iPhonen iOS 13.2.3 päivitys

Anonyymi

Minulla ei päivittänyt matkapuhelin verkon kautta.
Kävin kirjastossa wifin kautta päivittämässä, ratas pyörii ja lukee, että jäljelle noin 12 tuntia. Kuinka kauan kestää?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu sun nettiyhteydestä, hommaa nopeampi.
      Kyllä se päovittyy mobiilidatalla, ohjelmissa ja päivityksissä ei ole mitään datarajoituksia mobiilidataakaan köytettäessä.

      • Anonyymi

        Minulla on 50Mbit/s 4G


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 50Mbit/s 4G

        Saahan sitä liittymän tarjoaja lupailla mitä tahansa mutta se nopeus siinä ratkaisee.
        joka tapauksessa kyllä se sieltä valuu hitaastikin, mitään rajoituksiahan ei iOs laitteissa latauskokoihin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä liittymän tarjoaja lupailla mitä tahansa mutta se nopeus siinä ratkaisee.
        joka tapauksessa kyllä se sieltä valuu hitaastikin, mitään rajoituksiahan ei iOs laitteissa latauskokoihin ole.

        Tarvitsetko iCloudia välttämättä käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsetko iCloudia välttämättä käyttää?

        Ei tarvi käyttää.
        Se on automaattisesti päällä kyllä mutta ei sinun sitä tarvi käyttää varmuuskopioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi käyttää.
        Se on automaattisesti päällä kyllä mutta ei sinun sitä tarvi käyttää varmuuskopioihin.

        Puhelin ei päivitä , minulla on 200 Mbit/s4G.

        Jos päivitän kirjastossa wifin kautta, niin minkä aikaa menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelin ei päivitä , minulla on 200 Mbit/s4G.

        Jos päivitän kirjastossa wifin kautta, niin minkä aikaa menee?

        Testaa sitä nopeutta, silti riippuu millä vauhdilla lataus tulee. En kyllä alkaisi itse kokeilla ellei voi jättää kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testaa sitä nopeutta, silti riippuu millä vauhdilla lataus tulee. En kyllä alkaisi itse kokeilla ellei voi jättää kesken.

        Aloittaja on trolli, ei oikea avuntarvitsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on trolli, ei oikea avuntarvitsia.

        Afrikassa ja Syyriassa sekä Turkissa on oikeita avuntarvitsijoita jos joku niitä haluaa auttaa, sieltä löytyy miljoonia avuttomia jotka kohta tulee ite eurooppaan apua haken ja parempaa elämää!

        Tämä juttu ei ollut trollijuttu vaan 100% tosiasia! Miettikää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelin ei päivitä , minulla on 200 Mbit/s4G.

        Jos päivitän kirjastossa wifin kautta, niin minkä aikaa menee?

        Kokeilin itse uusinta päivitystä omalla super hitaalla ja halvimmalla olevalla mobiiliyhteydellä, eli suljin wifin pois.
        Päivitys asennus kysyi että ladataanko mobiiliverkon kautta, vastasin kyllä ja päivitys alkoi.
        Eli ei mitään ongelmia päivityksissä mobiiliverkollakaan.

        Hommaa siis netti siihen puhelimeesi joko wifillä tai mobiilinetti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe