Oliko jostain nisusta hihnu poikkeen menny?
Nissany hinha poikkee
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
Veljeltä meni nishanista hihna poikki. Se oli tyhmyyksissään laittanut äiteen keltaisista kalsareista tehdyn hihnan sinne.
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystä, mikä kieli kyseessä?
- Anonyymi
Kyllä sinä sen ymmärsit. Leikit tai olet vain tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä sen ymmärsit. Leikit tai olet vain tyhmä.
"nisusta hihnu poikkeen menny?"
Jotain arvausta voisi heittää, mutta voisi mennä pahastikin pieleen.
Eikö olisi fiksumpaa käyttää kieltä jota kaikki suomalaiset ymmärtää, vai oliko tuo jotain sisäpiirin juttuja ja silloin foorumi olisi täysin väärä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"nisusta hihnu poikkeen menny?"
Jotain arvausta voisi heittää, mutta voisi mennä pahastikin pieleen.
Eikö olisi fiksumpaa käyttää kieltä jota kaikki suomalaiset ymmärtää, vai oliko tuo jotain sisäpiirin juttuja ja silloin foorumi olisi täysin väärä.Kylla on laatu heikentynyt autos kuin autos, nykyään?
- Anonyymi
Varmaan on menny sun 20 vuotta vanhasta huoltamattomasta nisukasta remmi poikki!
- Anonyymi
Oli velje nishukka josta poikkee hihna.
Äite anto sukkikset ja ny nishukka taas tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882