Olin kiinnostunut.

Anonyymi

Tapaan yllättäen Minnan Seppälän ostarissa miehensä kanssa.Emme oikeastaan olleet koskaan paremmin tutustuneet Sepon kanssa,joten ei häntä paljon kiinnostanut sisarusten välinen tapaaminen.Pyysin molempia kahville,mutta Seppo halusi mennä yksin ostoksille.Minnakaan ei halunnut kahvitella,mutta lupasi hetken olla kanssani.En voinut olla katsomatta Minnan rintoja,ne ovat todella kauniit,täydelliset.Minna huomasi katseeni,lehahti kasvoiltaan punaiseksi ja sanoi,et nyt pitää mennä.Soitellaan.Jäin vielä hetkeksi ostarille,kun ei ollut kiirettä mihinkään.
Yllättäen Minna soittaa ja kysyy,olenko vielä täällä.Hän halusi vielä jäädä ja oli laittanut miehensä kotiin.Nyt oli ehkä kahvinaika ?

Sorry Janne,mutta minun on pakko puhua sinulle suoraan.Minua jäi kaivamaan,kun sä kattelit mun tissejä.Oletko sä kiinnostunut niistä ?

Pidän sinusta ja olet tärkeä ihminen minulle,paras.

Tiedätkö Janne että meillä ei ole minkäänlaista seksielämää Sepon.Mitä sinä ajattelet,voisitko joskus rakastella minun kanssa.

Olimme aina puhuneet suoraan,oli aihe mikä hyvänsä.Halusin Minnaa enemmän kuin mitään muuta.Sorry Minna mutta olen rakastanut sinua aina.

Olisko sulla nyt aikaa ja voidaanko mennä sinun luokse.Tiedätkö mulla on pillu ihan märkä.

Voitas naida parkkihallissa ensin,kiihottaa kun joku näkis.

Autoni oli viimeisessä rivissä pilarin takana ja näkyvyys halliin olematon.Sain ottaa Minnan takaapäin vasten konepeltiä.Rakastelu muuttui liian äänekkääksi,joten oli pakko siirtyä autoon.

Ihan rauhassa kulta,ei kukaan näe.Mä haluun et sä nait mua jatkossa päivittäin.

Voimakas koputus tuulilasiin.Seppo.

4

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas tulee suun täydeltä. En usko kun noin epäuskottavasti kerrottu.

      • Anonyymi

        Eunukin päiväunia taas kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin päiväunia taas kerran

        Mees ny minna ittees. Paa ainki sormi sissää tai mää töykkää. Tuun toimistoos.


      • Anonyymi

        Janne sun rintasi olivat kuin kaksi marjaa, karviaismarja ja karpalo. Herkulliset mutta niin eri kokoiset.
        Ei vaan, katsoin kyllä rintojasi ja vihjaisinkin sinulle että miten olisi lähemmän tuttavuuden kanssa vaikka näin työajalla, iltavuorossa.
        Rehevä nainen saa aina palmikkoni pystyyn. Tule vuoteeni ääreen nukkuma-aikana, lue minulle iltasatua samalla kun asettelen kullia ahteriisi, niin tulen pyytämään sinulta vielä muutakin. ja tulen sitä varmasti saamaankin. Näen sen katseestasi lähelläni, epävarmuudestasi, koska jännität seuraani. Olet siis kuullut huhuja että olen seksille perso, ja panen aina kun mahdollista. Ehdotan sitä aivan avoimesti, kuten ehdotin silloin, ja ehdotan aina kun näen sinut uudelleen. Pieni sievä suusi ja turpeat punatut huulesi ovat kuin luotu juomaan ja syömään rakkautta, ja tiedän että ne sitä myös janoavat. Älä jätä sanomatta sitä mikä ainoastaan on avain oveen jonka haluat avata...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe