Tyyli vai mukavuus

Kuinka monen mielestä tyyli on tärkeämpi kuin mukavuus? Jokaisella on oma tyyli ja halu olla omaitsensä ilman että pitää mielyttää muita. Miksi silti saadaan riitaa vaatteista ihan kuin ei olisi tärkeämpää tekemistä. Mulle on varmaan 10vuotta vinguttu mun tyylistä kuulma köyhä oon pukeutumisen perusteella. Mutta miksi ostaa kalliita merkkituotteita jos ne ei oo oma juttu? Ja mun tyyli ei matki musiikkia ei elokuvaa tai muutakaan enimmäkseen pidän mustaa ja maastokuviollisia housuja mulla on myös yleensä turvakengät ne on siksi että ne on mukavat jalassa. En siis ole skini. Yleensä ne mitkä arvostelee toisia on jotain hävettävää tai ovat suoraan sanottuna kateellisia ei parempia ihmisiä. Kalliit vaatteet ei tee ihmisestä suosittua se on ihminen itse mikä sen tekee

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa, että se arvostelu on mennyt vähän ihosi alle, ja ymmärtäähän sen, jos vuosikausia vittuillaan. Puhut kuitenkin pelkkää asiaa ja ne jotka sulle on aiheesta vinkuneet ovat yksinkertaisesti väärässä.

Kun katsoo tuolla noita sateessa, viimassa ja pakkasessa Adidakset jalassa meneviä jonneja, niin on melko helppo päätellä, että todella moni pistää muodin ja tyylin käytännöllisyyden edelle. En näe siinä mitään järkeä.

• nyky yhteiskunta on muuttunut tyyli muuttuu nuoriso sen mukana ja tämä ei koske pelkästään enää pukeutumista kopioidaan kaikki leffoista ja ollaan ns gangstoja tuhotaan kaikki ikkunat ja leikkipuistot seinät saa olevinaan kovia tekstejä. ei tässäkään ole järkeä. voisi heittää tässä kysymyksen tekeekö se nuoriso teistä kovia ja arvostettuja tuhota jotain ? mun mielipide on että jokainen voi olla mitä on mutta eläkää sen mukaisesti arvostus tulee ihmisestä ei tyylistä olla jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      32
      11250
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      57
      8990
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5435
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3734
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3638
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3328
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      59
      2675
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      71
      2387
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      33
      1923
    Aihe