Olen 11 vuotias tyttö ja kuukautiset ei ole vielä alkanut. Muita murrosiän merkkejä kyllä on. Rinnat ovat arat kosketukselle. Hiki haiskahtaa ja hiuspohja rasvoittuu hyvin helposti. Häpykarvoitusta alkaa ilmestyä ja olen kasvanut aika paljon vähällä aikaa. Valkovuotoa tulee välillä aika runsaasti. Olisiko mahdollista että kuukautiset ovat lähiaikoina alkamassa?
Kuukautiset alkamassa?
Anonyymi
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinulla voisi kuukautiset olla pian alkamassa. Itse olen 14 vuotias ja kuukautisei alkoivat 11vuotiaana. Ihan samanlaisia murrosiän merkkejä oli minulla ennen kuukautisten alkua
- Anonyymi
Mulla on arat rinnat ja kipeä ala vatsa ja ollut valkovuoto jotain about 0,5vuotta mitä tämä tarkoitta ja en ole vieläkään kertonut äidilleni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5531801Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 64681
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543