Voiko nuorella teinillä olla diabetes 2 onko se mahdollista ainakin 1 tyypin on mahdollista
Voiko nuorella olla db2
4
116
Vastaukset
Voi olla. Käy mittauttamassa paastoarvo terkkarissa.
- Anonyymi
Yleensä nuorelle voi syntyä D2 jos ylipainoa on runsaasti, liikunta vähäistä ym. Tuo paastoarvon mittauttaminen on helpoin tapa löytää mahdollinen korkea verensokeriarvo.
Jos nuorelle kehittyy D1, se suorastaan pakottaa pikaisesti sairaanhoitoon. Yleiskunto romahtaa melko nopeasti.
- Anonyymi
Voi olla. Mutta kun syöt vain siankylkee, laardia ja majoneesia, niin eipä tuo haittaa mitään. Näin me teemme Linkööppingissä.
- Anonyymi
Mun käsittääkseni voi. Mulla on aikoinaan 8-vuotiaana ollut ihan selkeitä merkkejä sekä ykkösestä että kakkosesta (eli dm2:n tyypillinen metabolinen oireyhtymä). Tuolloin "oli olemassa" vain lapsuus/nuoruusiän diabetes JA vanhuusiän diabetes, joten ikävä ei niitä aikoja ole!
Sitten ysivuotiaana n. 1 v. seurannan jälkeen todettiin kontrollissa hyvin korkeat sokerit, ja siitä kipinkapin piuhoihin tarkkailuun. Dg. oli siis 1, oma inskatuotanto lähes loppu, seur. vuonna loppui kokonaan ... Siellä istuttiin sitten tunteja kylmän lanttukeiton ääressä, hoitsu sanoi että sä et pöydästä nouse ennenkuin se gagga on syöty. Vihaan sitä s**tanan väriäkin edelleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949