Ulkopaikkakuntalaisille kysymys

Anonyymi

Mitä mieltä olette Forssasta? Tunnetteko forssalaisia ihmisiä? Mitä mieltä olette heistä?

25

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja lisää:
      Erityisesti kaukana Forssasta asuvien mielipide kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Olen Forssasta poismuuttanut heti lukion jälkeen,  isoon kaupunkiin. Tein viisaasti, täällä sai töitä koko 8 v opiskeluajan ja vakipaikkoja  oli useita tarjolla.

      Ihmiset kaikkialla ovat samanlaisia, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.  Jos näkee ihmisissä vikoja kannattaa katsoa peiliin ja etsiä sieltä niitä vikoja.

      • Anonyymi

        Alamömmö alkaa olla paras Suomalainen mäkihyppääjä, vai mitä?


    • Anonyymi

      Löytyy ihmisiä joka lähtöön, niinkuin mistä tahansa.

      • Anonyymi

        Kulumia minä kuitenkin enemmän, kuin sitä Nuorisosäätiöläistä.


    • Anonyymi

      Tunnen ex-avokkini, joka on lähtöisin Forssasta sekä hänen kauttaan joitain muita ihmisiä.
      Kuten erään paikallisen kunnallispolitiikon, jolla on myös "kytköksiä" muihin uudempiin tuttuihini täältä päin. Niin juu, asun Varsinais-Suomessa.
      Osa on mukavia ja osa ei. Esim tuo politiikko tuntuu olevan vähän erikoinen tapaus, mutta niinhän sitä politiikassa kait tarvitaan sellaista tietynlaista "kylähulluutta", minkä voimalla räksytetään kaikesta kaikille, vaikkei tietämys asiastakaan olisi ihan sitä luokkaa, mitä sen kuuluisi olla voidakseen räksyttää.
      Mutta no, meitä on moneen junaan.
      Yhteenvetona, että Forssassa on laidasta laitaan sakkia, eikä kaikkien kanssa onneksi tarvitse olla tekemisissä ellei sitä itse välttämättä halua.

    • Anonyymi

      Mikäs aloittajaa vetää Forssaan päin?
      Onko man perinteikkään munapitäjän munat taas käyty läpi sen verran perusteellisesti tässä noin parin vuoden aikana, että on pakko välillä pitää taas 1-2 välivuotta muualla, että pöly ehtii laskeutua?
      Vaikka eipä siinä mitään, hyvää PR:hän se on, näyttää muillekin, et hämäläisestäkin munasta saa kokkelia ja ties mitä, kunhan jaksaa vaan vatkata ja veivata.
      Parasta politiikkaahan tuo tuollainen on, parantaa maailman oikein;)

      • Anonyymi

        Haluan lähteä kauas, uusi alku. Forssassa on halvat vuokrat ja kohtalainen matka Turkuun ja Helsinkiin. Kaikki tärkeät ihmiset asuvat kyseisissä kaupungeissa. Hieman epäilyttää Forssa kuitenkin. Olen lukenut että Forssassa tehdään paljon rikoksia väkilukuun suhteutettuna. Jotain muitakin ikäviä juttuja oli väkilukuun suhteutettuna enemmän. Niitä en muista enää. Pieni kaupunki myös. Mietin onko kuinka sisäänpäinlämpiävää porukkaa.

        Kiitos vastauksista kaikille.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan lähteä kauas, uusi alku. Forssassa on halvat vuokrat ja kohtalainen matka Turkuun ja Helsinkiin. Kaikki tärkeät ihmiset asuvat kyseisissä kaupungeissa. Hieman epäilyttää Forssa kuitenkin. Olen lukenut että Forssassa tehdään paljon rikoksia väkilukuun suhteutettuna. Jotain muitakin ikäviä juttuja oli väkilukuun suhteutettuna enemmän. Niitä en muista enää. Pieni kaupunki myös. Mietin onko kuinka sisäänpäinlämpiävää porukkaa.

        Kiitos vastauksista kaikille.

        T. Aloittaja

        Just.
        Onnee sulle Hanna uuden alkusi kanssa.
        Ja kestökööt liittonne tämän, no tiedät kyllä kenen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan lähteä kauas, uusi alku. Forssassa on halvat vuokrat ja kohtalainen matka Turkuun ja Helsinkiin. Kaikki tärkeät ihmiset asuvat kyseisissä kaupungeissa. Hieman epäilyttää Forssa kuitenkin. Olen lukenut että Forssassa tehdään paljon rikoksia väkilukuun suhteutettuna. Jotain muitakin ikäviä juttuja oli väkilukuun suhteutettuna enemmän. Niitä en muista enää. Pieni kaupunki myös. Mietin onko kuinka sisäänpäinlämpiävää porukkaa.

        Kiitos vastauksista kaikille.

        T. Aloittaja

        Mut eipä se Laitilasta eroa mitenkään kaupunkina, jos sitä mietit. Sen verran tuli mieleen vielä.
        Eli yhtälailla siellä ihmisiä kuolee väkivaltaan, huumeet liikkuvat yms yms kuin nykyiselläkin asuinpaikallasi.
        Et on vähän kuin vaihtais munan munaan. Edelleenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan lähteä kauas, uusi alku. Forssassa on halvat vuokrat ja kohtalainen matka Turkuun ja Helsinkiin. Kaikki tärkeät ihmiset asuvat kyseisissä kaupungeissa. Hieman epäilyttää Forssa kuitenkin. Olen lukenut että Forssassa tehdään paljon rikoksia väkilukuun suhteutettuna. Jotain muitakin ikäviä juttuja oli väkilukuun suhteutettuna enemmän. Niitä en muista enää. Pieni kaupunki myös. Mietin onko kuinka sisäänpäinlämpiävää porukkaa.

        Kiitos vastauksista kaikille.

        T. Aloittaja

        Ja yhtälailla Forssassa maineensa pilaa kuin Vakka-Suomessa ja Varsinais-Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan lähteä kauas, uusi alku. Forssassa on halvat vuokrat ja kohtalainen matka Turkuun ja Helsinkiin. Kaikki tärkeät ihmiset asuvat kyseisissä kaupungeissa. Hieman epäilyttää Forssa kuitenkin. Olen lukenut että Forssassa tehdään paljon rikoksia väkilukuun suhteutettuna. Jotain muitakin ikäviä juttuja oli väkilukuun suhteutettuna enemmän. Niitä en muista enää. Pieni kaupunki myös. Mietin onko kuinka sisäänpäinlämpiävää porukkaa.

        Kiitos vastauksista kaikille.

        T. Aloittaja

        No mitä mitä?!?!?
        Menikö hanna-tädillälla hiivat pil**un, anteeksi siis jauhot suuhun?:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä mitä?!?!?
        Menikö hanna-tädillälla hiivat pil**un, anteeksi siis jauhot suuhun?:D

        En vastannut koska en tiedä mistä puhut. En ole kukaan Hanna. Oletko sinä ihan terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut koska en tiedä mistä puhut. En ole kukaan Hanna. Oletko sinä ihan terve?

        Mikäs sinut on ajamassa kauas uuden alkuun..?
        Jos saa olla liian utelias?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinut on ajamassa kauas uuden alkuun..?
        Jos saa olla liian utelias?

        En halua törmätä entisiin työpaikkakiusaajiini enää. Muutenkin tämä kaupunki vain muistuttaa minua työpaikkakiusaamisesta ja sitä edeltäneestä koulukiusaamisesta. Liikaa huonoja muistoja. Olisi helpompaa yrittää tutustua uusiin ihmisiin jossain muualla missä tietää ettei minusta liiku perättömiä huhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut koska en tiedä mistä puhut. En ole kukaan Hanna. Oletko sinä ihan terve?

        Olen ihan terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan terve.

        Ilmeisesti hieman palstaharhainen kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti hieman palstaharhainen kuitenkin.

        Juu juu.
        Mutta hei, sinne vaan. Muna vaihtukoot munaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu.
        Mutta hei, sinne vaan. Muna vaihtukoot munaan.

        Mitään munanvaihdoksia ei ole tulossa. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään munanvaihdoksia ei ole tulossa. 🙄

        Jeps, ihan miten vaan...
        Terkkuja kultasepälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps, ihan miten vaan...
        Terkkuja kultasepälle.

        Onko trollailu hauskaa? 👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko trollailu hauskaa? 👀

        En tiedä kun en trollaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kun en trollaa.

        No sitten olet jotenkin sekaisin, koska luulet minua joksikin Hannaksi ja lähettelet terkkuja jollekin kultasepälle.


    • Anonyymi

      Forssa on kylä johon kokoontuu lähikuntien huonoin aines metelöimään ajoneuvoillaan öisin. Vastuuttomia riehujia ja jatkuva meteli Prisman nurkilla varsinkin kesäöinä. Yritä siinä sitten nukkua. Poliisia ihmisten valvottaminen ei paljoa näytä kiinnostavan. Sisäänpäinlämpiäviäkin ovat, varsinkin naurettavat tammelalaiset jotka ovat kuin syöpäkasvain Forssan kyljessä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ikävältä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      3010
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2365
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      47
      2320
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1636
    5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      45
      1603
    6. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      12
      1540
    7. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1380
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1375
    9. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      257
      1369
    10. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1253
    Aihe