Moi!
Kertokaas miten paljon ootte kyseisetä autosta maksanut uutena(Wagon 1.6 Twinport Enjoy)?
Eli kuinka paljon saitte tingittyä?
Paljonko pyysivät lohkolämmittimen/sisätilanlämmittimen asennuksista?
Koiraverkosta?
Talvirengassarjasta kapseleineen?
Ootteko oluu tyytyväisiä kyseiseen autoon?
Oon huomannu,että Astra on muita vastaavia kokoluokan autoja hieman halvempi,MUTTA!!!
Astrassahan on todella suppea varustelu,esim.manuaalinen ilmastointi,ei sähkölaseja,metalliväri lisähinnasta,ei alumiinivanteita jne....
Eli,pitäisköhän katsella myös muita merkkejä?;)
Opel Astra Wagon 1.6 Twinport Enjoy
8
3775
Vastaukset
- eikait
karvalakkimalleissa mitään ihmeellisiä herkkuja olekkaan,,,millään auto valmistajalla osta cosmo niin on varusteita
- Opelisti
Tiedoksi vain:
Nissan Primera 1.6 Visia Traveller 5d:ssä vakiona
sähköikkunat,automaattinen ilmastointi,abs-jarrut,ebd,jarruassistentti,isofix-kiinnityspiste lastenistuimille,kahdet renkaat,sävylasit,sivuairbagit jne
ja tuon kaiken hinta uutena on 22 980.
Opelin hinta on 22 550!!
Jos esim haluat Opeliin automaattisen ilmastoinnin se on sit 850 egee lisää!!
Että näin.... - Just joo...
Tiedoksi vain:
sähköikkunat,automaattinen ilmastointi,abs-jarrut,ebd,jarruassistentti,isofix-kiinnityspiste lastenistuimille,kahdet renkaat,sävylasit,sivuairbagit jne
Opelin hinta on 22 550!!
Että näin.... - cosmoilija
Just joo... kirjoitti:
Tiedoksi vain:
Opelin hinta on 22 550!!
Että näin....Nissanissa on varmasti ennemmän varusteita perushinnalla, mutta valitettavasti Nissaniin ei saa edes rahalla Opelin hyviä ajo-ominaisuuksia. Tietysti on makuasia mitä arvostaa.
Automaatti-ilmastoinnista voi olla ainakin kahta mieltä, mielestäni käsikäyttöinen on parempi koska siinä säädetään suoraan sisääntulevan ilman lämpötilaa.
Opelin hyviä varusteita ovat MP3-soitin, saattovalot, Cosmo -mallin puolinahkapenkit sekä tummennetut lasit takana. - SZR
Just joo... kirjoitti:
Tiedoksi vain:
Opelin hinta on 22 550!!
Että näin......ei riitä, kun Primeran haluaisi saada näyttämään autolta, sopimaan ajo-ominaisuuksiltaan Suomen talveen tai että ne mittarit olisivat oikeassa paikassa, ettei tarvi päätä jatkuvasti kääntää.
- Ohrana
Nissan on poistuva malli, jonka loppusuoralla on nyt näitä varustetarjouksia kun kauppa ei muuten käy. Samoinhan Volsu toi nyt vihdoinkin Golfista paremmin varustellun hyvästelymallin. Myös Focusta sai vanhaa mallia hyvin varusteltuna, jne.
Uutuusmallit menee kaupan vähemmälläkin.
Mutta eihän ole tyhmää ostaa loppusarjan autoja, onhan ne luotettavampia ja varustellumpia kuin uudet, toki arvo tekee syöksyn kun uusi malli tulee.
Itse ostaisin mieluummin Corollan kuin Nissanin, molemmat ikäviä ajaa, mutta Corolla luotettavampi ja helpompi vaihtaa.
Itse olen vielä tyytyväinen Astraan, vaikka ei sekään mikään erinomainen auto ole. Tietääkseni sellaista ei ole tässä kokoluokassa tarjolla. - Elvis
Sähkölasit on edessä vakiona. Samoin lämmitettävät ja sähkösäätöiset peilit. Penkinlämmitin 3-tasoinen.
Ajotietokoneen saa ohjelmoimalla (puoli-ilmaiseksi).
Nissanin ajotietokone-radio-ilmastointi -käyttöliittymä on kuulemma aika monimutkainen keksintö....toinen tykkää äidistä ja toinen ei.- ajotietokone
ohjelmoidaan muka käyttöön Astra vm 00,olis se vaan kiva tietää, mulla vaan radio-lämpötila yms näyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351