Loukkaannuitkohan sä

Anonyymi

Miksi en osaa toimia sun kanssa normaalisti :(

22

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä olisin loukkaantunut?

    • Anonyymi

      Kerro toki huolesi? Varmaan siksi et osaa, koska jännität. Eli johtuu ns. tunteista.

    • Anonyymi

      En ole sinulle loukkaantunut. Sinulla enemmänkin parantava vaikutus... :)

    • Anonyymi

      Loukkaannuin lopullisesti!

    • Anonyymi

      miksi en osaa toimia miten haluaisit, vaikka olisitkin laiska mätivä valkoinen valaspenikka, senkin hieno nuori nainen.
      tuollainen itsensä possuksi koristelu, toi rovion.....
      oli vuosi, puolituhatta sitten, toi kolumbus-boi pottuja korillisen....
      rauhallista illanjatkoa, haluaisin ryövätä älypuhelimesi, senkin possu, pusu...
      https://www.youtube.com/watch?v=IVX4tumzsn0

      • Anonyymi

        Jatka vaan kirjoittelua maailman tappiin saakka :D
        haluat vaan esiintyä ja halveerata

        muiskaus, umpikiero ukko-kulta


      • Anonyymi

        Mitenhän tää heebo on ittes tähän kuosiin, edes saattanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän tää heebo on ittes tähän kuosiin, edes saattanut?

        Narsistin psykoottisena käytöksenä oirehtiva päälleen tippuminen, ehkä siinä muksahduksessa on vielä käsiteltävää


    • Anonyymi

      Ehkä vähän

    • Anonyymi

      Ei se normaalisti toimiminen ole niin vaikeaa, teet vain hänelle niinkuin haluaisit että hän tekisi sinulle, ja vastaavasti et tee hänelle sitä mitä et itsellesikään haluaisi tehtävän. Kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen, joten suosittelen kysymään häneltä suoraan.

    • Anonyymi

      Yhdelle sanoisin, että todellakin loukkaannuin! Mutta ei hän täällä palstalla minun perääni itke, se nyt on selvä juttu. Ei häntä kiinnosta paskan vertaa minun asiat tai loukkaantumiset anyway.

      • Anonyymi

        Mistäs sen tiedät 🤔 Mulla tapana lukea aina kaikki paskat viestit ja ajatella ne itselleni. Niin enpähän kuvittele liikoja 🤣 No ei mua kukaan oikeesti kaipaa tiedän sen. Oishan se tietty hienoa jos kaipaisi ehkä. Mutta kun oon niin vaikea ihminen ja rumakin vielä niin ei oo kukaan perään itkenyt. 😅 Tietty onhan mulla mies se ehkä saataisi joskus heikkona hetkinä muakin kaivata. Pyydän anteeksi jos pilasin nyt kaiken kun en oikein muuta osaa.


    • Anonyymi

      Taidat olla se palstan massaloukkaaja.

    • Anonyymi

      Loukkaannuin mutta itse taisit loukkaantua vielä enemmän. Eihän me olla normaaleja kumpikaan. -0 ja navat vastakkain niin sähköä piisaa taas?

    • Anonyymi

      Kun mitään muuta ei olekaan taholtasi kuin loukkausta loukkauksen perään niin ei se enää tunnu missään. En edes osaa odottaa ja ajatella sulta mitään muuta, mitään hyvää ja kaunista. Kaikki on pelkkää samaa haukkumista. Siihen turtuu. Kivaa päivää.

    • Anonyymi

      On huono homma jos ottaa ketään silmätikukseen ja päästelee loukkauksia ilman aikojaan. Mistä ilkeys kumpuaa?

    • Anonyymi

      Tosissaanko aloittaja kyselee loukkaantumisista, kyllä se epänormaali käytös varmaan useimmillä sattuu.

    • Anonyymi

      Tuntui pahalta , täytyy myöntää mutta tuntemani rakkaus häntä kohtaan on ymmärtäväinen ja anteeksi antava..❤❤❤

    • Anonyymi

      En ole leikkikalusi ymmärräthän kyllä loukkaannuin.

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä ettei näistä voi oikein loukkaantua. 🤔 Mutta olen vain tyhmä nainen kun näin ajatten.Kun ei voi tietää kuka kirjoittaa ja miksi. Eri asia jos oikeassa elämässä näitä tultaisiin sanomaan. Helppo se on täällä rakentaa pilvilinnoja. Mutta jos kaikki jää vaan palsta kirjoiteluksi niin on se tyhjää. Viestit jotka hukkuu kymmenien viestien sekaan. Se jolle viesti tarkoitettu ei edes välttämättä tiedä siitä. Kuitenkin minkälainen rakkaus kasvaa ja elää pelkillä viesteillä. Jos ei ole kosketusta tai kommunikointia.

      • Anonyymi

        Näinhän se on, miten siitä voi siis loukkaantua. Ilkeät viestit ei ole nainen multa. Sinähän tunnet minut hyvin, etkö tunnekin? Muistako, missä viimeksi nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on, miten siitä voi siis loukkaantua. Ilkeät viestit ei ole nainen multa. Sinähän tunnet minut hyvin, etkö tunnekin? Muistako, missä viimeksi nähtiin?

        Tunnen vai🤔 Mielenkiintoista. Kun en tiedä kuka olet. Tuskin sinäkään tiedät kuka minä olen.Ja Aika hankala sitä on sanoa mitä tarkoitat näkemisellä? Tarkoittaako kun näin ohimennen tai kun jutellimme. 🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe