Kuulkaapa, matkaesitteen sivulla oli maininta, että Soussen kaupungin ulkopuolella on mahdollisuus käydä kristittyjen katakombeissa. Niistä ei kukaan puhu mitään.
Taksillako mennään, onko ne käymisen arvoisia näin muuten?
Kertoisitteko vielä siitä Saharan retkestä? Useimmat kehuvat, onko rahansa väärtti vai pelkkää bussissa istumsita ja turismia?
Niistä katakombeista
5
1537
Vastaukset
- Linda
Katakombeihin pääsee kun kävelee Soussen medinasta 1,5 kilometrin matkan eli taksia eipi varmaankaan tarvitse. Itse ainakin olen menossa katsomaan, tiedä sitten onko ne katsomisen arvoisia.
Saharan retkille lähtevien kannattaisi harkita omatoimi retkeä vuokraamalla auto ja tehdä sama reissu itsekseen. Varmaankin näkee enemmän kuin ohjatulla retkellä. Kaikki kyllä kehuu retkiä tosiaankin. Sittenhän sen taas näkee, kun itse kokee. - Katjumuru
Itse kävin pari viikkoa sitten Saharan retkellä, kyseessä oli Deturin järjestämä keikka. Mielestäni on rahansa väärti vaikka onkin suurimmaksi osaksi bussissa istumista ja ehdottomasti turismia, retkeläisiä paimennetaan kuin karjalaumaa sisään-ulos kohteesta toiseen. Mutta silti, jaksoin mainosti kaksi päivää tuijottaa ulos bussin ikkunasta ja ihailla maisemia. Pysähdyksiä matkan varrella oli tarpeeksi ja nähtävää ja ihmeteltävää löytyi. Mielenkiintoisimmat kohteet matkalla olivat Matmatan luolakylä sekä Chott el Jeridin suolajärvi, ja Saharaa yskittiin vielä pari päivää kameliratsastuksen jälkeen...^_^
- Kannu
Kiitos infosta. Mukava tietää, että retki kannattaa sisällyttää matkaan, vaikka lomaa onkin vain viikko. Harvemmin sitä kuitenkin Saharassa piipahtaa...
- arvoitus
Olen myös lähdössä Matka-Monten matkalle Hammametiin. Olitko tyytyväinen matkanjärjestäjään? Entä lentoyhtiöön? (karthago airlines)
Katakombeista en tiedä mitään,kun en siellä käynyt. Saharassa sen sijaan käytiin ja suurimmaksi osaksi tykättiin. Kuten joku muukin sanoi, tuo autossa istuminen hieman arvelutti mutta kyllä sen hyvin jaksoi. Matkaopas (aurinkomatkat) puhua pulpatti pari päivää ja hyvin oli homma hanskassa..topakka täti.Sopivasti taukoja pitkin matkaa ja PALJON nähtävää. Kannattaa mennä.
p.s. kameliratsastusta kannattaa harkita parikin kertaa. Minun kameli oli pirun äksy ja haisi ihan p..kalle.Omistajakin oli tippiä vailla jo puolimatkassa...tää miinusta Saharasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122349Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.752242Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051981Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221396Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116