Foorumin tuho

tajuton

lueskentelin täällä noita tekstejä ja muutamassa mainittiin että foorumi on nyt siis historiaa. Itse olen joskus n.vuosi sitten käynyt foorumille jotain laittamassa, enkä siis tiedä mistään näistä uusista jutuista mitään. Eli siis miksi foorumi on kuollut ja kuopattu, entä onko sellaista uutta nousemassa?

5

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt....

      eli siis ainaki lehdessä luki et siel oli jotai eroottisisa juttuja,jotka alko mennä jo vähä liian pitkälle... en nyt tähä viitti kirjottaa niit juttui mitä siel luki.... ite kävin joka päivä siel foorumis ja olin siel mélkee aina et se harmittaa tosi paljo! mä luulen et se ei tuu enää koskaa takas!

      • joku vaan...

        ootko sä vittu sekopää.. fanitat jotai homolaumaa jotka ei ite tee etes musaa..puhuvat vaan ja ovat tekevinään.. huh.. kasva aikuseks ja koita hankkii elämä!!!


      • tajuton

        sanoit et lehessä sanottiin jotain liian eroottisista jutuista ja sit sanoit et kuitenkin ite kävit siellä joka päivä,eli tiedätkö tarkalleen millasia juttuja? niinkun oliks ne bändin jäsenistä ne jutut vai mistä?


      • Sir Christus <3
        tajuton kirjoitti:

        sanoit et lehessä sanottiin jotain liian eroottisista jutuista ja sit sanoit et kuitenkin ite kävit siellä joka päivä,eli tiedätkö tarkalleen millasia juttuja? niinkun oliks ne bändin jäsenistä ne jutut vai mistä?

        Alkoi kävijöillä mielikuvitus ja todellisuus sekoittua. Ja oli aika paljon noita 'ei fani' vierailijoita *mutinaa*, jotka sabotoivat foorumia..
        Itsekin fordella kävin aina silloin tällöin. Enemmin lukijana :).

        Niin, ja ne jutut olivat juuri nimenomaan bändin jäsenistä.


    • Siellä oli

      Fiktiivisiä tarinoita joissa orkesterin pojat olivat rakastuneita toisiinsa.
      Ei ihme jos tommoisesta halutaan päästä eroon.
      Harmi että vei samalla koko foorumin alas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe