Onko naiset 60 vuotias liian vanha 40 v naiselle

Anonyymi

Monesti tullut ajatelleeksi, mitä naiset on itse mieltä?

23

108

Vastaukset

• Eihän se 10-20 vuoden ikä ero merkkaa mitään, itse olen 45v nainen ja asun ja elän miehen kanssa joka 62v ja meillä ei joutavia riidellä ja koti hommat hoituu rutiinilla ja yhteistä tekemistä riittävästi, kuin myös niitä omiakin tekemisiä.

• Yök. 17v. ikäero on minusta paljon. Hän voisi olla isäsi. Joku raja sentään.

• Kuinka monesti?

(Hihitystä)

• Käsittämätön otsikointi jälleen. Tarkoittaako se, että onko 60-vuotias nainen liian vanha 40-vuotiaalle naiselle? - Nm. Ajattele lisää

• Sama se tässäkin, että jos on terve ja aktiivinen 6-kymppinen niin miksei vois nelikymppistä kiinnostaa.

• Kaiketi lespojuttuja

• rituliini_38 kirjoitti:

Kaiketi lespojuttuja

Sen käsityksen aloituksen otsikosta voisi saada, että lepakoita tarkoitetaan. Oletan kuitenkin, että joku mieäs siinä kysyy. onko naisten mielestä 60-vuotias mies liian vanha 40-vuotiaalle naiselle. Hän ei ole vain osannut muotoilla otsikkoa oikein. - Nm. Tai mistä kaikkien tarkoitusperät voi tietää

• Kyseisissä vuosikymmenessä olen enemmän kiinnostunut terveyseroista kuin ikäerosta. Sporttinen ja terveellisesti elävä 60-vuotias mies on paljon kiinnostavampi kuin 40-vuotias rapakunnossa ja terveyttään laiminlyövät mies. Eli jos te reippaasti vanhemmat miehet tavoittelette nuorempia naisia, niin pitäkää huolta itsestänne. Ja sen huolenpidon kannattaa aloittaa ajoissa...

• Totisesti totta turiset. - Nm. Habitus hoitoon

• Omasta mielestä ainakin. En huolisi 46v. ketään, joka on yli 50.

• Huolikoo sinua enää kukaan? tuskinpa vain .

• Varsin kapea-alainen maailmankatsomus. - Nm. Oma moka

• Teini-ikäisenä eräs tyttö sanoi minulle ettei voi olla kanssani, kun olen yli puoli vuotta vanhempi mies ( olin vajaan vuoden vanhempi ). Seuraavaan 20 vuoteen hän ei seurustellutkaan kenenkään kanssa - sen jälkeisestä ajasta ei ole tietoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Teini-ikäisenä eräs tyttö sanoi minulle ettei voi olla kanssani, kun olen yli puoli vuotta vanhempi mies ( olin vajaan vuoden vanhempi ). Seuraavaan 20 vuoteen hän ei seurustellutkaan kenenkään kanssa - sen jälkeisestä ajasta ei ole tietoa.

Jos seisoo hyvin, nin mikä ettei.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos seisoo hyvin, nin mikä ettei.

5.1.20 klo 18:12 kirjoitettu viesti ja kommentointisi siihen eivät taida oikein kohdata toisiaan. - Nm. Luki-luki(ko?)

• Anonyymi kirjoitti:

5.1.20 klo 18:12 kirjoitettu viesti ja kommentointisi siihen eivät taida oikein kohdata toisiaan. - Nm. Luki-luki(ko?)

Mä oon 54 v, ihastuin 20 v tytsiin. Sekin ihastui, on se ihanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon 54 v, ihastuin 20 v tytsiin. Sekin ihastui, on se ihanaa.

Ja osoittaa, että se on järki, joka seisoo. - Nm. Molemmissa päissä

• Anonyymi kirjoitti:

Perustele

- sivullinen -

• Anonyymi kirjoitti:

Perustele

- sivullinen -

Molemmat ollaan ylioppilaita, välivuosi tytöllä. Hakemassa opiskelupaikkaa, onhan se 34 v ikäero aikamoinen. Mutta saa sitä ihastua...

• Anonyymi kirjoitti:

Molemmat ollaan ylioppilaita, välivuosi tytöllä. Hakemassa opiskelupaikkaa, onhan se 34 v ikäero aikamoinen. Mutta saa sitä ihastua...

En kysynyt sinulta

- sivullinen -

• Anonyymi kirjoitti:

"Molemmissa päissä" voi tarkoittaa sekä 54-vuotiaan, että 20-vuotiaan korvain välistä tilaa tai sitten molempien tyyppien sekä ala- että yläpäätä. Näistä voi valita. - Nm. Hörähdys

• Anonyymi kirjoitti:

"Molemmissa päissä" voi tarkoittaa sekä 54-vuotiaan, että 20-vuotiaan korvain välistä tilaa tai sitten molempien tyyppien sekä ala- että yläpäätä. Näistä voi valita. - Nm. Hörähdys

Jassåå, ihastumiset on ihania.

• Anonyymi kirjoitti:

Jassåå, ihastumiset on ihania.

Juuu, on totta. Mutta aivan eri asia ja homma, mitä kukakin ihatsumisella tarkoittaa. - Nm. Tunnejuttu, joka ei realisoidu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuosi Tinderissä oli järkytys

Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Sinkut
      131
      6648
    2. Haavisto aikoo jatkaa

ulkoministerinä ri­ko­se­päi­lyis­tä huolimatta https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pekka-haavisto-kommentoi-esitutkintapyyntoa-aikoo-jatkaa-ulkomin
      Maailman menoa
      103
      1184
    3. Maisa perhelomalla Levillä

Mikko ilmestyi myös Leville odottamatta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ystavanpaivana-avioitunut-maisa-torppa-koki-romanttisen-yllatyksen-per
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1117
    4. Tietäisittepä

Mitä meidänkin työpaikalla varatut touhaavat työpäivän aikana... Kesken työpäivän ottavat vapaata pari tuntia että puolisot luulevat olevan töissä ja
      Uskottomuus
      24
      792