lueskentelin täällä noita tekstejä ja muutamassa mainittiin että foorumi on nyt siis historiaa. Itse olen joskus n.vuosi sitten käynyt foorumille jotain laittamassa, enkä siis tiedä mistään näistä uusista jutuista mitään. Eli siis miksi foorumi on kuollut ja kuopattu, entä onko sellaista uutta nousemassa?
Foorumin tuho
5
605
Vastaukset
- pettynyt....
eli siis ainaki lehdessä luki et siel oli jotai eroottisisa juttuja,jotka alko mennä jo vähä liian pitkälle... en nyt tähä viitti kirjottaa niit juttui mitä siel luki.... ite kävin joka päivä siel foorumis ja olin siel mélkee aina et se harmittaa tosi paljo! mä luulen et se ei tuu enää koskaa takas!
- joku vaan...
ootko sä vittu sekopää.. fanitat jotai homolaumaa jotka ei ite tee etes musaa..puhuvat vaan ja ovat tekevinään.. huh.. kasva aikuseks ja koita hankkii elämä!!!
- tajuton
sanoit et lehessä sanottiin jotain liian eroottisista jutuista ja sit sanoit et kuitenkin ite kävit siellä joka päivä,eli tiedätkö tarkalleen millasia juttuja? niinkun oliks ne bändin jäsenistä ne jutut vai mistä?
- Sir Christus <3
tajuton kirjoitti:
sanoit et lehessä sanottiin jotain liian eroottisista jutuista ja sit sanoit et kuitenkin ite kävit siellä joka päivä,eli tiedätkö tarkalleen millasia juttuja? niinkun oliks ne bändin jäsenistä ne jutut vai mistä?
Alkoi kävijöillä mielikuvitus ja todellisuus sekoittua. Ja oli aika paljon noita 'ei fani' vierailijoita *mutinaa*, jotka sabotoivat foorumia..
Itsekin fordella kävin aina silloin tällöin. Enemmin lukijana :).
Niin, ja ne jutut olivat juuri nimenomaan bändin jäsenistä.
- Siellä oli
Fiktiivisiä tarinoita joissa orkesterin pojat olivat rakastuneita toisiinsa.
Ei ihme jos tommoisesta halutaan päästä eroon.
Harmi että vei samalla koko foorumin alas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819