Löytyykö täältä keräilijöitä?
Mitä keräätte?
Pitkin hampain ajattelin jo luopua omista keräilyistäni.En ihan kaikesta kylläkään.Ajattelin ensin pistää lippulappuja paikall.kaupan seiniin.
Olen myynyt netissäkin jotain,eli rehellinen ihminen kyseessä.Kysynyt vielä peräänkin tuliko paketti perille.Nyt on tuo postilakko sotkemassa.
Esinee niiden keräilijät
6
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ne keräilijät ei ookkaa täällä saitilla,moni kyllästyy huijareita yms,kute tori.fi..Me tavarataivaan kierrättäjät saadaan kärsii kun kukaan osta, hinnatkaan ole mitään tähtitieteellesiä
- Anonyymi
Olen keräillyt itsepuolustusvälineitä jo vuodesta 2010. Reilu 200 esineen kokoelma. Ei tulisi mieleenkään luopua, sitä vartenhan se keräily on.
- Anonyymi
Keräileekö joku sitä sun tätä? Minulla vanhalla miehellä on monenlaista pientä, postikorteista ja merkeistä seteleihin ja isoon kasaan kolikkoja sekä monelaista pientä tilpehööriä. Niiden arvoja en tiedä.
Minne kannattaisi tarjota? Rahaa en tarvitse, vaikka niillä varmasti on jotain rahallistakin arvoa. - Anonyymi
Minä kerään vanhoja tekohampaita,on muuten mielenkiintoinen aihealua.
- Anonyymi
Mä keräilen vielä konjakkipullon korkkeja, niitä tatinmallisia. Harrastus ei vaadi valtavia rahasummia, kun korkkeja löytää lasinkeräyspisteistä,. Ihmiset ovat hajamielisiä ja unohtavat korkkeja pulloihin. Teen siis samalla oikeita ekotekoja.
- Anonyymi
Itse olen keräillyt mahdollisuuksien mukaan nahkahousuja,-hameita,-takkeja ym.,nahka on nyt vaan niin upea materiaali kaikin puolin: ulkonäkö, kosketus,tuoksu ja se miten se narisee ; )
Löytyykö muita nahasta pitäviä/sitä keräileviä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108