Olen jo pitkään haaveillut hyvästä antoisasta seksisuhteesta itseäni vanhemman naisen kanssa. Sellaisesta vakituisen satunnaisesta missä molemmilla on oma elämä, mutta pidetään hauskaa ja nautitaan yhdessä aina kun voidaan.
Mistähän sivustolta parhaiten löytyisi kumppani jota kiinnostaa heti lähtökohtaisesti vain seksiseura ja ystävyys sen tiimoilta? Uskoisin kuitenkin myös naisia löytyvän jotka ajattelevat samoin.
Satakunnan alueella olis kundi joka on valmiina, nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
PS.Teksti on osittain lainattu toisesta "narusta"mutta juurikin oma fetissi määritelmä,olen heikkona kypsempiin ja fiksuihin naisiin.
Ja toinen ääripää on nuoret juuri 18-22v silloin voi taas jakaa kokemusta, erittäin kiihottavaa kummin päin hyvänsä.
Nainen 45-75v vapaa tai varattu
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaisin sulle oitis, jos et asuisi niin kaukana, paitsi että sulta putosi nimimerkki johonkin.
Se riutuva nainen- Anonyymi
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Ja tietysti terve mieli terveessä ruumiissa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen. Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
- Anonyymi
Duracell001 kirjoitti:
Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Moi, täällä olisi sulle mukava ja varmaotteinen 36v mies Pääkaupunkiseudulta.
Vakituinen seksikumppani arjen kiireen keskelle kuulostaisi siltä, mitä itsekin haen.Anonyymi kirjoitti:
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Laita postiin viestii vastailen mielelläni...
Minäkin on mies joka haluan tavata nainen joka on 50 - 65 v vanha!
Vai katos nimimerkki??
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029629Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554702Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92431Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.02130Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051652- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota571391Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511387Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441306