Tässä kohteessa todella vaikea vuokraisäntä! Älkãã tehkö määräaikaistasopimusta missään nimessä! Asunnot ovat hinta-laatusuhteeltaan huonoja. Sopiva kyllä lyhyeen tai vaatimattomaan (mutta ylihintaiseen) asumiseen. Mutta muistakaa toistaiseksi voimassa oleva sopimus, ettette jäã ansaan!
Varoitus! Kapteeninkatu 40 Lappeenranta
3
780
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, erittäin vaikea ja piittamaton vuokraisäntä, välttämättömiäkään huoltotoimia ei hoida. Erääseenkin asuntoon tulee sateella vettä ja roskis aina niin täysi(tyhjennysväli 8 viikkoa), että linnut sotkee roskat pitkin pihoja (milloin tulee rotat :O). Yleiset tilat esim sauna pesuhuone pyykinpesuhuone erittäin likaiset. Seinät kuin paperia, puheäänikin kuuluu. Ei voi suositella
- Anonyymi
Samat sanat, äänieristys olematon,hankala, välinpitämätön vuokraisäntä. Vuokratakuusta tuli myös hirveä venkoilu ja sitä ei tietenkään maksanut takaisin vaan vetosi vaikka sun mihin. Älkää muuttako tänne, ahdistava paikka.
- Anonyymi
Älkää helvetissä tehkö mitään määräaikaisia sopimuksia mihinkään vuokra-asuntoon. Mikä tahansa asumisongelma ja niitä ei hoida tasan tarkkaan kukaan eikä noista määräaikaisista sopimuksesta pääse millään eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815