Kainuun liitto käynnisti kyselyn tuulivoimasta. Kannattaa vastata.
Tuulivoima on huono ratkaisu veronmaksajan kannalta:
- tuulivoimatuki on massiivinen (230 miljoonaa vuonna 2018)
- tuulivoimayhtiöt maksavat veroja todella vähän (kiinteistöverotuotto vuonna 2018 on vain noin 10 miljoonaa kaikista Suomen 700 tuulivoimalasta)
- Maisemahaitta leviää todella laajalle alueelle (nykyiset tuulipuistot kattavat maisemahaitan osalta jopa 5% Suomen pinta-alasta).
- Tuulivoiman tuoma arvonlisä Suomen kansantalouteen on vähäinen
- Tuulivoima ei työllistä
- Tuulivoima ei tarjoa sähköä silloin kun siitä on pulaa (talven kovimmat pakkaset)
Haluatko että Suomesta tulee Saksan tuulivoimareservaatti?
Sähkö ja tuotot Saksaan. Haitat Suomeen, pilkkahintaan.
Lisää perusteita oheisessa pamfletissa
https://www.pohjoisiinkylayhdistys.fi/files/pohjiinkylayhdistyspalveleefi.kotisivukone.com/tuulivoimapamfletti_v1.0.pdf
Kainuun tuulivoimakaavan päivittäminen
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346090
- 574366
- 592801
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282698Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431141