Se olisi vähintään outoa

Anonyymi

Jos nyt yhtäkkiä laittaisin yksityisviestiä sinulle... en taida kyetä.

48

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No laita. Yllätä. Sivusta

    • Anonyymi

      Se riippuu varmaan siitä, oletteko olleet muuten tekemisissä...

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään outoa olisi vaikka lähettäisitkin olisin iloinen jos saisin sinulta viestin mutta jos et pysty niin ei se haittaa. Miehelle tämä.

      • Anonyymi

        Jos olis numero, niin laittaisin. Taitaa asia olla niin, että pitää paikanpäälle mennä.


    • Anonyymi

      Ei sen oudompaa kun minun viestit sinulle.

    • Anonyymi

      Kyllä sä kykenet siihen,laita vaan.❤

    • Anonyymi

      Yksityisviesti häneltä eräältä olisi unelman toteutuminen. Eli, ainakin itse olisin viestistä onnellinen. 😍

    • Anonyymi

      Outoa tekee no sen jos niin ajattelet niin ei kannata pitää yhteydenottoa sellaisena outona vaan rohkeasti viestiä tai muuta yhteydenottoa

    • Anonyymi

      Parasta on, että et laittele mitään viestiä MINULLE!
      Sillä jos olet väärä mies -
      Jos viestisi on asiaton niin älä odota, että vastaan siihen!
      En lähde mihinkään pelleilyyn kenenkään kanssa.
      Normaali tutustuminen, kuten ihminen kuuluu tehdä on ainoa vaihtoehto.
      Ja sanon lopuksi vielä:
      Ei ole yhdentekevää, että kuka olet!

      • Anonyymi

        Älä suotta yritä torppailla trolli, kyllä ne ihmiset toisensa löytää jos on tarkoitettu, miehen katkeruus paistaa


    • Anonyymi

      Se olisi toiveideni täyttymys. Ei väliä vaikka ei ollakaan oltu yhteyksissä. Ei se sitä tarkoita etten silti odottaisi pientä ihmettä koko ajan :) Laita nyt vaan. Vastaan kyllä heti.

      • Anonyymi

        No jo on taas manipulointi aloitettu, olet melko narsissi ämmä, jatkuvalla syötöllä manipuloimassa ihmisiä, tai haukkumassa. On sulla pirulla aikaa olla netissä koko ajan. Eikö tartte edes joulua laittaa, kun täällä istut yötä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on taas manipulointi aloitettu, olet melko narsissi ämmä, jatkuvalla syötöllä manipuloimassa ihmisiä, tai haukkumassa. On sulla pirulla aikaa olla netissä koko ajan. Eikö tartte edes joulua laittaa, kun täällä istut yötä päivää.

        Eihän tuossa viestissä ollut mitään manipulointia. Harva täällä koko aikaa on. Taidat vain omia eri henkilöiden kirjoituksia kuin ne olisivat kaikki samalta. Sivusta.


    • Anonyymi

      Ois se kyllä tavallaan outoa. Eihän sulla ole mun yhteystietoja,mutta tapahtuuhan tässä maailmassa oudompiakin asioita.

    • Anonyymi

      Minun yhteystietoni yksityisviestiä varten löytyy helposti, mutta sinun yhteystietoja en löydä mistään, edes somesta. 😔
      Olen sen verran vanhanaikainen, että ymmärrän sen olevan ehkä miehen asia ottaa ensiaskel, mutta miten kun ei numeroa tai muutakaan keinoa ole? Pallo on sen takia täysin sinulla.
      Olisitpa tuo ihana nainen. Odotan, haaveilen ja toivon, että laittaisit viestiä. ❤

      • Anonyymi

        Eipä viestiä kuulu. 😔


      • Anonyymi

        Etkö tiedä hänen nimeään vai eikö hän ole somessa ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä hänen nimeään vai eikö hän ole somessa ollenkaan?

