Ruostumattoman pellin reunaan pitäisi saada liimattua U mallinen kumi suojaamaan vastinkappaleen maalipintaa. Mikä liima toimii? Pitää kestää ulko-olosuhteita. Bostik ei tartu rosteriin, Sikaflex voisi tarttuakin, mutta ei ole järkeä ostaa koko tuubia kun arviolta 3 cm3 tarvitaan. Se Sikaflex kun ei kestä avattuna...
Kokeilin jotakin kallista UHU:n jokapaikanliimaa. Ei vaan tartu sekään.
Mikä liima toimii?
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Aika haastava liimaus kun osa ei tartu kumiin ja osa ei rosteriin. Pikaliimaa voisi kokeilla, kumiin ainakin useimmiten tarttuu todella napakasti.
Vähän erilainen pikaliima on "LOCTITE Super Glue All Plastics". Voisi kenties tuossakin toimia tavallista paremmin. - Anonyymi
Tuolla tökötillä tarttuu jos onnistut sitä esim. tutusta kumikorjaamosta saamaan pikku määrän kaikkine lisäaineineen. Teollisuus käyttää tuota esim. kumitettujen telojen liimauksiin ym. missä pintakumin pitää pysyä kiinni.
https://kauppa.rematiptop.fi/Vulkanointiliima-SC4000-700g-m/ekauppa/p525260/
Koko purkkia ei kannata jonkin pikkulappusen takia ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984