Onko naiset 60 vuotias liian vanha 40 v naiselle

Anonyymi

Monesti tullut ajatelleeksi, mitä naiset on itse mieltä?

40

1762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän se 10-20 vuoden ikä ero merkkaa mitään, itse olen 45v nainen ja asun ja elän miehen kanssa joka 62v ja meillä ei joutavia riidellä ja koti hommat hoituu rutiinilla ja yhteistä tekemistä riittävästi, kuin myös niitä omiakin tekemisiä.

      • Anonyymi

        Yök. 17v. ikäero on minusta paljon. Hän voisi olla isäsi. Joku raja sentään.


    • Kuinka monesti?

      (Hihitystä)

    • Anonyymi

      Käsittämätön otsikointi jälleen. Tarkoittaako se, että onko 60-vuotias nainen liian vanha 40-vuotiaalle naiselle? - Nm. Ajattele lisää

      • Anonyymi

        Sama se tässäkin, että jos on terve ja aktiivinen 6-kymppinen niin miksei vois nelikymppistä kiinnostaa.


      • Kaiketi lespojuttuja


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kaiketi lespojuttuja

        Sen käsityksen aloituksen otsikosta voisi saada, että lepakoita tarkoitetaan. Oletan kuitenkin, että joku mieäs siinä kysyy. onko naisten mielestä 60-vuotias mies liian vanha 40-vuotiaalle naiselle. Hän ei ole vain osannut muotoilla otsikkoa oikein. - Nm. Tai mistä kaikkien tarkoitusperät voi tietää


    • Anonyymi

      Kyseisissä vuosikymmenessä olen enemmän kiinnostunut terveyseroista kuin ikäerosta. Sporttinen ja terveellisesti elävä 60-vuotias mies on paljon kiinnostavampi kuin 40-vuotias rapakunnossa ja terveyttään laiminlyövät mies. Eli jos te reippaasti vanhemmat miehet tavoittelette nuorempia naisia, niin pitäkää huolta itsestänne. Ja sen huolenpidon kannattaa aloittaa ajoissa...

      • Anonyymi

        Totisesti totta turiset. - Nm. Habitus hoitoon


      • Anonyymi

        Omalla kohdallani miehenä nyt on 60 ikävuotta lähempänä kuin 50. Kun täytin 50 päätin ostaa mopon. Autoja on aina tullut ajeltua mutta kaikki aina sanoi että 50 ikäisenä pitää ostaa mopo. No niin tein. Ajoin siis autoja sekä mopoa. Nyt kun alkaa 60 lähennellä päädyin ostamaan moottoripyörän.
        Henkiseltä minältä olen se sama penikka kuin 16 vuotiaana, mutta ymmärrys vastuusta monella tasolla on vakavoittanut olemusta.
        Se miltä itsestä muuten tuntuu oman muun kunnon suhteen, ovat fiilikset aikalailla siellä samoilla kuin kolmekymppisenä.
        Onneksi en koskaan ole tupakoinut niin ei ole ulkonäköön vaikuttanut. Naaman puolesta ovat arvailleet niinkin pieleen että nelikymppiseksi luulleet.
        Seuraa pidän naisen kanssa joka on 60 täyttänyt.


    • Anonyymi

      Omasta mielestä ainakin. En huolisi 46v. ketään, joka on yli 50.

      • Anonyymi

        Huolikoo sinua enää kukaan? tuskinpa vain .


      • Anonyymi

        Varsin kapea-alainen maailmankatsomus. - Nm. Oma moka


      • Anonyymi

        Teini-ikäisenä eräs tyttö sanoi minulle ettei voi olla kanssani, kun olen yli puoli vuotta vanhempi mies ( olin vajaan vuoden vanhempi ). Seuraavaan 20 vuoteen hän ei seurustellutkaan kenenkään kanssa - sen jälkeisestä ajasta ei ole tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teini-ikäisenä eräs tyttö sanoi minulle ettei voi olla kanssani, kun olen yli puoli vuotta vanhempi mies ( olin vajaan vuoden vanhempi ). Seuraavaan 20 vuoteen hän ei seurustellutkaan kenenkään kanssa - sen jälkeisestä ajasta ei ole tietoa.

        Jos seisoo hyvin, nin mikä ettei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos seisoo hyvin, nin mikä ettei.

        5.1.20 klo 18:12 kirjoitettu viesti ja kommentointisi siihen eivät taida oikein kohdata toisiaan. - Nm. Luki-luki(ko?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5.1.20 klo 18:12 kirjoitettu viesti ja kommentointisi siihen eivät taida oikein kohdata toisiaan. - Nm. Luki-luki(ko?)

        Mä oon 54 v, ihastuin 20 v tytsiin. Sekin ihastui, on se ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 54 v, ihastuin 20 v tytsiin. Sekin ihastui, on se ihanaa.

        Ja osoittaa, että se on järki, joka seisoo. - Nm. Molemmissa päissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osoittaa, että se on järki, joka seisoo. - Nm. Molemmissa päissä

        Perustele

        - sivullinen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele

        - sivullinen -

        Molemmat ollaan ylioppilaita, välivuosi tytöllä. Hakemassa opiskelupaikkaa, onhan se 34 v ikäero aikamoinen. Mutta saa sitä ihastua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ollaan ylioppilaita, välivuosi tytöllä. Hakemassa opiskelupaikkaa, onhan se 34 v ikäero aikamoinen. Mutta saa sitä ihastua...

