Eli siis oon 15v ja harrastin viimekso seksiä maanantaina eli 18.11. Poikaystäväni laukesi klitorikseni yläpuolelle ja istuimme ja hengähdimme jonkin puolen minuutin ajan ja sitten hän hieman tunki sormeaan sisääni ja sormissa saattoi olla spermaa sillä hän hieman pyyhki spermaa pois. Mulla on siis epäsäännölliset kuukautiset ja mulla pari pv sitte alko esiintyy kuukautis oireita ja sen tiedän että ne ovat ihan ovulaation takia. Uutta oli vain se että esim. eilen en voinut kouluruokaa syödä sillä aamupala edelleen turvotti. Kuukautisten aikana ei minulla ole koskaan niin kovaa turvotusta ole ollut. Kuukautisista myös puuttuu veri, verta ei ole tullut ollenkaa edes pyyhkimisessä (ainakaan vielä, en tiedä tulevasta). Mietin vain milloin kannattaisi tehdä raskaustesti tai onko raskaus edes mahdollinen.
-Kiitos
VOISINKO OLLA RASKAANA?
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725