        Tiedän nimen, mutta ihme kyllä näköjään löytyy nykymaailmassa ihmisiä joita ei ole ihan yksinkertaista löytää. Toisaalta, itse olisin sellainen mielelläni myös, jos voisin. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä hänen nimeään vai eikö hän ole somessa ollenkaan?

        Löysin hänet, laitoin viestiä ja nyt jo tunnen itseni ihan idiootiksi. Ei olisi ehkä pitänyt. En tuntojani viestiin kuvaillut vaan sain jotenkin onneksi kirjoitettua ihan suht neutraalin ystävällisen viestin. Ei hän ole sitä edes lukenut.


    • Anonyymi

      Minä en odota että mies lähettää viestiä hänellä on erilainen lähestymistapa.

    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään outoa laittaa viestiä toiselle. Voi kysyä vaikka mitä kuuluu ja/ tai ottaa jonkun tikusta asiaa syyn kautta yhteyttä esim. johonkin vapaa-ajan toimintaan tai harrastukseen pyytäminen. Pitäisikö meidän palstalaisten alkaa puhelinmyyjiksi, ensin lehteä tai vakuutusta kauppaamaan sille ajatusten kohteelle ja siinä sitten vaivihkaa kaikesta muusta jutustelua. Ja ennenkuin ajatusten kohde huomaakaan hän on ostanut meiltä lehden vuosikerran ja suostunut treffeille.

    • Anonyymi

      Ei se olisi minusta outoa. Sinä kuitenkin tiedät, että olen kirjoittanut sinulle täällä lähiaikoina.

      • Anonyymi

        Ja sinä tiedät että minä olen kirjoittanut sinä mielessäni. Pitäisi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä tiedät että minä olen kirjoittanut sinä mielessäni. Pitäisi nähdä.

        Tiedän, että olet kirjoittanut minulle, mutta en tiedä yhtään haluatko sinä silti mitään minun kanssani. Ja meillä on toistemme yhteystiedot, joten jos olet aloittaja, jolla niitä ei ole, et ole kaipaamani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että olet kirjoittanut minulle, mutta en tiedä yhtään haluatko sinä silti mitään minun kanssani. Ja meillä on toistemme yhteystiedot, joten jos olet aloittaja, jolla niitä ei ole, et ole kaipaamani.

        Kaipaaminen ja ikävä-palstalle kirjoittaminen pitävät sisällään sen, että haluaa toisen kanssa jotain. En ole aloittaja ja yhteystiedot löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaaminen ja ikävä-palstalle kirjoittaminen pitävät sisällään sen, että haluaa toisen kanssa jotain. En ole aloittaja ja yhteystiedot löytyy.

        Ei välttämättä aina ole noin... En yhtään tiedä mitä hän haluaa. Jos olet hän niin voisit ottaa yhteyttä, tässä tilanteessa minä en tosiaankaan kehtaa. Se menisi ahdistelun puolelle ettei jätä toista rauhaan. Olen muuten nainen. Oletko sinä mies?


    • Anonyymi

      Eikä ole, aikuisiahan tässä ollaan. Laita vain viesti, niin Jouluna pussaillaan jo mistelinoksan alla : )

    • Anonyymi

      Olisihan se kiva saada viesti.
      😂Saa mulle laittaa viestiä jos löytää 😅 Ja nimenimihän ei ole enää sama kuin ennen sekin vaikuttaa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Kuhan ei ole pahat mielessä vain ystävällisesti saa lähestyä ja puhtain ajatuksin.

      • Anonyymi

        Ystävällisesti, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävällisesti, kyllä.

        Tottakai sehänon selvä ja normaalia
        Kiitos lähestymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sehänon selvä ja normaalia
        Kiitos lähestymisestä.

        Jotenkin en kyllä usko sitä viestiä tulen koskaan näkemään. Olisihan se aikamoinen yllätys. Jotenkin vähän pelottavaa. No nyt minun täytyy lopettaa tämä. Ja palata normaaliin elämääni.Moraalini on koetuksella tämän asian suhteen. Vaikka en ole tehnyt mitään väärää mutta niin. En osaa selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sehänon selvä ja normaalia
        Kiitos lähestymisestä.

        Ei tuntemattomat lähesty täällä toisiaan. ootko palstapelle aamuyön sessiolla.


    • Anonyymi

      Pelottavia tällaiset aloitukset, kun itse suunnittelee viestin laittoa. Tiedän, ettei mies tule ottamaan yhteyttä, vaan minun on se tehtävä. Mutta kuinka outona hän sitten mahtaa minua pitää...

      • Anonyymi

        Hupsuhan sinä olet, jokainen tietää ja tuntee sinut. Ja jos ei vielä tiedä niin, tieto leviää edelleen hyvin nopeasti. Oletko huomannut, ettei tälläkään aloituksella juuri kommentteja ole, saat kirjoitella yksinään ihan rauhassa!!!!!!!! Kaikki saa tarpeekseen tollasesta pipipäästä, yhtä ja samaa asiaa jankkaa päivästä, päivään!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsuhan sinä olet, jokainen tietää ja tuntee sinut. Ja jos ei vielä tiedä niin, tieto leviää edelleen hyvin nopeasti. Oletko huomannut, ettei tälläkään aloituksella juuri kommentteja ole, saat kirjoitella yksinään ihan rauhassa!!!!!!!! Kaikki saa tarpeekseen tollasesta pipipäästä, yhtä ja samaa asiaa jankkaa päivästä, päivään!!!!!

        Palstapelle katkeruuksissaan jonkun randomin kimpussa taas, paitsi, kuten tiedät pipäänarratiivi menee täysin toisinpäin, tunnistaa tuosta lapsekkaasta uhkauksesta sekä lukuisista uhriutuvista aloituksista tänään. Ja kommenttien lukumäärälläkö se "suosio" kompensoidaan, kaikki ei keskustele yksinään ja tykittele haluamiaan vastauksia kaiken päivät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsuhan sinä olet, jokainen tietää ja tuntee sinut. Ja jos ei vielä tiedä niin, tieto leviää edelleen hyvin nopeasti. Oletko huomannut, ettei tälläkään aloituksella juuri kommentteja ole, saat kirjoitella yksinään ihan rauhassa!!!!!!!! Kaikki saa tarpeekseen tollasesta pipipäästä, yhtä ja samaa asiaa jankkaa päivästä, päivään!!!!!

        Niinkö, wau! Kertoisitko vielä, kuka minä oikein olen?
        Taisi veikkauksesi kuitenkin mennä pieleen. En ole tehnyt ainuttakaan aloitusta tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Ei ehkä ollenkaan outona. Saattaa kaivata sinua paljonkin.


    • Anonyymi

      Mihinkäs sinä olisit kyennyt, et mihinkään.
      Paitsi naisten kanssa leikkimiseen.

    • Anonyymi

      Se on hyvä homma kun keksii itse tekosyitä kaikelle mitä ei uskalla tehdä niin sitten pääsee kaikesta tekemisestä vallan eroon. Ei tarvii kun kirjotella nettiin miksi en nyt tätä tänään enkä huomenna tota. Eikö vois sitten vaan antaa kaiken olla ja pitää turpa rullalla.

      • Anonyymi

        peukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        peukkua.

        Sepä se jokaikinen turvat rullalle, kaikella kansalla parempi mieli.


      • Anonyymi

        Häiritseekö sinua paljonkin tämmöiset aloitukset täällä? :D


    • Anonyymi

      Ei mitään outoa. Se olisi erittäin toivottua.

    • Anonyymi

      Tiedät sen että minulla edelleen numerosi on, jotenka odotan viestiäsi :) Eihän siinä silloin mitään outoa pitäisi olla ;)

      • Anonyymi

        Ei ollu mulle. Ei ole hänen numeroaan. Hänellä saattaa tosin olla minun.


      • Anonyymi

        Mistä sen voi tietää?


    • Anonyymi

      Ihana M nainen kyllä voisi laittaa jotain viestiä ihan mistä vaan ;)

    • Anonyymi

      Laita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe