Mul ei oo kaikki hyvin ahistaa aupua!

Anonyymi

Eli mun isä on alkoholisti ja lapuudes tapahtu kaikkee muutakin kauheeta ja oli pari perhe väkivalta tapausta ja siskonikin käsrii sillä o masennus ja mun vanhemmat on siis nyt eronnu ja asun äitin ja sen mies ystävän kaa. Ja mua kohdellaan kun roskaa kotona mollataan ja kommentoidaan rumasti uhataan heittää pihalle jne. Oon viillelly kädet täynnä arpia. Käytän alkoholia semi usei. Juon pahaan olooni. Lääke riippuvuus oon monesti ottanut yliannoksen mutta ei niin pahan et olisin voinnu kuolla mut nii et tuntu. Käytän nuuskaa ja tupakoin välillä. Viiltelen joka ilta. Veren näkeminen vie hetkeksi pois ikävät ajatukset. Kiva tuntea kipua itsessään. Illalla aina itken ja katson arpia kun isäni on tumpannu tupakan muhun tai lyönny selkään. Tuntuu ku joku puristais rinnasta kun ahistaa ja surettaa niin perkeleesti etten enää kestä oikeesti. Oon jopa kirjoittanut itsemurha kijeitä suunnitellut sitä mutta on myös ihmisiä mitä en halua jättää. Haluisin tappaa itteni toisaalta en, haluun päästä lääkkeistä eroon ja tästä paskasta olosta. En kirjoita tätä siksi että kerjäisin huomiota vaan siksi että mulla on oikeesti huono olla ja en tiiä mitä mun pitäs tehä. Mulla on yks kaveri joka ymmärtää muita ei oo ankä haluu kellekkää koulukuraattorille mennä selittelee.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun pitää nyt itsesi päättää oletko menetetty tapaus vai alatko elämään niin kuin oikeat ihmiset.
      Laadi itsellesi päiväohjelma, jota pakotat itsesi noudattamaan kaksi viikkoa. Siihen sun päiväohjelmaan kuuluu hyvä ravinto: syöt 5 kertaa päivässä. aloita aloittaa aamusi kaurapuurolla ja marjoilla. Sitten kunnon lounas puolelta päivin, välipala iltapäivällä, päivällinen n. klo 17 ja iltapala klo 20-21. Älä syö lisäaineita, sokeria, soijaa, maissia ja vehnää. Ei nikotiinivalmisteita, kofeiinia eikä alkoholia.
      Ulkoile tunti päivässä. Siinä ajassa kävelee noin 5-6 km lenkin. Sitten yrität nukkua n. 9 tuntia yössä. Jos tunnin ulkoilee, pitäisi unenkin olla syvää. Myös terveellinen ruokavalio parantaa unen laatua.

      Tuolla kahden viikon kuurilla olosi pitäisi muuttua niin merkittävästi, että haluat jatkaa samaa linjaa seuraavat kaksi viikkoa ja luultavasti lopun ikäsi, vaikket ehkä ihan yhtä orjallisesti.

      Ei kenenkään ole pakko olla lapsuuskokemuksiensa uhri. Se että isäsi on alkoholisti ja väkivaltainen johtuu siitä, että hän on sairas. Hänellä ei ole rahkeet riittäneet muuttaa elämänsä suuntaa, mutta sinun ei tarvitse olla samanlainen. Masennus johtuu myös vääristä elämäntavoista, jotka olet ehkä kotoa oppinut, sekä arvostuksen puutteesta. Mutta kun et itse edes arvosta itseäsi, niin miksipä muutkaan arvostaisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe