K-Marketin lopetusuutinen

Anonyymi

Ikävä viesti ainakin keskustan vanhempien eläjien kannalta. Kulku markettien tavaravuorien äärelle on hankalaa, en kaipaa kuntolenkkiä yhden maitopurkin takia enkä kaipaa pullollista jotain eksoottista maustekastiketta, jota tarvitsisin noin 2 tl.

Yrittikö kauppias siis liikaa: tuoretiski, lounasnurkka, salaattibaari, kahvikone, veikkaus, leluja ym. ja viimeisenä Matkahuollon piste, joka venytti kassajonon välillä ärsyttäväksi? Ne kustannukset nääs...

Kuitenkin kiitos yrityksestä; ikävää, että näin kävi.

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se vain on nyt niin, että kauppa ei kannata, jos joku hakee litran maitoa tai maustetta. Tottakai kauppiaan on yritettävä saada kauppa monipuoliseksi, juurikin tuoretiski/tuoretavara, salaattibaari (työssäkäyvät hakevat lounasruokkaa). Pieni kahvinurkka syrjässä, ketä ihmettä sekin haittaa? Tai lelunurkka? Koska aloittaja on "vanhempi eläjä", mikä ihme ärsyttää, jos kassajonossa on muutaman minuutin kauemmin? Itse eläkeläisenä enkä ikinä ole ollut kaupan alalla) ajoitan kauppakäyntini hiljaisiin aikoihin, jolloin työssä käyvät eivät ole vielä saapuneet.
      On tosiaan ikävä, että kauppa lopettaa. "Vanhempi eläjä" voisi antaa vinkkejä, jolla kauppa kannattaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja tarkoitti vain, että markettien kanssa on turhaa kilpailla palveluilla.
      Arkitarpeet ovat toki enemmän kuin tuo maitopurkki ja ne olisi mukavaa saada läheltä. Ymmärrän toki. ettäraha ratkaisee ja me ns,kuluttajat-

      • Anonyymi

        lidl tilalle oikea ratkaisu niihin tiloihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      157
      2731
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      424
      2285
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      45
      2173
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      129
      1510
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      125
      1270
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1183
    8. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      237
      1117
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    10. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1090
    Aihe