Ilosaarirokki

Anonyymi

Näkyy moni festari ympäri suomen maata ihan rokkiyhtyeitä hommaavan esiintymään. Oikein innolla ootan, kun Ilosaarirokki rupeaa esiintyjiään julkistamaan niin on siellä taas varmaan Kiinalaista vaihtoehtokonemusiikkia, Pakistanilainen huuliharppuduo, Belizeläinen sahan soittaja ja loput sitten suomiräppiä ja Antti Tuiskun spesiaalishow. Ei malta nahoissaan pysyä, kun on tulossa niin mahtava ROKKIkesä. Prkle!

17

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      höh, voit ihan vapaasti valita minkä rokki festarit haluat.

      minä inhosin jo cheek aikana kun roskaväkeä helsingistä tuli suomeen porsastelemaan.

      • Anonyymi

        Sokerina pohjalla kunniatohtori rääkymään:"Mä pyyhin perseeni siniristilipulla".


      • Anonyymi

        Hah-hah... Helsinkihän on Suomen pääkaupunki. Hah-hah, mikä neropatti...


    • Anonyymi

      minun koko suku ympär suomen on tulossa illotiini rokkiin. ne tulloo kaikki nissaniloilla. etu käteen kysyn jotta riittääkö kaikille nissaniloille pee paikkoloita?
      onkos joisuussa tarpeeks liikenneylpyröitä jotta kaikki soppii varmasti rinnakkain ajelemaan ja ohittelemaan ylpyröissä? kaikilla on kyllä sumutusvalot. auttaako se asioo? Vakonopeussihistimet on myös kaikilla nissaniloissa. mummolla on punanen nissani. mulla valakonen. pittää kyllä sannoo koko suvulle jotta eivät kaki liikenneylpyröihin. sumuvaloloita suavat poltella ylpyrässä ohitellessa. kakkii ei saa ylpyrään. riittääköhän ne ylpyrät varmasti? miten on varauvuttu tulevaan illotiini rokkiin? vieä kerkiis liikenne valo risteykst muutelle ylpyröiksi. riittääs sitten kaikille nissaniloille ylpyröitä missä ohitella. toivottavasti ei tule kylymä kesä jottei tarvii sukkahousuloita. on kyllä tulossa mukava kesä kun tulloo paljo nissaniloita joisuuhun

    • Anonyymi

      Uusin juttuhan on että pitää saada naisartisteja kiintiöllä 50% Ruisrokissa tavoite saavutettiin jo viimevuonna.Tämä johtaa siihen että kiinnostavia artisteja tulee entistä vähemmän.Kauhulla odotan että tuskaan tulee sama villitys silloin ne festarit muuttuvat todelliseksi tuskaksi.

    • Anonyymi

      Ilosaarirock voisi olla Suomen ensimmäinen feministinen rocktapahtuma. Eli miehiä ei tulisi päästää alueelle ollenkaan, koska sortorakenteista johtuen miehillä on muutenkin niin paljon erioikeuksia. Naisten tulisi saada kulkea festivaalilla rauhassa ilman, että tarvitsee pelätä miehiä ja näiden seksistisiä katseita. Oletan, että Ilosaarirock tulee nykyaikaan ja totuttaa tuon idean. AIka on sille kypsä, että miehiset sortolinnakkeet hävitetään yksi kerrallaan.

      • Anonyymi

        Minun mielestäni nämä möykkäjuhlat voisi kaikki hävittää yksi kerrallaan. Tai ainakin siirtää pois kaupungeista asukkaita häiritsemästä. Onhan suomessa korpea jossa saisivat möykätä ihan muita häiritsemättä. Laillistettua huliganismia, ei mitään muuta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni nämä möykkäjuhlat voisi kaikki hävittää yksi kerrallaan. Tai ainakin siirtää pois kaupungeista asukkaita häiritsemästä. Onhan suomessa korpea jossa saisivat möykätä ihan muita häiritsemättä. Laillistettua huliganismia, ei mitään muuta!

        Lestibaali itärajalle Lieksan korpeen. Somalirakennusmestarit tekisivät lavan ja palmu-, siis havumajat. Sudet siistisivät alueen syömällä sammuneet huumehörhöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni nämä möykkäjuhlat voisi kaikki hävittää yksi kerrallaan. Tai ainakin siirtää pois kaupungeista asukkaita häiritsemästä. Onhan suomessa korpea jossa saisivat möykätä ihan muita häiritsemättä. Laillistettua huliganismia, ei mitään muuta!

        ei pie illotiini rokkii hävittee. on tulossa paljo nissania ens kesänä. lisee liikenneylpyröitä vain pittää tehä ennen sitä. sopii sitten kaikki nissanit ylpyröissä ohittelemaan ja rinnakkain ajelemaan. sumutusvalojakin kannattaa poltella vaikka on kesä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei pie illotiini rokkii hävittee. on tulossa paljo nissania ens kesänä. lisee liikenneylpyröitä vain pittää tehä ennen sitä. sopii sitten kaikki nissanit ylpyröissä ohittelemaan ja rinnakkain ajelemaan. sumutusvalojakin kannattaa poltella vaikka on kesä

        Helvetillinen mölinä kantautuisi rajan taakse. Naapuri saattaisi lähettää kostoksi tänne satatuhatta "siirtolaista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetillinen mölinä kantautuisi rajan taakse. Naapuri saattaisi lähettää kostoksi tänne satatuhatta "siirtolaista".

        Rokki kaatopaikalle. Säästytään siivoamiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokki kaatopaikalle. Säästytään siivoamiselta.

        Tuosta päätellen Nissanit saisivat ajella vain tunkiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta päätellen Nissanit saisivat ajella vain tunkiolla.

        nissani ohittaa sinutkin ylpyrässä sumutusvalot päällä


      • Anonyymi

        Ilmankos syntyvyys laskee kun normaalit parinmuodostukset halutaan poistaa jotka luonto antanut meille ,että tapaisi parinsa, nykyään halutaan vaan että kaikilla olisi kurjaa ja yksinäistä! Lesbot ja feministit vois perustaa saarivaltion Ahvenanmaalle ja jäädä sinne.Meetoo kerhoonsa🐓🐓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos syntyvyys laskee kun normaalit parinmuodostukset halutaan poistaa jotka luonto antanut meille ,että tapaisi parinsa, nykyään halutaan vaan että kaikilla olisi kurjaa ja yksinäistä! Lesbot ja feministit vois perustaa saarivaltion Ahvenanmaalle ja jäädä sinne.Meetoo kerhoonsa🐓🐓

        mäne nissanilla kimmeli paariin. siellä on yksin huolehtija tystyjä. ne on hyvii parin muotostuksessa. ota sieltä tysty kyytiin ja mänkee nissanilla ylpyröihin ohittelemaan. jos tysty onkii lepso niin jätä se ylpyrään. ylpyröihin kakkija sen sieltä korjovaa völjyysä. mutta muista pistee nissaniin sumutusvalot ja vakonopeusturistin päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mäne nissanilla kimmeli paariin. siellä on yksin huolehtija tystyjä. ne on hyvii parin muotostuksessa. ota sieltä tysty kyytiin ja mänkee nissanilla ylpyröihin ohittelemaan. jos tysty onkii lepso niin jätä se ylpyrään. ylpyröihin kakkija sen sieltä korjovaa völjyysä. mutta muista pistee nissaniin sumutusvalot ja vakonopeusturistin päälle

        Tästä ei opit parane kun lähtee mummo metälle
        https://youtu.be/q4ctpqARGBo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ei opit parane kun lähtee mummo metälle
        https://youtu.be/q4ctpqARGBo

        Tuota... Katselet hevosenastutusfilmejä viikonloppuöinä? Tekisit kuten minä: astuisit oikeasti söpöjä tyttöjä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe