Vaimo synnyttää kivulla

Anonyymi

Täällä on näkynyt viestejä joiden mukaan omassa vanhurskaudessaan kiemurteleva syntinen olisi se vaimo, joka kivulla synnyttää itse itsensä.


Kysymys on aivan muusta. Nimittäin jokainen Jumalan lapseksi syntynyt on JAASUKSEN KRISTUKSEN KIVULLA SYNTYNYT.
Kukaan ei itse itseään synnytä. Eikä synnyttäjän kipua kärsi.

Sen sijaan omavanhurskaus panee kärsimään, kun Kristuksen tarjoama vanhurskaus ei kelpaa lahjaksi.

Jumalan lapset suntyvät Jeesuksen Kristuksen kivulla. Se kipu on ollut sanoin kuvaamattoman valtava. Kaikkien ihmisten synnit olivat hänen päällään. Hän kärsi syntiemme rangaistuksen. Hänen haavojenda hinnalla me olemme lunastetut.

Me kärsimme omien tekojemme ja laiminlyöntiemme vuoksi, jos omatunto on herännyt. Ne kärsimykset eivät synnytä uutta ihmistä.

Mikä vanhasta syntyy, se on vanhaa ja sen tulee kuolla pois, että Kristus saisi muotoa meissä. Nimittäin kiitosta kunniaa ja ylistystä Kristukselle.

Omanvanhurskauden kipuilut ei synnytä mitään uutta. Uusi ihminen syntyy Hengestä, Kristuksen sanan kautta.

Tämä on Jeesuksen veren hinta. Tämä lahja tuotiin meille taivaasta.

Maasta ei mitään uutta synny. Eikä kukaan itseään synnytä! 🥴.

Tästä se lähtee kiitos ja ylistys Kristukselle kun tämä asia kirkastuu. Hänen kauttaan olemme saaneet syntyä uuteen elämään. Jumalan lapsiksi ja taivaan perillisiksi, yhdessä hänen kanssaan. Hallelujaa! ♥️

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haavojen hinnalla ei lunastettu yhtään! Herramme kuolema toi lunastuksen, haavat parannuksen ja ylösnousemus iankaikkisen elämän. Näin sanoo raamattu, vaikka vainolainen muuta väittää.

      • Anonyymi

        Vaino-vainen on ihan hukassa oppinsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaino-vainen on ihan hukassa oppinsa kanssa.

        Tuntuuko sinusta se esikoislestadiolainen oppi, että "me nyt tässä tällä yhdistyksen porukalla ollaan menossa taivaaseen, kunhan vaan uskotaan tähän siunattuun kristillisyyteen, jotenkin paremmalta kuin vaitovaisen esittämä oppi? Häh? Ja jos tuntuu, voisitko mainita vaikka vain yhden seikan, miksi esikoislestadiolainen oppi tuntuu paremmalta kuin vaitonaisen esittämä oppi? Ei mitää höpötystä "yhdesta eläväisestä seurakunnasta" jossa "elävä usko" on ainoana paikkana tällä maapallolla. Vaan jotain perusteita, jotka voi Raamatulla perustella ilman esikoilslestadiolaista ihmisoppia, olisi mukava lukea sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko sinusta se esikoislestadiolainen oppi, että "me nyt tässä tällä yhdistyksen porukalla ollaan menossa taivaaseen, kunhan vaan uskotaan tähän siunattuun kristillisyyteen, jotenkin paremmalta kuin vaitovaisen esittämä oppi? Häh? Ja jos tuntuu, voisitko mainita vaikka vain yhden seikan, miksi esikoislestadiolainen oppi tuntuu paremmalta kuin vaitonaisen esittämä oppi? Ei mitää höpötystä "yhdesta eläväisestä seurakunnasta" jossa "elävä usko" on ainoana paikkana tällä maapallolla. Vaan jotain perusteita, jotka voi Raamatulla perustella ilman esikoilslestadiolaista ihmisoppia, olisi mukava lukea sellaisesta.

        Te lumiukot olette käsittäneet väärin. Me esikoislestadiolaisuudessa emme usko yhdistykseen, vaan Kristukseen ja hänen oppiinja joka on esikoislestadiolaisuudessa täydellinen. Siksi meidän ei tarvitse ajatella, että tuleeko jossain muualla autuaaksi, sillä tiedämme, että me olemme tässä jo autuaat.

        Elävä kristillisyys on ollut Jeesuksen ajoista asti pilkattu ja ylenkatsottu. Sitä esikoislestadiolaisuus on vieläkin. Usko mitä vaito esitää täällä on aivan päinvastaista. Hän pilkkaa ja panettelee nimeltä mainiten kristyttyjä Jumalan lapsia. Raamattu ei anna siihen lupaa, vaan kieltää. Sen kieltää myös Luther kirjoituksissaan.

        Me olemme jo armon taivaassa, kuten virrenkirjoittaja sanoo:

        Niin useesti uskova pelkää
        että pääsenkö taivaasehen.
        On menomme nytkin jo siellä
        näin raamattu todistaa sen.


    • Anonyymi

      1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.
      2 Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää.
      3 Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
      4 ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.
      5 Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö.
      6 Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.



      Onko Kristus vaimo? Vai onko hän vaimosta syntynyt? Jos jälkimmäinen, niin oliko Maria puettu auringolla ja kuu jalkojen alla ja päässään seppe kahdestatoista tähdestä? Kysymyksiä voisi tehdä vaikka kuinka paljon, mutta vastaa näihin ensin.

      Jeesus sanoi opetuslapsilleen:

      21 Kun vaimo synnyttää, on hänellä murhe, koska hänen hetkensä on tullut; mutta kun hän on synnyttänyt lapsen, ei hän enää muista ahdistustaan sen ilon tähden, että ihminen on syntynyt maailmaan.
      22 Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on iloitseva, eikä kukaan ota teiltä pois teidän iloanne.

    • Anonyymi

      Aloitus oli kuin hyvää päivää kirves vartta. Avaaja puhui haavojen hinnasta, veren hinnasta jne.

      Ennen kuin yksikään käsi oli koskenut Jeesukseen, hän kärsi niin kovia tuskia, että hänen hikensä oli kuin verenpisarat.

      Omassa vanhurskausessa kiemurtelevaa syntistä en ole lukenut täällä, että sellainen olisi vaimo, enkä sitä, että joku voisi synnyttää itsensä.

      Jeesus sanoo Nikodemukselle:

      3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
      4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
      5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
      6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
      7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
      8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
      9 Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
      10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
      11 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.
      12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
      13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
      14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
      15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

      • Anonyymi

        Piti sanoman, että Jeesuksen lunastustyöhön kuuluu hänen synnitön vaeltaminen, kärsimyksen yrttitarhassa ja Golkatalla. Siihen kuuluu myös viattoman väärä tuomio, kuolema ja ylösnouseminen. Nämä ainakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe