Jatkossa joka kolmannessa Škoda Octaviassa on sähkövika!
Älä kauhistu, mutta joka kolmannessa Škoda Octaviassa on jatkossa jonkin sortin sähkövika.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/3d575bc5-f050-436e-aa7e-75ad72939888
Olisitko arvannut?
5
100
Vastaukset 5
TROOOL TRÖÖÖL RÖÖÖL taas pääsin karkuun hoitajilta ja spammäsin tällaisen sekopää spammin Skodasta. . ku en muuhun pysty enkä kykene. . Skoda mielessä päivin öin ei se jätä rauhaan ku se ainut uhka Toyotan maailman valloitukseen. . ei pystyny Hitler eikä Stalin valloittaan koko maailmaa mut vakaa usko et Toyota pystyy, ,vai sit hörhö maailmassani. . siihen uskon ja dissaan kaik muut merkit
- Anonyymi
Skoda ei ole, eikä tule olemaankaan mikään uhka millekään autolle. Sen kurjuus on tullut jo kaikille selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda ei ole, eikä tule olemaankaan mikään uhka millekään autolle. Sen kurjuus on tullut jo kaikille selväksi.
Skoda on suurin uhka nimenomaan Toyotalle tällä Suomessa , ensi vuonna se tapahtuu Skoda on Suomen eniten myyty auto..pistäkääpä Terot korvan taakse..
- Anonyymi
Ei ole ihmekään, että aloittaja kauhistui, sillä Suomen eniten myytyä automallia alkaa pian saada myös sähköavusteisena.
- Anonyymi
Aivan, Terolla iskee paniikki ja pelko. Toyota sen kun ruostuu ja meluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351008- 71838
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40680Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40666Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus178512- 43479
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45440
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6417