Olen jo pitkään haaveillut hyvästä antoisasta seksisuhteesta itseäni vanhemman naisen kanssa. Sellaisesta vakituisen satunnaisesta missä molemmilla on oma elämä, mutta pidetään hauskaa ja nautitaan yhdessä aina kun voidaan.
Mistähän sivustolta parhaiten löytyisi kumppani jota kiinnostaa heti lähtökohtaisesti vain seksiseura ja ystävyys sen tiimoilta? Uskoisin kuitenkin myös naisia löytyvän jotka ajattelevat samoin.
Satakunnan alueella olis kundi joka on valmiina, nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
PS.Teksti on osittain lainattu toisesta "narusta"mutta juurikin oma fetissi määritelmä,olen heikkona kypsempiin ja fiksuihin naisiin.
Ja toinen ääripää on nuoret juuri 18-22v silloin voi taas jakaa kokemusta, erittäin kiihottavaa kummin päin hyvänsä.
Nainen 45-75v vapaa tai varattu
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaisin sulle oitis, jos et asuisi niin kaukana, paitsi että sulta putosi nimimerkki johonkin.
Se riutuva nainen- Anonyymi
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Ja tietysti terve mieli terveessä ruumiissa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen. Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
- Anonyymi
Duracell001 kirjoitti:
Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Moi, täällä olisi sulle mukava ja varmaotteinen 36v mies Pääkaupunkiseudulta.
Vakituinen seksikumppani arjen kiireen keskelle kuulostaisi siltä, mitä itsekin haen.Anonyymi kirjoitti:
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Laita postiin viestii vastailen mielelläni...
Minäkin on mies joka haluan tavata nainen joka on 50 - 65 v vanha!
Vai katos nimimerkki??
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2749485Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve62852Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2562111Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1111991SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,821511- 1441467
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331418Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931026- 71951
Yritykset eivät uskalla ilmoittaa työpaikoista
Kirjoittaa Iltalehti. Työllisyyspalveluiden työntekijän mukaan kriteereitä on tiukennettu, että haettaisiin vain töitä j123878