Jokaisella on oikeus hengittää sairastumatta, oikeus tuoksuttomaan hengitysilmaan kotona, työssä, harrastuksissa ja julkisissa tiloissa.
Esteettömyys on myös tuoksuttomuutta.
Eilen aukesi kansalaisaloite: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/5501
Kansalaisaloite JULKISET TILAT HAJUSTEETTOMIKSI
6
916
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aloite!
Kannatan! - Anonyymi
Tämäkin aloite on hyvä numerolla 5486
- Anonyymi
hajusteet pois ja hygienia myös kuntoon
- Anonyymi
Hyvä aloite! Kannatan.
- Anonyymi
Jep, samaa mieltä, myös tupakanhajut pois bussipysäkeiltä, kadulta ja kodeista, parvekkeilta.
Ja nyt outoon kysymykseeni. Toivon todellakin ihan asiallisia vastauksia.
Eli, keittiööni tullee aika ajoin , kuten nyt tänään , erittäin voimakkaan hajuista, pistävää, etikkamaista hajua joka lähes tyrmää, kun kun huoneeseen astuu.
Haju on todella vahva, läpitunkeva, haiseeko joku ulkomaalainen ruoka tuollaiselle kun sitä valmistaa, vai
onko kyseessä joku kemikaalikokkailu vai tahallinen ja tietoinen epäterveellisen hajuhaitan tuottaminen naapurille joka on valittanut tupakansavusta ja saanut aikaan sen, ettei saa poltella parvekkeella, kostetaan tällä tavalla?
Alakerran tyypin luo tuli vieras ja kohta heti alkoi keittiöön tulvia hyvin poikkeuksellisen vahva, henkeen käyvä, pistävä, todella vahvan etikkamainen haju joka ei poistunut tuulettamallakaan. Ikkuna sai olla auki reippaasti löhes tunnin ja silti haju oli huoneessa edelleen.
Sitten keksin laittaa liesituulettimen päälle ja se vetäisi hajut aktiivihiilisuodattimen läou jonnekkin, takaisin ilmastointikanavaan. Tämä jätkyttävä haju oli keittiössä ainakin lähes kaksi- kolme tuntis! tuntia.
Tietääkö kukaan mistä voi olla kyse? Tuntui ihan siltä, kuin sisäänhengitettäessä keuhkot olisivat jotenkin reagoineet kemikaalimaiseen hajuun, tuotamalla nesteitä, tai siltä se tuntui. Happi tuntui syvällä keuhkoissa asti. Jotenkin lamaanuttaen..
Siis mistä voi olla kyse?
Onko naapuri ryhtynyt kostotoimenpiteisiin ja lykännyt ilmastointikanavaan jotain happoa vai ruokako tämän hirvittävän hajun on tuottanut?- Anonyymi
Korjaus tekstiin: happo.. tuntui syvällä keuhkoissa asti- ei siis happi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909