Miehen seksuaalisuus ja kampp.lajit

Anonyymi

Kysyn, kun ei kokemusta omasta takaa, eli olen siis nainen.

Kun tehdään harjoitusta sellaisen ihmisen kanssa jota itse pitää seksuaalisesti viehättävänä, niin miltä se tuntuu ja onko teillä jotain kikkoja joilla pyritte pitämään eroottisen tunnelman poissa?

Itse epäilen että jotkut miehet eivät hae pariksi naista ennen kuin ovat itse kunnolla väsähtäneet treenin mittaan, jolloin ei niin helposti tule erektiota...?

Entä jos erektio kumminkin tulee ja tulee osuma (esim. potku) alasuojaan, niin tuntuuko se pahalta vai suojaako se alasuoja hyvin vaikka seisoisikin?

6

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et varmaan harrasta kamppailulajeja, kun tuollaista edes mietit. Kamppaillessa ei ainakaan itsellä ole muuta mielessä kuin itse tilanne ja miten siinä etenen tavoitteeni mukaan. Lajutaustani on judo, jujutsu, potkunyrkkeily, Krav Maga ja BJJ. Varsinkin BJJ:ssä ollaan äärimmäisen lähekkäin oikeastaan koko ajan. Jostain syystä siinä ei koskaan ole tullut kiihottumisen kanssa ongelmia, vaikka sparrivastuksena olisi erittäin upea nainen. Sitä vaan menee oman gameplanin mukaan eikä edes ajattele muuta.

      • Anonyymi

        Toinen mielipide.
        En yritä peitellä kiinnostusta. Kiihottumista ei tapahdu jos vain pitää toista seksikkäänä.
        Sitten kyllä jos saa fyysistä vastakaikua.
        Isku alasuojiin tekee aina kipeää ja jos ottaa eteen niin ei pysty kamppailuun koska suoja painaa kipeästi.
        Mattopaini on välillä hyvinkin kiimaista jos vain kemiat kohtaa. Reidellä pääsee hyvin hankaamaan haarovälistä ja rinnoista voi ottaa kiinni kunnolla. Vastaavasti nainen työntää rinnat kasvoihin tiukasti kiinni jalan hinkatessa jalkojeni välissä.
        Nämä tilanteet johtavat usein sitten tunnin jälkeen varastossa kunnon panemiseksi.


    • Anonyymi

      (Olen tuo aloittaja.)

      Minulle on pari kertaa käynyt niin että kun aletaan harjoitukseen, pariksi päätyneellä miehellä on tietynlainen sanoisiko pilke silmässä. Sitä on vaikea kuvailla, mutta tulee kumminkin sellainen olo että ei nyt ainakaan vastenmielisenä pidä ja tiedostaa jotenkin keskimääräistä enemmän että minä olen nainen.

      Enimmäkseen kuitenkin ollaan ihan neutraalisti. Enkä ole keheenkään vielä itse sekaantunut, vaikka yksi mies kyllä kiinnostaisi...

      • Anonyymi

        Silmät on sielun peili.
        Mitään erektioita on turha katsella, kyllä se sitten selviää jos pääsette pitemmälle.
        Itselle ihan normaali tapaamis paikka, siinä missä baarikin.
        Ja jos pyytää toista katsomaan jalka suojan kiinnityksen niin kyllä kiinnostunut mies suostuu. Ja jos vähän yleisöä niin kerrot pohkeen olevan jumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmät on sielun peili.
        Mitään erektioita on turha katsella, kyllä se sitten selviää jos pääsette pitemmälle.
        Itselle ihan normaali tapaamis paikka, siinä missä baarikin.
        Ja jos pyytää toista katsomaan jalka suojan kiinnityksen niin kyllä kiinnostunut mies suostuu. Ja jos vähän yleisöä niin kerrot pohkeen olevan jumissa.

        Voiko avunsaamisesta mitään päätellä... Luulisi ettei kukaan mies kehtaa kieltäytyä jos pyytää auttamaan jossain asiassa. Vai siitäkö se kiinnostus sitten ilmenisi että onko innokas vai sen oloinen että "voi v...ttu kun avuton ämmä, mutta ei nyt kehtaa kieltäytyäkään".


    • Anonyymi

      Hyvää perjantailäppää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe