Naiset muuttuu

Anonyymi

Kylällä on kilpailu ketä panee kenenkin ukkoo ja ulkomailta tuodaan äijän raatoa.Kaikki muuten hyvin mutta kaikki Kelan asiakkaita joten me työtätekevät maksamme tämänkin lystin.

39

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pittääkös kukkaan kirjaa kenellä paras panoväline ja kenellä paras panoväli..
      ulukomaalaiset tuovat vaihteluu tähä ankeaan lonkeronharmaaseen.
      vaikka juurikaan pimiässä touhutessa oo värillä mittää väliä ?
      pannaan vaan ja ravakasti kaikki yhessä, jos sikseen

      sitten tiijetään että ketä kajehtia ja ketä sääliä
      pikkupurtavvoo tavarahissiin

      • Anonyymi

        Kieltämättä - monta järveä haarukoissa on tullut soudettua. En ala paremmuusjärjestykseen järviä kalan suhteen laittamaan.
        Pillunkarvakiehkurat oon parhaista kalapaikoista hajunkera talteen ottanut.
        Joskus niitä haikeina hetkinä tuoksuttelen ja riehakkaita panoja muistelen. Vielä me kerrataan, mitä opittiin vaimokkeiden kanssa -- ukkokullat, möhömahat, pilkillä varustellut


    • Anonyymi

      Vähä pikkujoulumaistiaisia ne vaa. Työpaikoillakkii järjjesttää.

    • Anonyymi

      Kyllä kun näitä kylän pullataikina säärisiä lahnapanokkaita katselee niin ymmärtää miksi on tuotava panoväkeä ulkomailta - niillehän kelpaa kaikki liikkuva panoalustaksi.
      On kylän akoissa pullataikinaa leivottavaksi, siksi itelleni hain sirotytön taimaasta.

      On kuulkaa tulta munaskuissa, kun myö sekstaillaan

      • Anonyymi

        En epäile, on saattanut joku muukin käydä ennen sinua.


      • Anonyymi

        Taidat olla niitä möhömahaukkoja joka ei kylän sirosäärisille naisille kelpaa joten ulkotuontiahan sitä on silloin harrastettava :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä möhömahaukkoja joka ei kylän sirosäärisille naisille kelpaa joten ulkotuontiahan sitä on silloin harrastettava :D

        persjalakasia näättää enempi tämän kylän raitteja rapsutella kävelevän
        paksuhkoja säärilöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persjalakasia näättää enempi tämän kylän raitteja rapsutella kävelevän
        paksuhkoja säärilöitä

        Se onnii savolaisten vika tuo persjalakasuus nii miehil ku naisilkii vuan kyllä tuolla muutama pitkähuiskee sirosiärinennii näkkyy kulukevan silimäiloks


    • Anonyymi

      Kuka, ei ketä.
      Todella ärsyttävää Suomenkielen raiskaamista.

      • Anonyymi

        Suomen kielen kirjoitetaan erikseen. Todella ärsyttävää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kielen kirjoitetaan erikseen. Todella ärsyttävää....

        Taisi ketä sanan väärinkäyttäjä löytyä :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ketä sanan väärinkäyttäjä löytyä :D :D

        sanoo kielianalyytikko… samaa kuin keittiöpsykologia


      • Anonyymi

        luehan kielioppisi uudemman kerran ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ketä sanan väärinkäyttäjä löytyä :D :D

        Ei löytyny. Sivusta huutelen.
        Jaahas. Sulta jäi piste lauseen lopusta!!!!!! :D :D


    • Anonyymi

      Taisi se sittenkin löytyä.
      Ahdistaako? :D :D

      • Anonyymi

        Mahtaneeko "kuka" taipua "kutka", kun kysytään: " Ketä kiinnostaa" ? 😋😎😘


    • Anonyymi

      A. L. yksi naisista?

    • Anonyymi

      Mistä tiedät sen ?.

    • Anonyymi

      Kyllähän varatut pettäjät ja varattujen kanssa pelaavat naiset tiedossa ovat.

      • Anonyymi

        rautahousut sellaisille pesänjakajille ja lukkoon ja avain järveen heittää !
        seksisirijät, hyi helv^ttiä !


    • Anonyymi

      kullilla on hintansa... myös äidinkullilla🤣

    • Anonyymi

      R P ja T L ainakain kierrättivät mustaa miestä. Kätevähän se kun menee naiselta toiselle. Toisella HeManin kintut ja toisella petolinnun perä kasvojen tilalla. Mitäpä tuosta kerta mokkikselle kelpaa.

      • Anonyymi

        Kierrätys toenperrään kunniaan. Suomen valtio selviää yhden miehen sosiaalipummikustannuksilla ja kaksi Suomen naista saa tyytyväisen hymyn kasvoilleen !
        Ilo on moninkertainen 🤣😂😅 Hyvää kierrätyskesää kakille... !


    • Anonyymi

      Kenen ukko on pannut?

      • Anonyymi

        Halavalla 😂


    • Anonyymi

      Kauhiaa jos se väri värkkiin tarttuu. Turha enää Riitan herkkua paikallisille tyrkyttää mustat huulet törröllään.

    • Anonyymi

      Lisääntyminen kuuluu ihmisoikeuksiin etkö sinä älynnnyt.

    • Anonyymi

      onpa erikoista

    • Anonyymi

      Lisää, lisää kylälle KELAN-luukuttajia. Värillistä ja väritöntä siitostapinkantajaa. Suomen valtiolta ei raha lopu, jos vain tytöille ilosiirappia haaraväliin riittää.
      Kun syntyvyys on alle nälkävuosien tasoa, niin kaivataankin elävää siementä ja kunnollisia siittäjiä.
      Kyllä valtio maksaa läppilaskut ! Eläkeläisille voi veroja nostaa, jos raha alkaa KELAlta loppua !
      Sillä lailla rivakasti - rakkaudelle !
      Siitosmatkat maailmalle KELA:n kustannuksien piiriin ? Väriä katukuvaan Afrikan rannikolta.

    • Anonyymi

      Minat ola karvauko nainet minua piritas ollsa monta rahat ja laaja laite mina tuutuvane nsinet olla minaollakarvoukko

    • Anonyymi

      Ulkomailta tuodaan äijän raatoa ? Mitä säkään tiedät yhtään mistään ? Nämä on selvityksen alla ja kun saadaan tietää kuka kirjoitellut täällä ihan nimillä ja tunnistettavasti niin hän joutuu vastuuseen, en edes kehtaa alentua teidän tasolle. Mutta myös kaikki mainitsemanne henkilöt on tästä tietoisia ja jokainen omalla tahollaan päättää mitä tekee asian suhteen. Täällä kun ei uskalleta kirjoitella ihan omalla nasmalla / nimellä mutta minä uskallan, sen voin sanoa jo nyt että vastuuseen joudutte, tämä keskustelu ja toinenkin on nyt poliiseilla ja täyttää kunnianloukkauksen piirteet.

      Katja

    • Anonyymi

      Ja kukaan ei arvostele kun suomi miehet hakee thaikusta naisia palvelijakseen . Mutta auta armias jos löydät miehen kuka ei röhnötä sohvalla kaljapullo ja sätkä kädessä niin siitä emä arvostelut, mä luulen et esim mun mies on korkeammin koulutettu kun kukaan teistä , kyllä oli maailman paras asia että sain mun miehen elämääni. Ei tarvii enää katsoa näitä suomi kuvatuksia sohvalla.
      Sekin et kun esim kukaan ei tiedä miehestäni mitään niin kannattaa pitää suu kiinni.
      Mä toivon että tuolla kylällä kulkiessa saadaan anteeksi pyyntö tästä paskasta, koska kun asia on selvitelty ja tiedossa kuka tän takana vaikkakin epäily on jo , niin sit on myöhästä.
      Eikun hyvää kesää vaan teille, joku päivä tämä vielä selviää. Vaikka kuinka anonyyminä täällä kirjoittelette niin aina jää jälki ..

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe