He sanovat pahaa, kun erosin. En jaksannut ,onneksi ette tiedä ( muslimims) kuka olen.
On häpeä uskoa. On väärin tehdä.
Olin muslimi.
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
Teit oikein, kun tulit järkiisi.
- Anonyymi
Mitä,olitko moskeijassa? Opastivatko he mihin?
Mitä teit? - Anonyymi
Olin ja en enään. Tunsin pahaa oloa ja he valvovat.
- Anonyymi
Lukekaa Juha Ahvion kirjaa: Eurooppa ja Suomi islamisoituvat.
Tästä saa tosi tärkeää tietoa Suomeaa uhkaavasta vaarasta. - Anonyymi
Hei! Toivotaan että saat kostosi. Muut muslimit tekee toisille muslimeille enemmän pahaa. Se pahan kierto on mitä Oon huomannut selvempää ja useampaa mitä sillo ku oli ei muslimeiden kaa ei muslimi. Ei yhtään Kiva kun en myöskään tuollaista odottanut. Ja Että suurin piirtein oppilas laitetaan taistelukentälle ilman mitään ja no sieltä suoraan oppia.. :O ei helppoa. Avoimuutta en ole muslimeissa nähnyt Mulla on kristityistä sitäki enemmän. Todella avoimia että ja niin että sydämessä tuntuu. Ja kristityt on ollu kiinnostuneita mitä tuntee sisimmässään ja miten voi :0 Kai kristityt lähestyy helpommin ja ei pelkää niin paljo
- Anonyymi
Miksi haluat kostoa? Mitä tein väärin,kun lähdin pois?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716