He sanovat pahaa, kun erosin. En jaksannut ,onneksi ette tiedä ( muslimims) kuka olen.
On häpeä uskoa. On väärin tehdä.
Olin muslimi.
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
Teit oikein, kun tulit järkiisi.
- Anonyymi
Mitä,olitko moskeijassa? Opastivatko he mihin?
Mitä teit? - Anonyymi
Olin ja en enään. Tunsin pahaa oloa ja he valvovat.
- Anonyymi
Lukekaa Juha Ahvion kirjaa: Eurooppa ja Suomi islamisoituvat.
Tästä saa tosi tärkeää tietoa Suomeaa uhkaavasta vaarasta. - Anonyymi
Hei! Toivotaan että saat kostosi. Muut muslimit tekee toisille muslimeille enemmän pahaa. Se pahan kierto on mitä Oon huomannut selvempää ja useampaa mitä sillo ku oli ei muslimeiden kaa ei muslimi. Ei yhtään Kiva kun en myöskään tuollaista odottanut. Ja Että suurin piirtein oppilas laitetaan taistelukentälle ilman mitään ja no sieltä suoraan oppia.. :O ei helppoa. Avoimuutta en ole muslimeissa nähnyt Mulla on kristityistä sitäki enemmän. Todella avoimia että ja niin että sydämessä tuntuu. Ja kristityt on ollu kiinnostuneita mitä tuntee sisimmässään ja miten voi :0 Kai kristityt lähestyy helpommin ja ei pelkää niin paljo
- Anonyymi
Miksi haluat kostoa? Mitä tein väärin,kun lähdin pois?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405461Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1352293- 1471811
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821559Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181492Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191444Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821325- 711267
- 401219
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198