Nyt voitais laittaa lehtiin juttua ja kuvia eroista maan eri alueilla.
Esim. tämä postinjakelu on pelannut kaupungeissa mainiosti. Paperilehtikin tulee sitä haluaville aamulla varhain. Kuinka se tuleekaan maalla asuville? Siis taajaman ulkopuolella.
Entä viikonloppuisin paperilehden haluavat, heille lehti tulee nyt vain jopa kilometrien päähän pieniin huonoihin laatikoihin. Sieltä sitten vanhatkin hakevat lehtensä, usein märkinä kenties.
Vanhat haluavat lähettää ja saada myös kirjepostia oman laatikkonsa kautta.
Nyt käsin kirjoitetusta postista on tulossa uusi trendi uutisten mukaan.
Miten Suomen Postin johto hoituu ilman sitä, että vain jättisuurista johtajien ja sijoittajien palkkioista vältytään?
Uusia juttuaiheita lehtiin
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannustan siirtymään digilehteen, ihan sama missä asut tai vietät lomaa, niin aina tulee saman aikaan. Ja kuivana!
- Anonyymi
Entäs kylillä asuvat vanhat jotka kenties eivät innostu digilehdistä, eivät ainakaan pelkästään niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kylillä asuvat vanhat jotka kenties eivät innostu digilehdistä, eivät ainakaan pelkästään niistä?
Se on tietty ongelma. Appivanhemmat on 80 v ja lukevat netistä kaiken mahdollisen eli on aika yksilöllistä haluaminen.
Ne ketkä ei pysty digimaailmaan täytyy tyytyä paperiseen lehteen, asui sitten kaupungissa tai maalla. Tulevaisuus voi olla hankala. Kuka sen maksaa? Kaupungissa on kirjastot ja vanhusten kohtaamispaikat.
Voisiko kylätoimikunnat olla aktiivisia?
Unohda jo tuo Posti.
Mitä tahansa tahtovatkin jotkut, muuttaa Posti väkisinkin muotoaan.
Ei Postin kannata elättää tarpeetonta työn-tekijä-laumaa.
Kuten ei omais-hoitajiakaan.
-
Kaikki muukin vanha tulee muuttumaan.
Jopa sellaiseen muotoon, mitä harva osaa edes kuvitellakaan.
Joten elä nyt ansaitsemillasi rahoilla.
Lakkaa himoitsemasta toisen omaa.
-
H.- Anonyymi
Himoitsen sanoma-lehteä naapurin postilaatikosta koska hänelle se tulee joka-päivä.
Itselleni tulee vain paikallis-lehti kerran viikossa, mutta tulee, postilaatikkoon. Minua ei ole lyöty laimin.
Helsingin Sanomia (ja läänin pää-lehteä) luen netissä. Koska minulla on helsinginsanomat-addiktio ollut jo 50 vuotta. Eikä se parantunut vaikka muutin pois.
Tilaisin paperisenakin jos se tulisi eteiseen. Postilaatikolle en lähde köpsimään aamun pissis-hädässä alkkareissani. Anonyymi kirjoitti:
Himoitsen sanoma-lehteä naapurin postilaatikosta koska hänelle se tulee joka-päivä.
Itselleni tulee vain paikallis-lehti kerran viikossa, mutta tulee, postilaatikkoon. Minua ei ole lyöty laimin.
Helsingin Sanomia (ja läänin pää-lehteä) luen netissä. Koska minulla on helsinginsanomat-addiktio ollut jo 50 vuotta. Eikä se parantunut vaikka muutin pois.
Tilaisin paperisenakin jos se tulisi eteiseen. Postilaatikolle en lähde köpsimään aamun pissis-hädässä alkkareissani.Minä kerään päivittäissanomalehdet laatikkoon. Kun se täyttyy? Vien ne naapurille, joka taas kuljettaa ne lapsensa lehmille utareennlämmikkeeksi. Hyötykäyttöä. Tosin siinä ei postia tarvira.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Minä kerään päivittäissanomalehdet laatikkoon. Kun se täyttyy? Vien ne naapurille, joka taas kuljettaa ne lapsensa lehmille utareennlämmikkeeksi. Hyötykäyttöä. Tosin siinä ei postia tarvira.
Miten vaikkapa Savon-sanomat pysyy utareissa? Kiinnitetäänkö roudarin teipillä? Käyttävätkö naisetkin sanomalehteä toppauksena?
Anonyymi kirjoitti:
Miten vaikkapa Savon-sanomat pysyy utareissa? Kiinnitetäänkö roudarin teipillä? Käyttävätkö naisetkin sanomalehteä toppauksena?
Tiesitkö että lehmilläki on tissi- liivit. Niihin voi kätevästi sujauttaa vaikka Lapin kansan tai Kalevan😄
- Anonyymi
Jos postia ei raskita kuljettaa omiin laatikoihin maaseudulla, myös lehtien aamujakelu luukusta on lopetettava. Ei sekään ilmaista ole.
Maaseudulla paperilehdet käytetään hyödyksi. Syttyinä, nuohooja tarvitsee tilkkeeksi ja suojaksi, ym. Ainakin pieni määrä lehtiä on tarpeen. Voi tilata vaikka viikonloppulehdet, silloin saa sunnuntaisin tulevan paremman lehden (liite on hyvä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157