        En kysynyt sinulta

        - sivullinen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osoittaa, että se on järki, joka seisoo. - Nm. Molemmissa päissä

        "Molemmissa päissä" voi tarkoittaa sekä 54-vuotiaan, että 20-vuotiaan korvain välistä tilaa tai sitten molempien tyyppien sekä ala- että yläpäätä. Näistä voi valita. - Nm. Hörähdys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Molemmissa päissä" voi tarkoittaa sekä 54-vuotiaan, että 20-vuotiaan korvain välistä tilaa tai sitten molempien tyyppien sekä ala- että yläpäätä. Näistä voi valita. - Nm. Hörähdys

        Jassåå, ihastumiset on ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassåå, ihastumiset on ihania.

        Juuu, on totta. Mutta aivan eri asia ja homma, mitä kukakin ihatsumisella tarkoittaa. - Nm. Tunnejuttu, joka ei realisoidu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos seisoo hyvin, nin mikä ettei.

        Mulla seisoo alaspäin. Käynkö?


    • Anonyymi

      Ajattelen, että ei olisi sitten kivaa, kun itse jää eläkkeelle ja haluaa reissata ja harrastaa eri asioita, niin mies olisikin jo päälle 80-vuotias. Siinä saattaisi mennä eläkepäivistä iso osa omaishoitajan hommissa. Ja itse jäisi hyvin todennäköisesti yksin sitten vanhempana.

      • Anonyymi

        On aika itsekäs peruste tuollainen ikä rasisminen kannanotto. se on nääs sil viisiin ett ihminen voip sairastuu mis iäs vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika itsekäs peruste tuollainen ikä rasisminen kannanotto. se on nääs sil viisiin ett ihminen voip sairastuu mis iäs vaan.

        Ehkä hän on vielä niiin nuori, ettei osaa ajatella, että voi itsekin joskus sairastua ja joutua hoidettavaksi. - Nm. Ajattelukyky vaillinainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on vielä niiin nuori, ettei osaa ajatella, että voi itsekin joskus sairastua ja joutua hoidettavaksi. - Nm. Ajattelukyky vaillinainen

        Se on juurikin näin. ja minulle kelpaa nainen kunhan täysikäinen ja hyvä luonteinen. no ruokaa kun osaa tehdä ja seksi maittaa ja siisteys käsitys kohdillaan niin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. ja minulle kelpaa nainen kunhan täysikäinen ja hyvä luonteinen. no ruokaa kun osaa tehdä ja seksi maittaa ja siisteys käsitys kohdillaan niin ok.

        Mitä sinä sitten tekisit? Noin niin kuin vastineeksi. - Nm. Entä luonne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sitten tekisit? Noin niin kuin vastineeksi. - Nm. Entä luonne

        Mielestäsi suhde on kaupan käyntiä? eli rahalle vastinetta? häpee. änkyrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi suhde on kaupan käyntiä? eli rahalle vastinetta? häpee. änkyrä.

        Missä kohrassa siinä puhuttiin rahasta? Jos sinä odotat ja vaadit ruokaa ja siivoamista, mitä teet sen vastineeksi. Tai jos et tee mitään, maksatko palvelusta riihikuivaa kahisevaa = rahaa? Ilmaiseksi ei tartte kenenkään palvella ketään. - Nm. En häpeä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohrassa siinä puhuttiin rahasta? Jos sinä odotat ja vaadit ruokaa ja siivoamista, mitä teet sen vastineeksi. Tai jos et tee mitään, maksatko palvelusta riihikuivaa kahisevaa = rahaa? Ilmaiseksi ei tartte kenenkään palvella ketään. - Nm. En häpeä mitään

        Sinullaistas ei kukaan kattele vaikka maksaisit ja ruokaa laittasit, siivoisit. saisit hävetä mokoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullaistas ei kukaan kattele vaikka maksaisit ja ruokaa laittasit, siivoisit. saisit hävetä mokoma.

        On toi kaveri, joka asuu meillä, katsellut ja kuunnellut jo yli 40 vuotta. - Nm. Revi siitä


      • Anonyymi

        Oma isäni on 82v. Ja tekee savottaa....


    • Anonyymi

      Tuttava piirissä on jopa 20 v naisia jotka seukkaa 40v-60v miesten kanssa ihan asuen saman katon alla jo lapsia hankkivat ja varovasti kysyttynä kertovat olevansa huojentuneita kun ukkonsa pysyvät kotosalla juoksut on juostu ja ovat perhe keskeisinä loito tyyppeja.

    • Anonyymi

      voikun löytäiskin plus 50v varttuneemman naisen t.n40v jäbä sjk

      • Anonyymi

        Mummo tunnelissa on montaa sorttia. seksin nälkäistä mummoo.


    • Anonyymi

      Lopeta mummottelu. Nainen on mummo vasta sitten kun hänellä on lapsenlapsia.

      Vai oletko sitä mieltä, että mies on ukki, kun täyttää 50 v ?

      • Anonyymi

        Eivät ne ukkeja ole välttämättä, mutta ukkoja kyllä. Mieähet ukkoontuvat nopeammin kuin naiset mummoontuvat. Ainakin nykypäivänä. Naiset huoehtivat itsestään ja terveydestään paremmin ja elävät kauemmin. - Nm. Freesimpiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe