Sain tarpeeksi Satakunnasta, suurin osa kuvittelee asuvansa hienossa ja upeassa maakunnassa onhan niitä muuta paikkakin olemassa yhden käden sormin laskettavissa. Huono maku jää rannikko kaupungeista en suosittele ketään muuttamaan Satakuntaa - Muualta muuttajille tiedoksi jos et ole kotoisin Satakunnasta kierrä kaukaa sisään läpiävää asukasta suurin osa.
Satakunnasta pois muuttaja
Anonyymi
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan Sinulle, Satakuntalaisena muutin Enontekiölle ja sieltä Muonioon. Kuitenkin palasin takaisin Satakuntaan ja aina vain on hyvä olla, eri paikkakunnilla.
Käsivarressa ihailin kauniita Saamelaistyttöjä. Olihan ihanaa, kun tuntureiden Saamelaistyttö otti minut yöpyjäksi hänen kanssaan kodalle/kotaan. Aamulla heräsimme onnellisina ja kun minun tarvitsi lähteä kotiin. Sitten saamelaistyttö, kiitoksia herra konstaapeli. Vietimme kiltteinä yömme, mutta oli kaunis kiitollisuus, lause. Merensininen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672