Bottas jätti Emilian

Anonyymi

Minusta olivat niin täykkypari . Emilia on noista rikkaista vaimoista kaikkein vaatimaton. Ei esittele laukkuja ja kalliita vaattteitaa.

20

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maisa varmaan tykkäisi. Bottaksella on tulot meinaan vielä ihan eri luokkaa mitä Kivi-Matilla oli, sais Maisuli viettää itselleen sopivaa tasokasta elämää.

      • Anonyymi

        Kas kas, vapautuikin juuri sopivasti Maisalle rahakuk... siis seurustelukumppaniksi. Varo Valtteri, Maisa saalistaa ja on valmis iskemään kyntensä sinuun ikiajoiksi.


    • Anonyymi

      Emilia ei antanut pakoputkeaan, siksi jätti.

    • Anonyymi

      Emilia joutuu nyt menemään normitöihin.

      • Anonyymi

        Emilia oli liian vaatimattoman näköinen noihin piireihin ja olis ottanut Maisasta mallia:))


      • Anonyymi

        Kyllä varmaan, jos aikoo edelleen pitää hevosensa ja harrastuksensa. Olihan siitä lyhyestä avioliitosta se ilo ja hyöty, että sai hevoset ja kalliin harrastuksen. Ei uimarin tuloilla olisi hevosia hankittu. Muuten miellyttävä nainen se Emilia. Ainakin vielä silloin, kun näin hänet uintipiireissä.


    • Anonyymi

      Valtterilta taisi jäädä nuoruus kokematta ja nyt iski tarve hurvitella. Olisi ottanut oppia Kimiltä, miten jo nuorena pitää juhlia eikä vasta sitten, kun tukkakin on lähtenyt.

    • Anonyymi

      Emilia on uimamaisteri.

    • Anonyymi

      Vai olivat täykkypari. Söivätkö myös jaukkii?

    • Anonyymi

      Täykkypari ei enää nuku viekussa. Nää naisten lepertelyt on tosi skeidaa.

    • Anonyymi

      Taisi käydä toisinpäin. Emilia kyllästyi pienikokoiseen ja harmaaseen Bottakseen.

      • Anonyymi

        Ei vaan Valtterilla on toinen nainen. Sellainen joka huolehtii ulkonäöstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan Valtterilla on toinen nainen. Sellainen joka huolehtii ulkonäöstään.

        Onpa sovinistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan Valtterilla on toinen nainen. Sellainen joka huolehtii ulkonäöstään.

        Jos nainen ei ole kävelevä meikkipytty kuten Minttu tai Maisa, niin hän ei huolehdi itsestään? Tsekkaapa Emilian kroppa ja kunto ja tule sitten puhumaan. Se, ettei nainen joudu läästimään itseensä kilokaupalla meikkiä tarkoittaa vain sitä, että hänellä on riittävän hyvä itsetunto ja ulkonäkö riittää ilman turhaa pakkelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen ei ole kävelevä meikkipytty kuten Minttu tai Maisa, niin hän ei huolehdi itsestään? Tsekkaapa Emilian kroppa ja kunto ja tule sitten puhumaan. Se, ettei nainen joudu läästimään itseensä kilokaupalla meikkiä tarkoittaa vain sitä, että hänellä on riittävän hyvä itsetunto ja ulkonäkö riittää ilman turhaa pakkelia.

        Tuo on kyllä totta, ja esim. Maisa ei ole livenä yhtään minkään näköinen olen nähnyt hänet tuurin kyläkaupassa yllätys yllätys meikkiosastolla. Maisa on noin 160cm pitkä. Ei juurikaan pikkulasta pidempi.


    • Anonyymi

      Eiköhän se Valtterin kannalta ihan järkevä ratkaisu. Turhaa sitä asua eripuolilla maailmaa ja toinen vaan tuhlaa rahat mihin lie hevosiin. Muutenkin vähän tuommoinen turhan tavallinen suomoblondi noihin piireihin.

    • Anonyymi

      Minusta alkaa tuntua,että nämä formula ja rallikuskit eivät ole askin terävimpiä tikkuja.

      • Anonyymi

        Valtterin pankkitili paremmassa kunnossa kuin Emilian. F1-kuskilla hyvä palkkataso.


    • Anonyymi

      Tuon parivaljakon näkemisestä on aina tehnyt mieli sika-nautaa ...?
      Jotenkin vaan.

    • Anonyymi

      Sama noitten perussuomalaisten näkeminen mediassa. Heti tekee mieli mennä jääkaapille hakee sika-nautaa.???

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe