Hulluus ei lopu...

Anonyymi

Hetken jo ehdittiin toivoa, että hulluus loppuisi, kun hallitukseen saatiin järkevämpää väkeä.

Vaan turhaa oli...

Edelleen rahaa laitetaan Turun hullutukseen ja urheilijoihin, joilla ei juuri menestys mahdollisuuksia ole, koko pääkaupunkiseutu ja muu maa unohtaen. Ja samaan aikaan itketään rahan puutetta ja järjestellään piparimyyntiä pistelaitteiden hankita mielessä.

Valmennusjohto toki kiittää, kun ei mitään tulosvastuuta ole olemassa.

14

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perehdy asioihin, tänäänkin tuli kaksi voittoa Dublinista olympiapainoluokkien EM kisoista.

      • Anonyymi

        Kenenköhän pitäisi perehtyä asioihin...Dublinissa tuli yksi voitto, eikä nyt puhuta kultamitalista, vaan ekan kierroksen voitosta. Kyllä tästä riemusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Tänään tuli yksi voitto lisää joukkueen saldoon ja sillä päästiin jo mitaleillekin. <3
      Upeaa!

      • Anonyymi

        Oliko useampi kuin 4 ottelijaa sarjassa......


    • Anonyymi

      Ei ehkä lopu, mutta hallitusta on turha syyttää, kun koko kenttä hyväksyy nykyisen menon. Todellinen on yhdessä ainoassa valmentajassa, jonka etu ajaa kaiken muun edelle ja hänen hännystelijöissään. Siinä ongelmien ydin ja suurin jarru minkäänlaiselle kehitykselle.

    • Anonyymi

      No nyt on saatu uusi hieno suunnitelma maajoukkueelle, kohta saadaan tuloksia. Ehkä jopa ensimmäiset arvokisamitalit vuosiin muilta kuin Suvi Mikkoselta.

      • Anonyymi

        Olipas hyvä, lueteltu kisoja ja pyydetty rahaa. Toimitasuunnitelmat ei selvästi kuulu tän porukan vahvuuksiin ja budjetit on yleensä tapana tehdä erikseen. Ikävä sanoa, mutta tuloksia tulee yhtä vähän kuin tähänkin asti. Nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hyvä, lueteltu kisoja ja pyydetty rahaa. Toimitasuunnitelmat ei selvästi kuulu tän porukan vahvuuksiin ja budjetit on yleensä tapana tehdä erikseen. Ikävä sanoa, mutta tuloksia tulee yhtä vähän kuin tähänkin asti. Nolla.

        Mitä täällä poraatte. Vaikuttakaa asioihin. Mikään ei muutu, jos kukaan ei avaa suutaan ja sano mikä on pielessä. Kaikki näkevät, mutta kukaan ei sano mitään. Sellaisia paskahousuja on taekwondomiehet ja - naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä täällä poraatte. Vaikuttakaa asioihin. Mikään ei muutu, jos kukaan ei avaa suutaan ja sano mikä on pielessä. Kaikki näkevät, mutta kukaan ei sano mitään. Sellaisia paskahousuja on taekwondomiehet ja - naiset.

        Täällä porataan, koska vain yhdenlainen totuus hyväksytään. Somemaailman sanasepot ovat valmiita teurastamaan kenet vain tekaistuin syytöksin tukenaan vanhempien kaikkitietävä kuoro.

        Ihme osaajia on Suomessa, kun tuloksia ei vaan synny. Pääasia on, että päästään elämysmatkoille. Se pitäisi kirjata oikeastaan tavoitteeksi maajoukkueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä porataan, koska vain yhdenlainen totuus hyväksytään. Somemaailman sanasepot ovat valmiita teurastamaan kenet vain tekaistuin syytöksin tukenaan vanhempien kaikkitietävä kuoro.

        Ihme osaajia on Suomessa, kun tuloksia ei vaan synny. Pääasia on, että päästään elämysmatkoille. Se pitäisi kirjata oikeastaan tavoitteeksi maajoukkueelle.

        Heh, jollain on mennyt tunteisiin, kun enemmistö tietää mikä on oikein. Suomi suomalaisille ja suomalainen osaaminen kunniaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, jollain on mennyt tunteisiin, kun enemmistö tietää mikä on oikein. Suomi suomalaisille ja suomalainen osaaminen kunniaan!!

        Onpas ihan helvetin oikein, että joku Erik Pohjonen on maajoukkuevalmentaja. Kertoo alennuksen tilasta kaiken. :D ;D ;D ;D ;D Eikä yhtään paremmin mene ottelussakaan. Syvällä mennään, mutta sitä on saatu, mitä on tilattu. Kiitos Iiron aikaisen hallituksen ja nykyisten osaajien. Marcos kun saataisiin takaisin vielä hommiin, niin kaikki olisi ennallaan. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas ihan helvetin oikein, että joku Erik Pohjonen on maajoukkuevalmentaja. Kertoo alennuksen tilasta kaiken. :D ;D ;D ;D ;D Eikä yhtään paremmin mene ottelussakaan. Syvällä mennään, mutta sitä on saatu, mitä on tilattu. Kiitos Iiron aikaisen hallituksen ja nykyisten osaajien. Marcos kun saataisiin takaisin vielä hommiin, niin kaikki olisi ennallaan. ;D

        No hyvä, että edes Erik valmentaa. Kyseiseen pestiin ei kukaan muukaan hakenut, joten kaikki kunnia hänelle. Antakaa edes mahdollisuus kaverille, jolla on pitkä kokemus lajista. Harmi, että on varattu jo. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, että edes Erik valmentaa. Kyseiseen pestiin ei kukaan muukaan hakenut, joten kaikki kunnia hänelle. Antakaa edes mahdollisuus kaverille, jolla on pitkä kokemus lajista. Harmi, että on varattu jo. <3

        Jep jep, vihapuheella suomalaisen taekwondon "huipulle". Kannattaa ottaa mallia. Viimeiset kolme vuotta osoittaa, että jos jotain osataan niin maalittaa ja puhua paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep, vihapuheella suomalaisen taekwondon "huipulle". Kannattaa ottaa mallia. Viimeiset kolme vuotta osoittaa, että jos jotain osataan niin maalittaa ja puhua paskaa.

        Hachikoa taluttava naapurinvihaaja, ilmeisesti sama tyyppi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe