Olen asentanut UNetbootin sovelluksen kautta linux mint käyttöjärjestelmän 4gb tikulleni Mutta kun käynnistän tietokoneen ja boottaan sen tikulta voisin myydä kuivatun kamelin kullin linuksin käyttäjille ehkä tapiksi?
Linux ei asenna
15
81
Vastaukset
- Anonyymi
onnea ja menestystä tulevalle myyntitykille.
- Anonyymi
AVAAJA ON SE LINUX VALHEITA JA VIHAA LEVITTÄVÄ PELLE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVAAJA ON SE LINUX VALHEITA JA VIHAA LEVITTÄVÄ PELLE!
Mikä tuossa avauksessa oli valhe?
- Anonyymi
No niin niin noh. Noniin?
- Anonyymi
Selvä Kollimaatorin avaushan tuo on!
selvä viitaus taas suolensisäisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä Kollimaatorin avaushan tuo on!
selvä viitaus taas suolensisäisiin.Miksi et osaa kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et osaa kirjoittaa?
Katoha ulkkuu!
Mieti joutessas mikä kirjain jäi pos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoha ulkkuu!
Mieti joutessas mikä kirjain jäi pos.Menisit siihen aivoleikkaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoha ulkkuu!
Mieti joutessas mikä kirjain jäi pos.Ooooooooooootko koliiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiinuuuuuuuuuuuuu päääääässssss
- Anonyymi
UNetpuute taitaa vaivata.
- Anonyymi
Ubuntun käyttäjien lennättämisestä avaruuteen käydään vilkasta keskustelua koska nämä ovat alkaneet ottaa lainoja rahoittaakseen avaruusmatkansa. Suosittelen että näille lahjoitettaisiin ilmainen avaruusmatka aurinkoon ruskettumaan.
Asiaan liittyen:
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/auringon-ytimessa-on-15-000-000-c-yhta-kuuma-sormenpaa-tappaisi-valittomasti-200-km-paasta/1a8ee76c-62b0-3af0-9929-7da4b6121024- Anonyymi
Pimeyden pöhjäke haluaa kavereita.
- Anonyymi
Täälä näköjään puolueelista touhua ja ää linux jutut ei poiistu
- Anonyymi
Oletko kolhinut pääsi pahastikin?
- Anonyymi
Meni linuks poistoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312