Luvian nuoriso

Anonyymi

Kauhee rallia kylällä nyt jo ainakin 2 mönkijää ja ainakin 6 mopoa ajavat koko ajan edes takaisin kylällä

12

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se nyt niin H?lv?tin ihmeellistä kun teitä noin kiinnostaa. Antakaa nuorien olla nuoria.

      • Kyllä nuoret nuoria saa olla, mutta harrastelkoot omalla kotipihallaan eikä toisten nurkissa . Ei mopoissa ja mönkijöissä muuta vikaa ole kuin se hirveä ääni joka niistä syntyy , se ei oikein sovellu asuintaajamaan jossa vuorotyötä tekevät ihmiset yrittävät nukkuakin , toiset katsoa TV:tä tai lukea tai tehdä jotain työtä mihin tarvitsee keskittyä . Eikö tuolla Lemlaahden suoralla tai Viasvedentiellä olisi tarpeeksi tilaa ajella ja rikkoa nopeusennätyksiä , siellä ei häiriinny kuin peurat ja hirvet ?


      • Anonyymi
        persikkahillo kirjoitti:

        Kyllä nuoret nuoria saa olla, mutta harrastelkoot omalla kotipihallaan eikä toisten nurkissa . Ei mopoissa ja mönkijöissä muuta vikaa ole kuin se hirveä ääni joka niistä syntyy , se ei oikein sovellu asuintaajamaan jossa vuorotyötä tekevät ihmiset yrittävät nukkuakin , toiset katsoa TV:tä tai lukea tai tehdä jotain työtä mihin tarvitsee keskittyä . Eikö tuolla Lemlaahden suoralla tai Viasvedentiellä olisi tarpeeksi tilaa ajella ja rikkoa nopeusennätyksiä , siellä ei häiriinny kuin peurat ja hirvet ?

        olet itsekkin ajanut nuorena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet itsekkin ajanut nuorena.

        Ajelin polkupyörällä . Sen verran köyhän yksinhuoltajaäidin lapsena vartuin että mopon sain vasta kun itse sen maksoin , töihin päästyäni ja silloin vasta alkoi olla ruokapöydässäkin muuta kuin kaurapuuroa , kakkoa ja perunaa ruskean kastikkeen kera .


      • Anonyymi
        persikkahillo kirjoitti:

        Ajelin polkupyörällä . Sen verran köyhän yksinhuoltajaäidin lapsena vartuin että mopon sain vasta kun itse sen maksoin , töihin päästyäni ja silloin vasta alkoi olla ruokapöydässäkin muuta kuin kaurapuuroa , kakkoa ja perunaa ruskean kastikkeen kera .

        Kateellisten huutoa


    • Anonyymi

      Etkö pärjää nuorison kanssa, voi voi...

      • Anonyymi

        Kyllä nuorten kanssa pärjää valtaosa erittäin fiksuja , omatkin opiskelevat jo yliopisto ja korkeakoulu tasolla . Näiden koulupudokkaiden kanssa on joskus ongelmia , mutta poliisi ja vankilaviranomaiset kyllä sitten aikanaan pitävät heistä huolta ja ohjaavat elämässä eteenpäin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuorten kanssa pärjää valtaosa erittäin fiksuja , omatkin opiskelevat jo yliopisto ja korkeakoulu tasolla . Näiden koulupudokkaiden kanssa on joskus ongelmia , mutta poliisi ja vankilaviranomaiset kyllä sitten aikanaan pitävät heistä huolta ja ohjaavat elämässä eteenpäin .

        Ei kai, mopoilusta nyt sentään vankilaan joudu 😂 Nuoret on nuoria, antaa heidän mopoilla. Jos melu kovin häiritsee, niin hommaa vastamelukuulokkeet. Jos nuo mopopojat/tytöt eivät riko lakia mopoillessaan, niin vaikea sinunkaan on siihen puuttua. Jossain nuortenkin täytyy olla ja harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai, mopoilusta nyt sentään vankilaan joudu 😂 Nuoret on nuoria, antaa heidän mopoilla. Jos melu kovin häiritsee, niin hommaa vastamelukuulokkeet. Jos nuo mopopojat/tytöt eivät riko lakia mopoillessaan, niin vaikea sinunkaan on siihen puuttua. Jossain nuortenkin täytyy olla ja harrastaa.

        Ennen sanottiin . "Joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee" ja edelleen tuntuu pitävän paikkansa , tämäkin vanha toteamus kun lehtiä lukee ja niiden sivuilta liikenneonnettomuuksista , joita nuorille sattuu . Jotain rajojakin pitäisi olla , muitakin kuin liikennesäännöt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen sanottiin . "Joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee" ja edelleen tuntuu pitävän paikkansa , tämäkin vanha toteamus kun lehtiä lukee ja niiden sivuilta liikenneonnettomuuksista , joita nuorille sattuu . Jotain rajojakin pitäisi olla , muitakin kuin liikennesäännöt .

        olkaa köyhät hiljaa ja menkää töihin.


    • Anonyymi

      Kauheasta rallista en tiedä mutta ainakin yksi valopää keulii mopolla keskustan teillä...

      • Anonyymi

        Yllätys oliko kuskilla ihan täysin valkoinen kypärä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe