Matkahuolto on outo firma kun niiden paketti on tullut kotikaupunkiini. Sitä on jo 10 tuntia tänään toimitettu matkahuollom pisteestä kauppaan josta minä sen kävisin noutamassa. Matka paikasta A paikkaan B on reilu 3km. Miten siinä voi kestää näin kauan? Pitää näköjää siirtyä takaisin postin asiakkaaksi joka hetkessä kun samana päivänä tilattu postin paketti saapui samaan kauppaan tänään aiemmin päivällä. Matkahuollon paketti ollu siis sen noin 10h sillä reilun 3km matkalla.
Matkahuollon toimitus mätää
Anonyymi
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997