Olen onnellinen sinusta,

Anonyymi

ihan vain siitä syystä että olet. Rakastan sinua suunnattomasti ja teet minut aina niin iloiseksi, vaikka vain sivuatkin elämääni.
Syistä jotka jääköön mainitsematta en voi sinua lähestyä, en rakkauttani tunnustaa, en kertoa kuinka paljon sinulle haluaisin antaa.
Onneni olisi jos voisin edes vähän olla sitä mitä sinä olet minulle. Merkitset minulle paljon enemmän kuin annan ymmärtää ja piilotan tunteeni parhaani mukaan.
Aina kun kohtaamme sieluni riemuitsee sinusta. Olet täydellinen pienintä piirtoa myöten ja välillä toivoisin ettet olisi niin kertakaikkisen ihana.
Olen iloinen ja onnellinen että olet pikkiriikkinen osa elämääni ainakin toistaiseksi. Tulevasta en voi mennä takuuseen.
Jo pelkkä sinun ajattelemisesi saa minut hymyilemään sisäisesti. Teet minulle hyvän olon. Saat minut iloiseksi. Sinulla on sellainen lahja. Olet erityislaatuinen.
Ja kaiken tämän salaan ja piilotan. Esitän välinpitämätöntä, hieman halpamaisesti välttelen sinua ja joskus olen syyllistynyt panetteluunkin. Siksi koska rakkauteni sinuun on jalostunut tuskan ja häpeän kautta puhtaimpaan olomuotoonsa.
Rakastan sinua ja olen onnellinen siitä.

42

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu, kuka on tuo onnekas?

    • Anonyymi

      Naiselle vai miehelle?

    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu, ja toivoisin koskettavan itseäni. Mutta miksi tuskaa ja häpeää? Kertoisitko.

      • Anonyymi

        Koitapa nyt insinööri tulla tunnustamaan nämä asiat henk.koht. minulle kun oon ne jo monta vuotta tiennyt😘🤗! Rakastan sinua!!!2😋♥️


    • Anonyymi

      Vääää, ihana kirjoitus 💖😭 Tulipa lämmin olo pelkästä lukemisesta. Oi, ollapa sellainen ihminen joka aiheuttaa tuollaista jonkun päässä 🙏

      • Anonyymi

        Onkohan noin pyyteetöntä rakkautta olemassakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin pyyteetöntä rakkautta olemassakaan?

        🤔 Aivan totta, emmehän tiedä vaikka APllä olisi koti vuorattu ristipistotöillä jotka esittävät hänen muruaan. On rakkautta ja on hulluutta, missä menee raja onkin se kysymys.


    • Anonyymi

      Miksi piilotat tunteesi. Jos olisit hän, sanoisin, että teet väärin minua kohtaan, Tieto rakkaudestasi antaisi paljon, se merkitsisi valtavasti.

    • Anonyymi

      Tämä on aivan kuten ajattelen eräästä naisesta ilman tuota luopumisesta tai tilanteensa mahdottomuudesta johtuvaa surua, vaikkakin kirjoitus näyttää lähinnä täkyltä.

      -sivusta vain

    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus. Toivon, että ap saat tuon toisen omaksesi. Muista olla hänelle hyvä.

      • Anonyymi

        Ihana?

        "Syistä jotka jääköön mainitsematta en voi sinua lähestyä, en rakkauttani tunnustaa, en kertoa kuinka paljon sinulle haluaisin antaa.

        Ja kaiken tämän salaan ja piilotan. Esitän välinpitämätöntä, hieman halpamaisesti välttelen sinua ja joskus olen syyllistynyt panetteluunkin. Siksi koska rakkauteni sinuun on jalostunut tuskan ja häpeän kautta puhtaimpaan olomuotoonsa."

        Mielestäni tämä avaus on synkkääkin synkempi kun itse kaipaan naista enkä saattaisi ikinä vetää tuolla tavalla mattoa hänen altaan, hän on mun valoni ja lämpöni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana?

        "Syistä jotka jääköön mainitsematta en voi sinua lähestyä, en rakkauttani tunnustaa, en kertoa kuinka paljon sinulle haluaisin antaa.

        Ja kaiken tämän salaan ja piilotan. Esitän välinpitämätöntä, hieman halpamaisesti välttelen sinua ja joskus olen syyllistynyt panetteluunkin. Siksi koska rakkauteni sinuun on jalostunut tuskan ja häpeän kautta puhtaimpaan olomuotoonsa."

        Mielestäni tämä avaus on synkkääkin synkempi kun itse kaipaan naista enkä saattaisi ikinä vetää tuolla tavalla mattoa hänen altaan, hän on mun valoni ja lämpöni.

        Minä naisena ymmärrän hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana?

        "Syistä jotka jääköön mainitsematta en voi sinua lähestyä, en rakkauttani tunnustaa, en kertoa kuinka paljon sinulle haluaisin antaa.

        Ja kaiken tämän salaan ja piilotan. Esitän välinpitämätöntä, hieman halpamaisesti välttelen sinua ja joskus olen syyllistynyt panetteluunkin. Siksi koska rakkauteni sinuun on jalostunut tuskan ja häpeän kautta puhtaimpaan olomuotoonsa."

        Mielestäni tämä avaus on synkkääkin synkempi kun itse kaipaan naista enkä saattaisi ikinä vetää tuolla tavalla mattoa hänen altaan, hän on mun valoni ja lämpöni.

        Olihan siinä kauniitakin kohteita ja luin joo hieman hätäisesti eli ei tietenkn tuollainen tunteiden salailu ja panettelu kuulu asiaan, jos jostakusta tykätään, mutta muutoin kivan kuulonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä kauniitakin kohteita ja luin joo hieman hätäisesti eli ei tietenkn tuollainen tunteiden salailu ja panettelu kuulu asiaan, jos jostakusta tykätään, mutta muutoin kivan kuulonen.

        Salailu on normia jos vaikea tilanne ja panettelukin ettei jää kiinni. Eikä tarvi olla varattu, syitä on paljon....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana?

        "Syistä jotka jääköön mainitsematta en voi sinua lähestyä, en rakkauttani tunnustaa, en kertoa kuinka paljon sinulle haluaisin antaa.

        Ja kaiken tämän salaan ja piilotan. Esitän välinpitämätöntä, hieman halpamaisesti välttelen sinua ja joskus olen syyllistynyt panetteluunkin. Siksi koska rakkauteni sinuun on jalostunut tuskan ja häpeän kautta puhtaimpaan olomuotoonsa."

        Mielestäni tämä avaus on synkkääkin synkempi kun itse kaipaan naista enkä saattaisi ikinä vetää tuolla tavalla mattoa hänen altaan, hän on mun valoni ja lämpöni.

        Kiitos tästä kommentista. Kirjoituksen sanomahan oli se, ettei kirjoittaja aio koskaan kertoa tunteistaan niiden kohteelle. Lisäksi hän välttelee, esittää välinpitämätöntä ja jopa panettelee tätä.
        En ikimaailmassa kirjoittaisi ihastuksestani näin, enkä toivoisi kenenkään muunkaan kirjoittavan.


    • Anonyymi

      Vain hän voi minulle kirjoittaa näin. Meillä on ollut juuri tämänlainen matka, ensi silmäyksestä ja hymystä lähtien. En voi häntä saada, mutta voin silti häntä ihailla ja kunnioittaa. Hän on ollut minulle hyvä ja olen kiitollinen siitä. Hän pitää minut tien päällä turvallisesti. <3

      • Anonyymi

        Kaunis kirjoitus mutta eikai hän ole auto😄


    • Anonyymi

      Jotenkin tuli sellainen tuntu, että kirjoittelet näitä tämän tästä hänelle. Aina se sama syy ettet voi lähestyä häntä ja piilottelet tunteesi häntä kohtaan, mutta kirjoittelet mielelläsi "hertta-reginoita" hänelle kuitenkin palstalla.

      Omia ajatuksiani kirjoituksestasi.

      Jos joku ikinä ajattelisi minusta jotain niin kaunista ja puhuttelevaa, niin totta totisesti toivoisin, että hän kertoisi sen minulle eikä tänne.
      Tuntuu ikävältä sinun ja hänen puolestaan että kirjoitat näitä tänne. Jollet voi kirjoittaa tai puhua hänen kanssaan tunteistasi niin mieti mitä voisit tehdä? Kirjoittamasi perusteella hänestä, en ymmärrä mikset lähesty häntä.

      • Anonyymi

        Juuri noin minäkin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin minäkin ajattelen.

        Voitko sinä lähestyä?


      • Anonyymi

        Kirjoittelee, kuka kirjoittelee. ;)


      • Anonyymi

        Varatut ne kirjoittelee. Ei voi lähestyä koska on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut ne kirjoittelee. Ei voi lähestyä koska on varattu.

        Kyllä joillakin on yksinkertaista. Varattu on ainoa syy mikä keksitään.......kapea elämänkokemus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joillakin on yksinkertaista. Varattu on ainoa syy mikä keksitään.......kapea elämänkokemus?

        Valistaisitko meitä, ole hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valistaisitko meitä, ole hyvä?

        Ihmisillä on tuttujaki ja kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sinä lähestyä?

        Olen yrittänytkin lähestyä, huonolla menestyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on tuttujaki ja kavereita.

        Ja?
        Niin on myös monella muulla ja itselläni, eikä heillä tule olemaan mitään panosta tai vaikutusta tekemisiini mitä tulee rakkausasioihin, se ei kuulu heille ja tämän normaalit ihmiset ymmärtävät.

        Kertoisitko?


      • Osut oikeaan että kirjoittelen ajoittain tänne rakkauttani huutaen.
        Lähestyin, sain täystyrmäyksen ja toiveen häneltä etten lähestyisi uudelleen.
        Sitä toivetta kunnioittaen puran toivottoman rakkauteni palstalle.
        Ikävä ja mahdottomat unelmat hänestä kuolivat jo aikaa sitten pois. Häpeä jäi. Ja rakkaus.
        Kaiken kattava rakkaus. Kestänyt jo vuosia eikä lähde kulumallakaan.
        Ei tarvita kuin yksi hymyilevä katse tai arjen sankari teko ja tätä naista viedään taas. Niin kyse on siis miehestä ja yksipuoleisesta rakkaudesta.
        -Ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joillakin on yksinkertaista. Varattu on ainoa syy mikä keksitään.......kapea elämänkokemus?

        Tai sitten suuri viisaus ja kokemus ettei lähde asioihin jotka liikaa sekoittaa muidenkin elämää, esim lapsiperheen isää tai äitiä lähestyilemään joka vaikka samassa taloyhtiössä.

        Näissä on isovanhempia myöden ihmisiä jotka joutuvat tahtomattaan osapuoliksi.
        Tämä nyt vain hatusta heitetty esimerkki ,
        Monenlaista muutakin voi olla, kuten sairaudet yms., omat tai läheisten että eipä nuo asiat mitään yksinkertaisia ole.


    • Anonyymi

      Me molemmat tiedämme että nyt pitää malttaa.. Ajan ollessa oikea kaikki ratkeaa..

    • Anonyymi

      Kuka puhuu noin kauniisti nykyään? :)
      Hali ja suukkoja sinulle, kuka oletkin.

    • Anonyymi

      Ihanaa ja tuskallista rakkautta..
      Rakkautta jonka haluaisi todeksi elää , hengittää..
      Tuo on kuin suoraan omasta kokemuksestani.
      Tämä naiselta.

    • Anonyymi

      Olen syyllistynyt panetteluunkin, aloituksessa sanotaan, this does not sound like happyness?!?

      • Anonyymi

        Pahinta, mitä ihmiselle voi sattua elämässään, on kuolla sisältäpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta, mitä ihmiselle voi sattua elämässään, on kuolla sisältäpäin

        Ja tämä oikeuttaa panettelun?


      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus siitä, miten pelkuruus mädättää kauneimmatkin asiat. Rakkaudesta jää elämään pelkät pahat sanat.


    • Anonyymi

      Koskettava kirjoitus. Olisin enemmän kuin onnellinen jos saisin selville että nämä olisi kauan kaipaamani henkilön todelliset ajatukset.

      Sillä tiedän ne kaikki syyt miksi et voi etkä aio lähestyä.
      Ymmärrän mistä puhut kun puhut häpeästä. Olen myös huomannut välttelysi ja välinpitämättömyytesi. Jostain hullusta syystä en ole koskaan kuitenkaan ajatellut että ne johtuisi siitä ettet pidä minusta, vaikka sellaisen vaikutelman siitä todella helposti saisi.
      Koska olen myös nähnyt joskus katseessasi välähdyksen lämmöstä, ja olen ennemmin seurannut sen aiheuttamaa tuntemusta, sillä se lämpö on taatusti ollut aitoa.
      Olisin myös äärimmäisen onnellinen jos tietäisin että aiheutan sinulle hyvää oloa tai saa sinut hymyilemään. Sillä niin sinäkin teet minulle.
      Ja enemmän kuin muuta, tahdon että kuulut elämääni, edes jotenkin.

      • Anonyymi

        Samaa minäkin toivon, että kuuluisit elämääni jotenkin.


      • Anonyymi

        Ken sä haluut kuuluvan


    • Anonyymi

      Pidätkö sanasi?

      • Anonyymi

        Tähtiin kirjootettu


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe