Onkohan kukaan kohdannut ihastustaan palstalla?

Anonyymi

Olisi kiinnostavaa tietää onko kukaan tosissaan kohdannut tällä palstalla ihastuksensa kohdetta, täällä aika monet noita vihjeitä seurailee. Oletteko löytäneet täältä yllättäen jonkun tai tiedättekö onko joku muu?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus takavuosina oli vilkkaampaa ja paljon kirjoittajia. Oli muistaakseni välillä jännitystä ja arvailua ihan tosissaan kun osa tiesi tai tunnisti toisensa. Oi niitä aikoja... Nykyään on vähän kirjoittajia ja taitaa suurin osa peräänkuuluttaa heteroita, tuskin täällä enää kohdataan.

    • Anonyymi

      Minä en ainakaan kirjoita siksi, että toivoisin kohtaavani täällä jonkun, vaan vertaistuen vuoksi ja purkaakseni ajatuksiani ja tunteitani. Minusta tuommoiset kohtaamiset on aika epätodennäköisiä, kun monet ei varmaan edes lue tämmöisiä palstoja tai jos lukee, niin ei ainakaan tunnista mistä kirjoitetaan, kun vihjeet on yleisluonteisia. Kumminkin toivon, että kohtaamista täältä etsivät toisensa kohtaisivat, onhan semmoinen aika romanttinen ajatus :)

    • Anonyymi

      No jaa, itse en ole asiasta varma. Siksi tuleekin seurattua tiheään noita arvailuketjuja.

    • Anonyymi

      Marraskuun keskustelujen nosto.

    • Anonyymi

      nostan etusivulle

    • Anonyymi

      Itse ihmettelen kuinka palstalla jotkut kirjoittavat yksityiskohtaisia kuvauksia tapahtumista tai kuvailevat ihmisiä. Eikö pitäisi huomioida, että nämä tekstit ovat melko helposti tunnistettavia ja joku voi pahastua huomatessaan olevansa kirjoittelun kohteena?

      • Anonyymi

        Eli oletko pahastunut siitä että olet kirjoittelun kohteena vai siitä että et ole?


      • Anonyymi

        Liittyykö kosketteluketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oletko pahastunut siitä että olet kirjoittelun kohteena vai siitä että et ole?

        Ei koske itseäni enkä ole pahastunut mistään, ihmettelen vain yleisesti tätä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö kosketteluketjuun?

        Ei liity yksittäiseen ketjuun.


      • Anonyymi

        Tarkoituskin on varmasti pahastuttaa ihmisiä.


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole niin tyhmä, että en olisi huomioinut tuommoista asiaa, enkä usko muidenkaan olevan. Minä olen kirjoittanut tänne viime aikoina kahdesta naisesta, mutta olen tarkoituksella kirjoittanut yleisluonteisesti, samanlaisia tarinoita on takuuvarmasti satamäärin ja siksi tunnistaminen on epätodennäköistä, enkä ole kirjoittanut semmoista, mistä voisi tulla paha mieli ja minä voisin periaatteessa sanoa saman asianomaisillekin. Sitäpaitsi olen aika varma, ettei ainakaan toinen näistä naisista lue tätä palstaa ja vaikka lukisikin, ei tunnistaisi itseään ja toinenkaan ei varmaan lue kuin tosi harvoin ja hän ymmärtäisi minun kirjoittamiseni, jos sen sattuisi näkemään. Mitä mieltä tämmöisessä keskustelupalstassa on, jos ei voi kirjoittaa aiheesta, ei mitään ainakaan minun mielestä.


      • Anonyymi

        Itse myös kirjoituksissa kerron tapahtumat, mutta jotain on aina, mikä ei täsmää, esimerkiksi vaikka ihastukseni kohde, on yleensä kuvatuna sinisilmäiseksi, mutta tosiasia hänellä on maailman kauneimmat ruskeat silmät.
        Enkä itse kyllä usko, että hänen ikäisensä nainen tällä palstalla käy. Ei ole hänen tyyliään.


      • Anonyymi

        Olen yksi tähän ihmisten puimiseen syyllistyneistä mutta en käsitä miksi siitä tehdään ongelma. Kuka muka voi tunnistaa itsensä tai jonkun muutaman epämääräisen viestin perusteella? Riittää että katsoo ettei viesteissä ole selviä tuntomerkkejä. Olen kirjoittanut tänne naisesta johon olen ihastunut, hän ei tätä palstaa lue voi että kun lukisikin! Mitään pahaa tai valheita en ole kirjoittanut. Eikö täällä kuulu keskustella naisten välisistä tunteista ja suhteista vai säästäkö pitää kirjoittaa?


      • Anonyymi

        Edelleen ihmettelen kuinka ette tiedä sitä yleisesti tunnettua asiaa, että valtaosa meikäläisistä lukee tätä palstaa ainakin toisinaan koska muutakaan vastaavaa anonyymiä kanavaa ei ole. Hämmästyttävää tietämättömyyttä tai ajattelemattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ihmettelen kuinka ette tiedä sitä yleisesti tunnettua asiaa, että valtaosa meikäläisistä lukee tätä palstaa ainakin toisinaan koska muutakaan vastaavaa anonyymiä kanavaa ei ole. Hämmästyttävää tietämättömyyttä tai ajattelemattomuutta.

        Näin on närtsyt, täällä poikkeilen mäkin useesti päivän mittaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ihmettelen kuinka ette tiedä sitä yleisesti tunnettua asiaa, että valtaosa meikäläisistä lukee tätä palstaa ainakin toisinaan koska muutakaan vastaavaa anonyymiä kanavaa ei ole. Hämmästyttävää tietämättömyyttä tai ajattelemattomuutta.

        Vai kuka on hämmästyttävän ajattelematon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe