Itse omistan Terhin moottoriveneen ja tähän malliin saisi asentaa ohjauspulpetin, mutta ne maksavat aivan liikaa. Onko kukaan kehitellyt itse
ohjauspulpettia tietenkin ratti ja kaapelit joudutaan hommaa!.Hinnan lisäksi alkuperäiset ohjauspulpetit ovat minun mielestä epäkäytännöllisiäkin, jos itse pystyi rakentamaan esim siirrettävän ohjauspulpetin!
Ohjauspulpetti itse tehty?
2
4323
Vastaukset
- Sailor
Itse rakentelin Sila 390 veneeseen keskipulpetin.
Perässä Mariner 5 kaukosäätösarjalla.
Pulpetin rakentelin alumiinilatasta ja ratin kiinitystä varten ison postikortin kokoinen
vanerilevy.
Pulpetti kannattaa sijoittaa likimain
keskipenkin päälle. Näin painopiste saadaan
optimaalisesti lähelle keskivenettä.
Sila 390 veneeseen muutoksella syntyi huikeat ajo-ominaisuudet!
Liukukynnystä tuskin huomaa ja huippunopeus
hulppeat 25km/h. - Ile
Ylivoimaisesti yksinkertaisin ohjauspulpetti, mitä olen nähnyt on 415R Terhissä. Veneen pohjalla jalka, mihin ohjauspulpetin putki tulee sisälle.
Voin ottaa ratkaisusta kuvia tossa ensi viikon loppupuolella, laita sähköpostiosoite, niin voin lähettää kuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962336Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1831480
- 247912
- 81898
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621