Kuinka monen mielestä tyyli on tärkeämpi kuin mukavuus? Jokaisella on oma tyyli ja halu olla omaitsensä ilman että pitää mielyttää muita. Miksi silti saadaan riitaa vaatteista ihan kuin ei olisi tärkeämpää tekemistä. Mulle on varmaan 10vuotta vinguttu mun tyylistä kuulma köyhä oon pukeutumisen perusteella. Mutta miksi ostaa kalliita merkkituotteita jos ne ei oo oma juttu? Ja mun tyyli ei matki musiikkia ei elokuvaa tai muutakaan enimmäkseen pidän mustaa ja maastokuviollisia housuja mulla on myös yleensä turvakengät ne on siksi että ne on mukavat jalassa. En siis ole skini. Yleensä ne mitkä arvostelee toisia on jotain hävettävää tai ovat suoraan sanottuna kateellisia ei parempia ihmisiä. Kalliit vaatteet ei tee ihmisestä suosittua se on ihminen itse mikä sen tekee
Tyyli vai mukavuus
2
275
Vastaukset
Kuulostaa, että se arvostelu on mennyt vähän ihosi alle, ja ymmärtäähän sen, jos vuosikausia vittuillaan. Puhut kuitenkin pelkkää asiaa ja ne jotka sulle on aiheesta vinkuneet ovat yksinkertaisesti väärässä.
Kun katsoo tuolla noita sateessa, viimassa ja pakkasessa Adidakset jalassa meneviä jonneja, niin on melko helppo päätellä, että todella moni pistää muodin ja tyylin käytännöllisyyden edelle. En näe siinä mitään järkeä.nyky yhteiskunta on muuttunut tyyli muuttuu nuoriso sen mukana ja tämä ei koske pelkästään enää pukeutumista kopioidaan kaikki leffoista ja ollaan ns gangstoja tuhotaan kaikki ikkunat ja leikkipuistot seinät saa olevinaan kovia tekstejä. ei tässäkään ole järkeä. voisi heittää tässä kysymyksen tekeekö se nuoriso teistä kovia ja arvostettuja tuhota jotain ? mun mielipide on että jokainen voi olla mitä on mutta eläkää sen mukaisesti arvostus tulee ihmisestä ei tyylistä olla jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497