Löytyykö täältä keräilijöitä?
Mitä keräätte?
Pitkin hampain ajattelin jo luopua omista keräilyistäni.En ihan kaikesta kylläkään.Ajattelin ensin pistää lippulappuja paikall.kaupan seiniin.
Olen myynyt netissäkin jotain,eli rehellinen ihminen kyseessä.Kysynyt vielä peräänkin tuliko paketti perille.Nyt on tuo postilakko sotkemassa.
Esinee niiden keräilijät
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ne keräilijät ei ookkaa täällä saitilla,moni kyllästyy huijareita yms,kute tori.fi..Me tavarataivaan kierrättäjät saadaan kärsii kun kukaan osta, hinnatkaan ole mitään tähtitieteellesiä
- Anonyymi
Olen keräillyt itsepuolustusvälineitä jo vuodesta 2010. Reilu 200 esineen kokoelma. Ei tulisi mieleenkään luopua, sitä vartenhan se keräily on.
- Anonyymi
Keräileekö joku sitä sun tätä? Minulla vanhalla miehellä on monenlaista pientä, postikorteista ja merkeistä seteleihin ja isoon kasaan kolikkoja sekä monelaista pientä tilpehööriä. Niiden arvoja en tiedä.
Minne kannattaisi tarjota? Rahaa en tarvitse, vaikka niillä varmasti on jotain rahallistakin arvoa. - Anonyymi
Minä kerään vanhoja tekohampaita,on muuten mielenkiintoinen aihealua.
- Anonyymi
Mä keräilen vielä konjakkipullon korkkeja, niitä tatinmallisia. Harrastus ei vaadi valtavia rahasummia, kun korkkeja löytää lasinkeräyspisteistä,. Ihmiset ovat hajamielisiä ja unohtavat korkkeja pulloihin. Teen siis samalla oikeita ekotekoja.
- Anonyymi
Itse olen keräillyt mahdollisuuksien mukaan nahkahousuja,-hameita,-takkeja ym.,nahka on nyt vaan niin upea materiaali kaikin puolin: ulkonäkö, kosketus,tuoksu ja se miten se narisee ; )
Löytyykö muita nahasta pitäviä/sitä keräileviä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662