Hyvä autokorjaamo

Anonyymi

Tällä palstalla kyseltiin kerran hyvää autokorjaamoa ja minun mielestäni se on autokorjaamo O Kärnä Elimäentie 2519, 47200 Elimäki. Puhelin 04458122. Tällä korjaamolla on hinta ja laatusuhde kohdillaan. Olen käynyt monessa muussakin korjaamossa kuten Laakkosella Porvoossa ja Auto Sunilla Kouvolassa sekä Gröndahl:illa Loviisassa. Vein auton huoltoon Gröndahl:ille toimivana ja sain sen takaisin viallisena, jakopään hihnan vaihto aiheutti käyntiongelmia. Laakkosella raidetangonpään vaihto on yli kolmekertaa kalliinpi kuin O Kärnällä. Auto Sunille voi jatkaa matkaa jos Kärnällä ei ole aikaa.

13

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koskaan voi suositella hyvää autokorjaamoa. On monta tekijää, tärkein, miten vanha auto? Minkä merkkinen ja valmistusmaa? Mikä siinä on vikana? Mitä sille pitää tehdä?
      Toyota= Porvoon autotarvike. Volvo= Paavilainen. Lada= Penax. Tötteröbiili= Ramin hitsaus ja huolto. Korjaus saa kestää vuoden, ja silti ei valmis = Granmark.

      • Autokorjaamohan on autokorjaamo, ei mikään merkkihuolto. Hyvä korjaamohan korjaa melkein auton kuin auton, ja ellei pysty korjaamaan ei ota työtä vastaan. Kyseisestä korjaamosta minäkin tiedän sen verran, että se toimi aiemmin Lapinjärvellä ja remontissa siellä on ollut kaikenlaisia autoja, uudenkarheista AMG mersuista vanhoihin kottosiin. Kuuluu Autoasi ketjuun. Porvoon autotarvikehan on merkkihuolto, en tiedä korjaako se muita kuin Toyota autoja. Muutkaan mainitsemasi korjaamot eivät ole minulle tuttuja.


      • pekka.wallenpw kirjoitti:

        Autokorjaamohan on autokorjaamo, ei mikään merkkihuolto. Hyvä korjaamohan korjaa melkein auton kuin auton, ja ellei pysty korjaamaan ei ota työtä vastaan. Kyseisestä korjaamosta minäkin tiedän sen verran, että se toimi aiemmin Lapinjärvellä ja remontissa siellä on ollut kaikenlaisia autoja, uudenkarheista AMG mersuista vanhoihin kottosiin. Kuuluu Autoasi ketjuun. Porvoon autotarvikehan on merkkihuolto, en tiedä korjaako se muita kuin Toyota autoja. Muutkaan mainitsemasi korjaamot eivät ole minulle tuttuja.

        Anteeksi, olen pahoillani. Kuuluu Autonomi ketjuun eikä Autoasi ketjuun.


    • Anonyymi

      Maaz garage Koskenkylä ,aina korjausarvio pitänyt kutinsa ja auto joka kerta päivässä valmis.

    • Anonyymi

      okey,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • Anonyymi

      Päivitys tähän ketjuun, mihin auto huoltoon?

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt että PG-Speed kiislomissa on edullinen ja vapaita aikoja löytyy.


      • Anonyymi

        Pori jazzin


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä joku kysyy neuvoa Suomi24 ja vielä luottaa vastauksiin? Ei jumalauta! ;)

      • Anonyymi

        JUNTTIEN PALSTA ,,


      • Anonyymi

        Miksi joku valehtelisi viestissään? Ei mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku valehtelisi viestissään? Ei mitään järkeä.

        Oletko lukenut tätä palstaa? Tämähän on paskanpuhujien paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut tätä palstaa? Tämähän on paskanpuhujien paratiisi.

        Kysymys oli sarkasmia ja vastauksesi täysin tarkka ja oikea kuvaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe