Hirvensalo, millainen alue

Anonyymi

Olen muuttamassa ensi vuonna Turkuun ja katsellut jo alueita.

Millainen asuntoalue Turku on? Olen sinkkumies ja tykkään luonnosta.

3

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole moneen vuoteen nyt kyllä asunut Turussa että en tiedä onko tuon alueen yhtä vanhaa probleemaa eli Hirvensalon aamuruuhka ongelmaa pystytty ratkaisemaan eli jos olet työelämässä ja käyt töissä niin että noin kahdeksaksi pitäisi mennä töihin suurin piirtein Turun keskustaan päin niin tukossa on yleensä se tunnelista ja myllysillalta keskustaan menevä osuus että etenee sen suman purku tuskastuttavan hitaasti..muuten jollei tuota pakkoa sulla ole että noin kahdeksalta täytyy olla keskustassa tai sen suunnassa töissä ja autolla sinne kuljet niin ehkä kannattaa harkita Hirvensalon aluetta koska on luonnonkaunis.Olen joskus lukenut että kun alueella on suht kalliita asuntoja yleensä ja varakasta porukkaa asuu yleensä Hirvensalossa niin katsovat että heillä on oikeus myös bilettää asuntonsa pihalla esim grillibileitä yms vastaavaa että joskus siellä on ollut erimielisyyttä minkätasoista ääntä saa omalla omistuspihalla pitää viikonloppu yönä noin niinkuin naaoureiden välillä. Mutta onhan siellä jossain kohdissa myös sellaisia taloja että naapureihin on jo jonkunkin matkaa mutta yössä tietty äänet kantaa aika hyvin tyyneyden ja hiljaisuuden takia ..Mutta muuta ongelmaa ei kai tuolla oo muuta kuin heh heh että mihin keksisi että kaikki rahansa voi haasata ja kuluttaa??Mutta niinkuin sanoin että kun olen asunut jo kauan muualla niin mitään viimeisten ihan löhivuosien tietoja mulla ei Hirvensalosta ole mutta tuskinpa siellä mikään on muuttunut noista..

• Anonyymi

Olen myös luonnosta pitävä ja asuin hiljattain Hirvensalossa useita vuosia ja samalla nähnyt miten alue on kehittynyt. Muutin nyt pois lähemmäksi keskustaa. Aamun ja iltapäivän työmatkaliikenteessä on ruuhkaa, mutta jos esimerkiksi pyöräilet tai kuljet em. aikojen ulkopuolella niin ei mitään ongelmia. Jos tykkää asua vähän sivummassa niin on oikein suositeltava alue. Jos nyt pitäisi muuttaa uudelleen niin jäisin mahdollisimman lähelle Hirvensalon siltaa, josta on lyhyehkö matka keskustaan. Luontoa on esim. laskettelurinteen takana kuntoreitti ja saaren länsiosissa huomattavasti rauhallisempaa. Kannattaa kartoittaa muutkin Turun osat, esimerkiksi paikat joissa on luonnonsuojelualueita ja metsää. Näitä on muutaman kilometrin säteellä ydinkeskustasta.

• Anonyymi

Jos haluat asua maaseudulla kaukana kaupungin ruuhkista, löytyy Turun ympäristöstä halvempiakin alueita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe