Naiset muuttuu

Anonyymi

Kylällä on kilpailu ketä panee kenenkin ukkoo ja ulkomailta tuodaan äijän raatoa.Kaikki muuten hyvin mutta kaikki Kelan asiakkaita joten me työtätekevät maksamme tämänkin lystin.

39

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pittääkös kukkaan kirjaa kenellä paras panoväline ja kenellä paras panoväli..
      ulukomaalaiset tuovat vaihteluu tähä ankeaan lonkeronharmaaseen.
      vaikka juurikaan pimiässä touhutessa oo värillä mittää väliä ?
      pannaan vaan ja ravakasti kaikki yhessä, jos sikseen

      sitten tiijetään että ketä kajehtia ja ketä sääliä
      pikkupurtavvoo tavarahissiin

      • Anonyymi

        Kieltämättä - monta järveä haarukoissa on tullut soudettua. En ala paremmuusjärjestykseen järviä kalan suhteen laittamaan.
        Pillunkarvakiehkurat oon parhaista kalapaikoista hajunkera talteen ottanut.
        Joskus niitä haikeina hetkinä tuoksuttelen ja riehakkaita panoja muistelen. Vielä me kerrataan, mitä opittiin vaimokkeiden kanssa -- ukkokullat, möhömahat, pilkillä varustellut


    • Anonyymi

      Vähä pikkujoulumaistiaisia ne vaa. Työpaikoillakkii järjjesttää.

    • Anonyymi

      Kyllä kun näitä kylän pullataikina säärisiä lahnapanokkaita katselee niin ymmärtää miksi on tuotava panoväkeä ulkomailta - niillehän kelpaa kaikki liikkuva panoalustaksi.
      On kylän akoissa pullataikinaa leivottavaksi, siksi itelleni hain sirotytön taimaasta.

      On kuulkaa tulta munaskuissa, kun myö sekstaillaan

      • Anonyymi

        En epäile, on saattanut joku muukin käydä ennen sinua.


      • Anonyymi

        Taidat olla niitä möhömahaukkoja joka ei kylän sirosäärisille naisille kelpaa joten ulkotuontiahan sitä on silloin harrastettava :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä möhömahaukkoja joka ei kylän sirosäärisille naisille kelpaa joten ulkotuontiahan sitä on silloin harrastettava :D

        persjalakasia näättää enempi tämän kylän raitteja rapsutella kävelevän
        paksuhkoja säärilöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persjalakasia näättää enempi tämän kylän raitteja rapsutella kävelevän
        paksuhkoja säärilöitä

        Se onnii savolaisten vika tuo persjalakasuus nii miehil ku naisilkii vuan kyllä tuolla muutama pitkähuiskee sirosiärinennii näkkyy kulukevan silimäiloks


    • Anonyymi

      Kuka, ei ketä.
      Todella ärsyttävää Suomenkielen raiskaamista.

      • Anonyymi

        Suomen kielen kirjoitetaan erikseen. Todella ärsyttävää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kielen kirjoitetaan erikseen. Todella ärsyttävää....

        Taisi ketä sanan väärinkäyttäjä löytyä :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ketä sanan väärinkäyttäjä löytyä :D :D

        sanoo kielianalyytikko… samaa kuin keittiöpsykologia


      • Anonyymi

        luehan kielioppisi uudemman kerran ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ketä sanan väärinkäyttäjä löytyä :D :D

        Ei löytyny. Sivusta huutelen.
        Jaahas. Sulta jäi piste lauseen lopusta!!!!!! :D :D


    • Anonyymi

      Taisi se sittenkin löytyä.
      Ahdistaako? :D :D

      • Anonyymi

        Mahtaneeko "kuka" taipua "kutka", kun kysytään: " Ketä kiinnostaa" ? 😋😎😘


    • Anonyymi

      A. L. yksi naisista?

    • Anonyymi

      Mistä tiedät sen ?.

    • Anonyymi

      Kyllähän varatut pettäjät ja varattujen kanssa pelaavat naiset tiedossa ovat.

      • Anonyymi

        rautahousut sellaisille pesänjakajille ja lukkoon ja avain järveen heittää !
        seksisirijät, hyi helv^ttiä !


    • Anonyymi

      kullilla on hintansa... myös äidinkullilla🤣

    • Anonyymi

      R P ja T L ainakain kierrättivät mustaa miestä. Kätevähän se kun menee naiselta toiselle. Toisella HeManin kintut ja toisella petolinnun perä kasvojen tilalla. Mitäpä tuosta kerta mokkikselle kelpaa.

      • Anonyymi

        Kierrätys toenperrään kunniaan. Suomen valtio selviää yhden miehen sosiaalipummikustannuksilla ja kaksi Suomen naista saa tyytyväisen hymyn kasvoilleen !
        Ilo on moninkertainen 🤣😂😅 Hyvää kierrätyskesää kakille... !


    • Anonyymi

      Kenen ukko on pannut?

      • Anonyymi

        Halavalla 😂


    • Anonyymi

      Kauhiaa jos se väri värkkiin tarttuu. Turha enää Riitan herkkua paikallisille tyrkyttää mustat huulet törröllään.

    • Anonyymi

      Lisääntyminen kuuluu ihmisoikeuksiin etkö sinä älynnnyt.

    • Anonyymi

      onpa erikoista

    • Anonyymi

      Lisää, lisää kylälle KELAN-luukuttajia. Värillistä ja väritöntä siitostapinkantajaa. Suomen valtiolta ei raha lopu, jos vain tytöille ilosiirappia haaraväliin riittää.
      Kun syntyvyys on alle nälkävuosien tasoa, niin kaivataankin elävää siementä ja kunnollisia siittäjiä.
      Kyllä valtio maksaa läppilaskut ! Eläkeläisille voi veroja nostaa, jos raha alkaa KELAlta loppua !
      Sillä lailla rivakasti - rakkaudelle !
      Siitosmatkat maailmalle KELA:n kustannuksien piiriin ? Väriä katukuvaan Afrikan rannikolta.

    • Anonyymi

      Minat ola karvauko nainet minua piritas ollsa monta rahat ja laaja laite mina tuutuvane nsinet olla minaollakarvoukko

    • Anonyymi

      Ulkomailta tuodaan äijän raatoa ? Mitä säkään tiedät yhtään mistään ? Nämä on selvityksen alla ja kun saadaan tietää kuka kirjoitellut täällä ihan nimillä ja tunnistettavasti niin hän joutuu vastuuseen, en edes kehtaa alentua teidän tasolle. Mutta myös kaikki mainitsemanne henkilöt on tästä tietoisia ja jokainen omalla tahollaan päättää mitä tekee asian suhteen. Täällä kun ei uskalleta kirjoitella ihan omalla nasmalla / nimellä mutta minä uskallan, sen voin sanoa jo nyt että vastuuseen joudutte, tämä keskustelu ja toinenkin on nyt poliiseilla ja täyttää kunnianloukkauksen piirteet.

      Katja

    • Anonyymi

      Ja kukaan ei arvostele kun suomi miehet hakee thaikusta naisia palvelijakseen . Mutta auta armias jos löydät miehen kuka ei röhnötä sohvalla kaljapullo ja sätkä kädessä niin siitä emä arvostelut, mä luulen et esim mun mies on korkeammin koulutettu kun kukaan teistä , kyllä oli maailman paras asia että sain mun miehen elämääni. Ei tarvii enää katsoa näitä suomi kuvatuksia sohvalla.
      Sekin et kun esim kukaan ei tiedä miehestäni mitään niin kannattaa pitää suu kiinni.
      Mä toivon että tuolla kylällä kulkiessa saadaan anteeksi pyyntö tästä paskasta, koska kun asia on selvitelty ja tiedossa kuka tän takana vaikkakin epäily on jo , niin sit on myöhästä.
      Eikun hyvää kesää vaan teille, joku päivä tämä vielä selviää. Vaikka kuinka anonyyminä täällä kirjoittelette niin aina jää jälki ..

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe