Elikkä oon tällanen 11v. tyttö Suomesta ja kaipaisin nyt vähän apua. Oon siis kärsiny sellasesta omituisesta paineen tunteesta päässä, jo varmaan 5 vuotta. Tunne on hyvin ärsyttävä. Se siis on joka ikinen päivä, joka ikinen tunti, minuutti, taikka sekunti. Tuntuu yksinkertaisesti siltä kun pää ois täynnä vettä. Joka ikinen asia mitä teen tai sanon, pitää demostroida päässä. Ja koska oon tällanen perfektionisti, niin se pitää kans tehdä sana tarkkaan tai alan hermostua. Kohta hermostun niin paljon että alan syyttä suotta huutamaan kaikille ketkä vaan lähistöllä sattuu olemaan. Stressiä tää ei ainakaan oo ku ei mene ohi lomillakaan, vaikka olisin tekemättä yhtään mitään. Välillä tuntuu että pää räjähtää ja saan kirjaimellisesti hermoromahduksen jolloin alan vaan itkemään ja raivoamaan aivan yksikseni. Lopulta menen vain lattialle makaamaan ja oon ihan loppu. Auttakaa!
Kauhea paineen tunne päässä
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko puhua vanhemmille tai koulun terkkarille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745232- 1984129
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403735Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat663076Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1462007
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.401528Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319