vittuun täältä.
- mä vaan
Luuvitonen kirjoitti:
sä ääliö painua vittuun täältä.
Tais osuu arkaan paikkaan toi jäbän kommentti.
- Jäbä2
mä vaan kirjoitti:
Tais osuu arkaan paikkaan toi jäbän kommentti.
se "jäbä" saatoit olla sinä.
- Lissu
Jäbä2 kirjoitti:
se "jäbä" saatoit olla sinä.
Nyt en kyllä tajunnut tota kommenttiasi.
- jäbä3
Lissu kirjoitti:
Nyt en kyllä tajunnut tota kommenttiasi.
sitä, että voit provoilla ja sitten eri nickillä tulla ihmettelemään huuli pyöreenä sitä provoilua?
Mikäs sen helpompaa. - nainen
Marshall kirjoitti:
onko vahvistusta väitteellesi?
on esimerkiksi oma kokemukseni, mutta näinköhän se täällä kelpaa??! Vaikka sama se, itsehän tiedän mitä tapahtui. Olin 14 ku äijä viritteli, tosin ja onnneksi siinä onnistumatta. Ja kun olin reilusti päälle kahdenkymmenen yritteli uudestaan ja aikuisena olikin sitten huomattavasti helpompi pistää kampoihin. Siksi minusta yököttävä mies IHMISENÄ, hänen musiikiaan edes halua kuunnella.
Se on kumma kun täällä sanoo tai kertoo kokemuksiaan, nimenomaan negatiiviisia, niin heti ollaan sorsina nokkimassa. - seo2
jäbä3 kirjoitti:
sitä, että voit provoilla ja sitten eri nickillä tulla ihmettelemään huuli pyöreenä sitä provoilua?
Mikäs sen helpompaa.En ole koskaan kuullut mitään negatiivista juorua Eskosta, joten antaa tällaisten idioottimaisten örveltäjien jäädä omaan rauhaansa. Esko on OK.
- Masa
nainen kirjoitti:
on esimerkiksi oma kokemukseni, mutta näinköhän se täällä kelpaa??! Vaikka sama se, itsehän tiedän mitä tapahtui. Olin 14 ku äijä viritteli, tosin ja onnneksi siinä onnistumatta. Ja kun olin reilusti päälle kahdenkymmenen yritteli uudestaan ja aikuisena olikin sitten huomattavasti helpompi pistää kampoihin. Siksi minusta yököttävä mies IHMISENÄ, hänen musiikiaan edes halua kuunnella.
Se on kumma kun täällä sanoo tai kertoo kokemuksiaan, nimenomaan negatiiviisia, niin heti ollaan sorsina nokkimassa.Ja mitä kuule luulet, kannattaako uskoa kaikki paska mitä täällä kirjoitetaan. sitä toi sun juttus kyllä oli. ikinä en kuule ole kuullut eskosta mitään tollasta, jos oisit kertonu Frderikistä, saattas melkein jopa uskoo.. Muttei ihan.
- nainen
Masa kirjoitti:
Ja mitä kuule luulet, kannattaako uskoa kaikki paska mitä täällä kirjoitetaan. sitä toi sun juttus kyllä oli. ikinä en kuule ole kuullut eskosta mitään tollasta, jos oisit kertonu Frderikistä, saattas melkein jopa uskoo.. Muttei ihan.
yritin sanoa, että tuntuu olevan sama mitä täällä sanoo. Mutta tiedätkös, ettei mua todellakaan nappaa uskotko sinä tai kukaan muukaan! MINÄ TIEDÄN (valitettavasti) ja se riittää minulle. Ja siksi minä en halua hänen lurituksiaan kuunnella.
- Anonyymi
jäbä3 kirjoitti:
Mikäs sen helpompaa.Nicki ligneel, häsksii tääläki, jollain vitun jormalla.
- Rahkonen
Onko tämä Rahkosen Eskon kappale? Se menee kutakuinkin näin, ...oi kerro äiti miksi itket noin ja milloin isä tulee takaisin... ja mikä tämän kappaleen nimi on?
- Anonyymi
Mein
Äaas Yrjö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019