Uusi Mini Cabrio on valittu vuoden Gay autoksi Euroopassa.Valinnan on suorittanut Ranskalainen Lerdorga. Milloin BMW yhtiö laittaa tämän kunniamaininnan Minin mainoksen kulmaan.
Vuoden Gay auto
16
4100
Vastaukset
- j.k.
Kunniamaininta se totisesti onkin. Homothan ovat tunnetusti tyylitietoista väkeä.
- Tarkkailija 2
Että homot ajaa Hondalla.
- 6543
Saa tuhkaluukkapojat mun puolesta tyylinsä pitääkkin, omana tietonaan
- Heteroministelijä
Mielestäni on suorastaan imartelevaa, että MINIä pidetään homojen autona.
Tämän ansiosta MINIn ostavat vain tyylitietoiset ja ennakkoluulottomat ihmiset, jotka määräävät itse elämänsä suunnan.
MINI on muuten yksi parhaista ajajan autoista markkinoilla tänä päivänä, suosittelen ehdottomasti koeajamaan! - Papalakana
Tarkkailija 2 kirjoitti:
Että homot ajaa Hondalla.
tuun koskettelee sua.
- Papalakana
Nyt menetti Volvo S40/V50 hyvän ja arvoonsa sopivan tittelin.
- -AR156-
herroille saisi olla?
- mää ottasen ton blondin, bemurimies kimahtaa
- mä halusisin ton brunetten, vwmies parhataa
- mulle toi redhat, jaguaristi valaisee
- minä otan tuon upean muulin, AR156 esitelmöi
Entäpä hondamies, mitäs teille.
- mulle toi loimanni
Ja niin muutkin vaihtoivat mielipidettään, paitsi AR156.- kyllä
melkoisen hyvää huumoria.
- paras
gay-auto on opel. kaikki mallit
- Homppeli
No tuo ei pidä paikkaansa. Opelissa ei ole tyyliä, jota tyylitietoiset homot arvostavat. Minissä sitä on.
- homoville
ehkä olen sen verran tyylitajuton ja erilainen homo, että en kyllä ikinä Miniä ostaisi.
- tiätty
se sulle nykyään pitää olla.
Meninkö halpaan. - VW Polo
tiätty kirjoitti:
se sulle nykyään pitää olla.
Meninkö halpaan.Uusi VW Polo on hintahtava naismainen ajokki. Ei sovi lihaa syövälle heteromiehelle.
- Foobikko
VW Polo kirjoitti:
Uusi VW Polo on hintahtava naismainen ajokki. Ei sovi lihaa syövälle heteromiehelle.
Mitä tarkoitat että "syöt lihaa". Tai itse asiassa..anna olla..emme halua tietää..
- Oletkö tyhmä?
Foobikko kirjoitti:
Mitä tarkoitat että "syöt lihaa". Tai itse asiassa..anna olla..emme halua tietää..
Jos et tiedä, oma on ongelmasi.
terveisin
Lihaa syövä heteromies
- MOrgasbs
Ruskeilleritareille sopii Ocu, on sentään baari-illan jälkeen joku.... Eli Skoda Octavia vaan talliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033