Hyvä autokorjaamo

Anonyymi

Tällä palstalla kyseltiin kerran hyvää autokorjaamoa ja minun mielestäni se on autokorjaamo O Kärnä Elimäentie 2519, 47200 Elimäki. Puhelin 04458122. Tällä korjaamolla on hinta ja laatusuhde kohdillaan. Olen käynyt monessa muussakin korjaamossa kuten Laakkosella Porvoossa ja Auto Sunilla Kouvolassa sekä Gröndahl:illa Loviisassa. Vein auton huoltoon Gröndahl:ille toimivana ja sain sen takaisin viallisena, jakopään hihnan vaihto aiheutti käyntiongelmia. Laakkosella raidetangonpään vaihto on yli kolmekertaa kalliinpi kuin O Kärnällä. Auto Sunille voi jatkaa matkaa jos Kärnällä ei ole aikaa.

12

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koskaan voi suositella hyvää autokorjaamoa. On monta tekijää, tärkein, miten vanha auto? Minkä merkkinen ja valmistusmaa? Mikä siinä on vikana? Mitä sille pitää tehdä?
      Toyota= Porvoon autotarvike. Volvo= Paavilainen. Lada= Penax. Tötteröbiili= Ramin hitsaus ja huolto. Korjaus saa kestää vuoden, ja silti ei valmis = Granmark.

      • Autokorjaamohan on autokorjaamo, ei mikään merkkihuolto. Hyvä korjaamohan korjaa melkein auton kuin auton, ja ellei pysty korjaamaan ei ota työtä vastaan. Kyseisestä korjaamosta minäkin tiedän sen verran, että se toimi aiemmin Lapinjärvellä ja remontissa siellä on ollut kaikenlaisia autoja, uudenkarheista AMG mersuista vanhoihin kottosiin. Kuuluu Autoasi ketjuun. Porvoon autotarvikehan on merkkihuolto, en tiedä korjaako se muita kuin Toyota autoja. Muutkaan mainitsemasi korjaamot eivät ole minulle tuttuja.


      • pekka.wallenpw kirjoitti:

        Autokorjaamohan on autokorjaamo, ei mikään merkkihuolto. Hyvä korjaamohan korjaa melkein auton kuin auton, ja ellei pysty korjaamaan ei ota työtä vastaan. Kyseisestä korjaamosta minäkin tiedän sen verran, että se toimi aiemmin Lapinjärvellä ja remontissa siellä on ollut kaikenlaisia autoja, uudenkarheista AMG mersuista vanhoihin kottosiin. Kuuluu Autoasi ketjuun. Porvoon autotarvikehan on merkkihuolto, en tiedä korjaako se muita kuin Toyota autoja. Muutkaan mainitsemasi korjaamot eivät ole minulle tuttuja.

        Anteeksi, olen pahoillani. Kuuluu Autonomi ketjuun eikä Autoasi ketjuun.


    • Anonyymi

      Maaz garage Koskenkylä ,aina korjausarvio pitänyt kutinsa ja auto joka kerta päivässä valmis.

    • Anonyymi

      okey,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • Anonyymi

      Päivitys tähän ketjuun, mihin auto huoltoon?

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt että PG-Speed kiislomissa on edullinen ja vapaita aikoja löytyy.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä joku kysyy neuvoa Suomi24 ja vielä luottaa vastauksiin? Ei jumalauta! ;)

      • Anonyymi

        JUNTTIEN PALSTA ,,


      • Anonyymi

        Miksi joku valehtelisi viestissään? Ei mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku valehtelisi viestissään? Ei mitään järkeä.

        Oletko lukenut tätä palstaa? Tämähän on paskanpuhujien paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut tätä palstaa? Tämähän on paskanpuhujien paratiisi.

        Kysymys oli sarkasmia ja vastauksesi täysin tarkka ja oikea kuvaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe